Gå til innhold

Voksne som ikke liker kaffi. Altså langt over 20.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det rart?

 

Jeg spiser og drikker alt jeg får, men kaffe ser jeg liksom ingen grunn til å presse i meg når jeg heller kan be om et glass vann (hadde greid det om jeg måtte altså).

 

Ser ikke vitsen i å venne seg til kaffe når man ikke liker det. Det tilfører jo ingenting nyttig egentlig. Jeg drikker ikke te heller for øvrig. Shoot me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nesten du er mer rar jeg da, HI. Som tenker og filosoferer over noe sånt noe. Man bør jo redusere inntaket av kaffe ved graviditet, så det kan jo ikke være såååå bra for kroppen til voksne damer heller??

Det er en litt sånn avhengighets greie det med kaffe, folk får ødelagt hele dagen om de ikke får kaffen sin til riktige tidspunkt.

 

Jeg liker ikke kaffe og rødvin. Og det aller ekleste jeg vet er mais.. æææsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer rart at voksne mennesker ikke klarer å skrive kaffe korrekt.

 

Men, er litt enig. Det er liksom helt ok å takke neitakk til kaffe, fordi man ikke drikker det. Jeg er ikke glad i kaker, hater krem og bløtkake, men det er liksom ikke "lov" å takke nei til det på samme måte.

Drikker ikke kaffe til vanlig, men jeg liker det. Er bare ikke noe glad i varm drikke, drikker kun isvann egentlig. Men tar en kopp i selskap og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år, og drikker ikke kaffe!

Men gi meg litt Bailays i kaffen, og jeg drikker en kanne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker verken kaffi eller rødvin jeg heller, jeg er 28 :)

Kan drikke moccakaffi da, men det er jo så mye stæsj oppi der at kaffismaken nesten ikke kjennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er rarere med de som ikke kan forstå at noen ikke liker reker f.eks.

 

Det er så mange som bare ikke skjønner det. Og jeg brekker meg nesten av lukta. Og det er en del anledninger der det serveres reker og da ikke noe alternativ for de som ikke liker reker. He he.

 

Isj.

 

Men kaffe elsker jeg. Kaffe er mitt favorittdop altså. Overlever ikke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og drikker ikke kaffe. Ingenting i veien med det, men virker som mange ikke vet noe alternativ. Synd for dem, jeg lever veldig greit uten hodepine (som mannen min får når han ikke drikker kaffe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...