Gå til innhold

Hva er det med alenemødre?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabokjerringa er singel og med 2 unger og selv reiser hun til syden i 2 uker selv om det er hennes tur å ha ungene i sommer mens ungene blir satt bort til fedre med 10 kr i ukepeng..kjerringa er jo gal. sitter minst 10 timer i tlf i døgnet,passer ikke på unga sine og bytter mannfolk like ofte som hun bytter sokker..hvaslags liv er dette da???

stakkars unger sier jeg, 10 kr i ukepeng mens mor tar seg 2 ukers sydentur alene.og drikker øl på hverdagene mens ungene ikke får saft engang.

Hve er galt med verden idag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du "alenemødre" når dette handler om EN alenemor??

Skrevet

Ja, og sånn er alle alenemødre.

Idiot.

Skrevet

Hvorfor skal de få ukepenger av mor når de er hos fedrene sine var faktisk det eneste jeg hengte meg opp i.

Hvis du mener at barna har det så forferdelig er det virkelig rart at du ikke kontakter barnevernet!?? Forresten merkelig at du har så god oversikt over hva dama gjør.

Skrevet

Bor du i huset hennes siden du vet så mye om livet hennes?

Pass dine egne saker - møkkakjerring.

Skrevet

Forstår meg heller ikke på enkelte mødre. ( og alenemødre) har ei veninne som først spurte meg om jeg kunne passe sønnen hennes 1-2 dager. men jeg sa nei da jeg visste han snart skulle til faren og være der 2 uker.. Men neida hun fikk foreldrenne sine til og ta med ungen på hyttetur fra søndag frem til mandag og så skal ungen til faren og være der i 2 uker.

Hele ungen er ødelagt, faren er på tryne og dømt for vold mot eldste sønnen sin, mora har ny type nå så fra de ble sammen for 2 mnd siden har guttungen vert en kasteball mellom henne,faren og andre som passer han sånn hun kan få fri...

Skrevet

Huff huff, disse alenemødrene altså:P

Skrevet

hvofor jeg vet såååå mye om henne??kanskje fordi vi bor i samme hus hun nede og vi oppe og kanskje fordi kjerringa er så høylytt at alle vet hva hun gjør og ikke gjør og kanskje fordi ungene sier alt til oss???tenkt på det ell???

NEI tenkte meg det!!!!

er vel ikke møkkakjerring fordi jeg synes hun er dum som ei ku og bruker heller penger på seg selv enn unga.unga spiser brødskiver mens mor er i syden..jeje fint at dere synes omvent.da er dere kanskje alenemødre siden dere attakerer meg sånn hehe

Skrevet

Du er virkelig den skarpeste skjeen, lille trollemor

Skrevet

Flott at noen er enige.jeg synes synd på ungene jeg derfor jeg skriver dette.

også hun hadde spurt meg om jeg kan passe unga hennes ...hver eneste anledning hun har setter hun dem bort til noen.

Hun har til og med sagt at hun kunne ha drept dem..gjør en mor virkelig sånn???skam!!!

Hi

Skrevet

Synes du kan spare deg for generaliseringen, hi. Jeg er alenemor jeg også, men tror jeg går deg en høy gang når det kommer til hjernevirksomhet uansett hvor "satt" du er.

Skrevet

Javisst, vi er grusomme :P og her finnes ingen unntak!! VI alenemødre er alle like!

Skrevet

Er sikker på at det helt GRUUUUSOMT å være hos far.. eller kanskje like greit.

Skrevet

Spare meg?hehe morsom du:)

HI

Skrevet

Og dette sitter du bare og ser på uten å gjøre noe?? Flottings!

Om dette er sant så er dere like ille begge to

Skrevet

Er du virkelig mor, hi? Du virker rimelig dum.

Skrevet

disse fedrene burde jo faktisk betale lommepenger for barna sine når de er der. Og sannsynligvis har denne alenemoren ansvaret for barna den meste av tiden resten av året, så da burde hun kunne få 2 uker alene i syden syns nå jeg. Er man et par har man tross alt avlastning litt oftere enn det en alenemor har. At ungene ikke får saft er jo faktisk bra da! skader jo bare tennene allikevel. Trur du ser saken fra feil side ja.

Skrevet

anonym 22:27 her igjen

Har også ei annen veninne som er alenemor for 2 unger. to forskjellige fedre. minste guttungen får ikke har samvær med faren sin, hun nekter han og greit nok han gjør ikke så mye mer med det. Men besøkshjem vil hun ha til ungen slik hun får litt avlastning, ungen er 2.5 år hun ammer enda og ingen vil passe ungen. Eldste ungen på 9 år er bokstaveligt stokk dum. han får ikke være ute med venner og er slaven til mora. vasker til og med klær. Mora sitter hele dagen forann pcen og spiller wow(world of warcraft)

Skrevet

Satt bort til fedre? Det er vel ikke synonymt med å bli satt bort å skulle tilbringe sommerferien med sin biologiske far?

Hvorfor gir hun barna ukepenger hvis de er hos sine fedre, den forstår jeg ikke. Hvis denne kvinnen sitter i telefonen minst ti timer i døgnet, synes jeg du skal kontakte barnevernet. Hun kan umulig ta godt nok vare på sine barn hvis dette er tilfelle.

Hva er galt med deg, hvordan kan du se på at barna blir vanskjøttet uten å reagere? Du burde skamme deg!

Skrevet

gjøre noe? hva får man gjort da??

unga har faktisk det besdre hos far .han ene har til og med flyttet til far nå fordi han selv sa han ikke hadde dte bra hos henne..

HI

Skrevet

Hm, så moren og fedrene har barna annenhver sommer. Det hørtes merkelig ut.

Det vanlige er at far har barnet sitt 2-3 uker sammenhengende dersom barnet bor fast hos mor. Jul/nyttårsaften er det vanlig å feire annenhvert år hos mor/far.

Nå er ikke jeg alenemor lenger, desutten er jeg gravid, men hvis jeg ikke hadde vært det kunne jeg også funnet på å ta meg en øl på terrassen på en onsdag.

Barna mine får ikke saft. ikke fordi jeg er slem eller gjerrig, men fordi jeg synes det er no dritt for tennene. De får vann. Til frokost får de juice (ikke fra konsentrat) eller melk. Til fest/lørdag får den eldste brus.

Jeg skjønner ikke helt problemet med at de får 10 kroner i ukepenger?

Og hvorfor sier du at barna "blir satt bort" til fedrene sine?

Det høres ut som om de blir satt på gata eller på barnehjem....

Hvis du har oversikt over hvor mange timer denne moren bruker i telefon i døgnet så er det noe som sier meg at du er ganske skrudd i hue.

Ser for meg at du sitter litt sånn nevrotisk halvt gjemt bak en gardin og fører protokoll over hver bevegelse til denne naboen.

Hvordan får du egentlig tid til å være en god mor for dine egne barn?

Eller har du ingen?

Jeg skal si deg hva som er "galt med verden i dag"...Folk er så opptatt av hvordan andre lever livene sine at de glemmer seg selv.

Prøv å få deg et liv er mitt råd til deg.

Du høres ut som en bitter gammel bestemor.

Skrevet

Ungene kommer til oss og sier de er sultne og at de ikke får saft er en ting men det er ikke fordi hun skal spare de for hull i tennene men det er fordi hun skal spinke og spare til sin sydentur..har ungene virkelig godt ava t mor bytter mannfolk 3-4 ganger i året??'

har ungene godt av at mor sitter i tlf mesteparten av dagen og når unga roper mamma så reagerer hun med å si vær stille ..ikke rart unga flyr opp hit døgnet rundt når de ikke får den oppmerksomheten hjemme..men det verste er at hun trur hun kan gjøre som hun vil. bare sen de opp hit .flere naboer har nektet de ungene komme inn fordi de maser hver enste dag hos dem...

og jeg sa sette de bort ..ikke bare til far men til andre familiemedlemmer. syter til seg barnevakt.har prøvd her og gitt

hi

Skrevet

Det er bra noen tar opp dette temaet. Det er mange av oss menn som ser med bekymring på hvordan disse løsslupne damene snylter på alt og alle.

Ja til og med saft skal vi andre lagerføre for deres barn!

Skrevet

syns det høres ut som hun har et fint liv jeg :)

ukepenger får være fars ansvar når barna er der

Skrevet

...Hør, hør!

Og til syden skal dem! Alle som en. Og hore rundt...Makan! Bare elendighet og snyltepakk alle i hop!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...