Gå til innhold

Voksne som ikke liker kaffi. Altså langt over 20.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det rart?

Finnes det ikke den ting du ikke liker?

 

 

Jeg er 30 år og kan rett og slett ikke fordra kaffe.

Ikke ser jeg noe som helst positivt med å drikke kaffe heller, så det er nå ikke slik at jeg ønsker å tvinge meg selv til å like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det er langt mer merkelig at det er mange som ikke liker lutefisk, så nydelig som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt over 30 med mine snart 36 år, jeg har aldri drekki kaffi og kommer aldri til å gjøre det. Men en mocca i ny og ne kan jeg ta.

Hvorfor skal det være rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker heller ikke kaffe, og har merket at mange, spessielt litt eldre mennesker får litt sjokk når jeg takker nei til kaffe. De blir helt forundret og lurer på hva jeg drikker da, noen reagerer med panikk for de vet ikke hva de skal servere meg, og noen sier rett ut at de syns det er helt uhørt, hehehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI

Fordømmer dere ikke. Men som sagt, synes det er litt rart. Eller underlig.

Litt som med menn som ikke like øl og damer som ikke liker rødvin.

Det er liksom ting som de fleste vil lære å like.

Drikker ikke mer enn 1-2 kopper for dagen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig spørsmål.. nei, det er da helt naturlig at smaken er forskjellig. Vet du, jeg kjenner opptill flere som har passert 40 uten å like kaffe og det har faktisk gått veldig fint med dem likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha....

 

Du må jo synes jeg er blant de merkeligste da HI, for jeg liker heller ikke rødvin ;)

 

Og tro meg...-Jeg har kjempet for å lære å like rødvin, men har lært å heller ta med meg hvitvinsflasken min om det skulle være noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, og mannen min liker ikke øl og ønsker ikke å "lære" det. Han er likevel en av de mest mandige jeg kjenner..du har et litt rart syn på verden... :) Litt snevert liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 20 og drikker ikke kaffe... Ikke noe særlig alkohol heller (øl = æsj.)

Røyker ikke heller.. Er vel veldig rar jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Synes det er bra at alle har forskjellige preferanser angående drikke varer og i matvarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drikker hverken kaffe, øl eller rødvin jegm ikke hvitvin heller for den saks skyld, ikke røyker jeg heller...og jeg er 35...glad i te da... jeg er rar jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og drikker kaffe, MEN:

 

* liker ikke rødvin

* liker ikke øl

* liker ikke skalldyr

* liker ikke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og kan ikke fordra kaffe, selv om jeg syns det lukter godt..!!

 

Liker heller ikke øl, ikke cola, ikke melk, ikke brennevin... Men rødvin er ok!

 

Noen sa en gang at jeg burde skifte yrke fra journalist til prest fordi jeg var så sær på drikkevanene mine.. Hoho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, og i følge datteren min har jeg ikke blitt voksen enda siden jeg ikke drikker kaffe.. :)

 

Hvorfor mener du at det er så rart å ikke drikke kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, og drikker ikke kaffi, liker lukten da :)

Drikker heller ikke rødvin, hvitvin eller øl.

Så jeg er jammen rar jeg....................

 

Skjønner egentlig ikke at folk vil drikke kaffi jeg. Hvorfor gjøre seg selv frivillig avhengig av ett stoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..for en merkelig oppfatning du har, HI.. Jeg er ei dame på over 30 år som hverken liker rødvin eller kaffe.. For en skrulle jeg er!! :D Heller en iskald pils enn rødvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppi 20-åra og liker hverken kaffe, rød/hvitvin, te eller øl :-O Men kan finne på å ta meg en cider når jeg skal kose meg da, men kan ikke akkurat si det har vært et savn under graviditeten her :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt glad i kaffi. Fordi det er mer og mer vanlig å ikke drikke kaffi nå er det ikke noe problem heller. Jeg kommer ikke til å prøve å lære meg å like kaffi. Syns det er en uting på mange måter. Kaffiånde er ikke spesielt godt, det setter flekker på tennene etterhvert og det er bare styr å ha kaffitrakteren framme og måtte begynne dagen med trakting som mange avhengige må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og jeg liker ikke kaffe, rødvin, lutefisk, fårekjøtt, majones, ketchup (men tomater elsker jeg!!!).. og sikkert mer jeg ikke kommer på i farta. Skikkelig raring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 35 og elsker lukten av kaffe, men smaken er jo bare æsj, så bitter..

 

Liker ikke øl, liker ikke vin, masse ting jeg ikke liker egentlig da, er kresen..

 

Drikker stort sett kun vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...