Gå til innhold

Finn en venn HER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 år

2 barn

haugesund

snart samboer

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rogaland her og, hvor holder dere til?

Skrevet

23 år

Har ett barn på snart 7 mnd

Bor sammen me barnefaren=)

Bor i bergen

Er utdannet barn og ungdomsarbeider så satser på å søke jobb i barnehage når jeg er ferdig.

Skrevet

25år, bor på Hamar. Har samboer, og et barn.

Jobber som sykepleier. Interesser er hus og hjem, scrapping, bøker, film, friluftsliv, røde kors hjelpekorps.

er innflytter så en eller flere nye venner hadde vært supert:)

Skrevet

Heihei, jeg er 22 år, fra Bergen og er nå straks 17 uker på vei med førstemann.

Forlovet med barnefar.

Student med deltidsjobb, og har ellers en god del hobbyer på fritiden :)

Skrevet

Noen som har funnet en venn her ennå da?

Skrevet

27 år

1 barn på snart 4 uker

samboer

bor på Nesttun i Bergen

er i permisjon - det er jo kanskje opplagt :) - Ellers jobber jeg som kunsthistoriker.

Hadde vært kjekt å bli kjent med noen som vil være med på trilleturer og finne på litt gøy.

Vanskelig å beskrive seg selv uten at det blir "liker turer i skog og mark..." hehe. Men ja jeg liker faktisk litt turer i skog og mark, men ikke når det pøser ned da! :) Er egentlig glad i det meste, har ikke noen favorittgreier.

Skrevet

23 år

2 barn (jente 2 år og gutt 4 mnd)

samboer/forlovet

møre og romsdal ,Sykkylven

Andre fra samme område??:)

Skrevet

Ser ut som det er vanskelig å finne noen her. De fleste er fra Vestlandet.

Hvor blir det av alle Østlendingene?

Skrevet

Vi østlendinger har venner vi. Bor jo ikke flere mil fra hverandre, så lettere å holde kontakten i Oslo enn på bondelandet

Skrevet

Hvem er det som sier at jeg ikke bor i en by? Vet ikke hva du snakker om du. Hvis du har venner, da skjønner jeg ikke hva du gjør inne her.

Skrevet

Alder: 25

Fylke: Oppland(Langt sør)

Status: Samboer

Barn: Jente på 1 år

Interesser: Jeg liker å være hjemme og styre med mine hussysler;) Jeg holder på med scrapping, treffer venner, går på cafe, prøver å lære med strikking og ellers nyte livet:) Jeg er veldig selskapssyk og trives godt sammen med andre mennekser. Samtidig trives jeg godt i mitt eget selskap også:)

Jeg har alltid plass til nye mennekser i livet mitt, og synes det er kjempekoselig å blir kjent med andre.

Skrevet

Alder: 24år

Sivilstatus: Samboer

Barn: Jente 4 år, gutt 1 år

Bor : Rogaland ( Sandnes)

Skrevet

Hei!

Halden her. Jeg er 36 år. To barn på 8 og 10 år. Nr. tre snart :-).

Liker trening, turer, litteratur, musikk. Hadde vært fint å ha noen å trille sammen med :-).

Skrevet

Jeg er 20 år, og har ei datter på 2 og et halvt.

Har akkurat flytta til oslo, så med et lite sosialt nettverk er jeg veldig interissert i å bli kjent med andre!:-)

Skrevet

Anbefaler dere treffsidene på det varmeste! Finnes under linken "bim-treff" til venstre på siden.

I forrige svangerskap møtte jeg en fantastisk gjeng med jenter via denne siden, og siden har vi holdt sammen i tykt og tynt! Vi startet med å treffes til pizza 2-3 ganger i måneden, fortsatte med luncher for de som var sykemeldte, og da barna kom ut ble det trilletreff flere ganger i uka. Etterhvert har vi hatt rene mamma-kvelder med både god mat og godt drikke.

Hadde aldri trodd at jeg skulle møte venninner gjennom internett, men nå er noen av disse jentene blant mine aller beste og nærmeste venner!

Nå jobber jeg fullt, og har så mye å henge fingrene i at jeg ikke har rukket å tenke på bim-treff denne gangen, men skulle jeg mot formodning bli sykemeldt igjen, ville jeg ikke nøle med å hive meg rundt og få i gang et treff!!!

Lykke til jenter!!! :)

Skrevet

Til anonym 11.57

Jeg er også fra helt sør i Oppland, og blir 25 år i oktober. Venter mitt første barn i november.

Om du vil, må du gjerne sende meg en pm. Plutselig vet vi hvem hverandre er allerede! :)

Skrevet

Sandra_85, jeg får ikke sendt deg pm!

Anonym 11:57

Skrevet

Det hjelper ikke for dem som ikke har barn da.. Vi må jo treffes her..

Skrevet

Alder: 25år

Sivilstatus: Samboer

Barn: Gutt 1 år

Bor : Rogaland (Ålgård)

Hvis noen er interessert i å bli kjent ta kontakt ved å skrive en PM i innboksen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...