Gå til innhold

Finn en venn HER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan dere skrive f.eks alder, hvor dere befinner dere i verden, interesser, om du er gift/forlovet eller har samboer, om du har barn, er gravid osv... Heng dere på! Kanskje er du heldig og finner en god venn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder: 30

Fylke: Rogaland

Familie: Gift, 2 barn

Jobb: Jobber deltid 60%

Interesser: Mesteparten av tiden går til familielivet og lek med barna. ellers: tur i skogen eller stranden, PC-en min ;-) , de fleste dyr, fotografering, frivillig arbeid.

Søker: Noen å treffe i helgene med barn, gjerne på åpen gård, turer, grilling osv.

Venninne, venn eller vennepar ;-)

Skrevet

Alder: 25

Fylke: Telemark (grenlandsområdet)

Familie: Samboer, 1 barn (under 1 år)

Jobb: Nå i permisjon

Interesser: Alle slags dyr, Fotografering (i startfasen og velig amatør), Ellers sliter jeg litt med å finne noen store interesser og håper på venner som kan introdusere meg for noen av deres!

Søker: Noen som er ferdige med "feste hver helg" tiden. Jeg ønsker meg sårt venner som er ekte, som ikke bare tar kontakt hvis de trenger tjenester fra meg. Det er også fint dersom de har barn på omtrent samme alder som mitt eget barn, men selvfølgelig ikke et krav. Alder er ingen hindring, det er personligheten som teller :-)

Skrevet

29 år

Samboer

Oslo, Gamle Oslo bydel

To barn under 2 år

Lærer

Interessert i:

litteratur (javel, så har det blitt mest krim i det siste, Jo Nesbø, Åsa Larsson osv, men snart er jeg i siget igjen!),

gode filmer,

musikk! (så mangt),

indisk, meksikansk, noe asiatisk og arabisk mat,

kaker,

HUMOR,

være ute i regnet, skogen, gå tur langs vannet, havet,

har lyst til å gå turer med barna i skogen fordi jeg nyter det såklart, men også for å få beveget litt på skrotten, og fordi jeg tror det er langt sunnere inntrykk å hente der, i forhold til for mye kaféliv, for en lliten baby.

Savner av og til å komme på en liten snurr, skeie ut med en røyk, noe som føles som evigheter siden, samtidig som jeg synes fulle folk ser ut som og oppfører seg som idioter når jeg en skjelden gang er ute på den tiden!

Har du humor?

To barn kanskje?

Bor i samme område?

Snill og uten falskhet?

Er i permisjon kanskje?

Lyst til å være med på tur, og ikke bare sitte på kafè? (Jeg liker det også, altså!)

Forresten, jeg bærer barna mye, liker det også!

Tja, dette høres nesten ut som en kontaktannonse, men det er det altså ikke. :)

Skrevet

Alder: 21

Fylke: sør trøndelag

Familie: samboer, 1 barn

Jobb: student

Interesser: familien, interiør, shopping, studiene mine, venner.

Søker: Venner på samme alder med barn.

Skrevet

26 år

24 uker på vei med førstemann :-)

Samboer

Oslo

Liker skravling på cafè, gå lange turer i fin natur, latter, positive mennesker..

Skrevet

Hvordan skal man finne venner her da når alle signerer med anonym...??

Skrevet

Haha, det satt jeg også nettopp og lurte på:D

Skrevet

Enda mer HAHA, jeg glemte å huke vekk anonymknappen:-D

13:37

Skrevet

Ja, ja Sweet Amber... vi får bli venner vi da :)

Skrevet

Alder :30

Sivilstand:Samboer

Barn: En gutt på 3 og håper på 1 i magen snart ;)

Bor: I Oslo (Holmlia)

Hobbyer:

Frivillig arbeid,dyr,gå turer,lese bøker (men lenge siden pga barn og når jeg først leser en bok klarer jeg ikke å legge den fra meg.hehe)

Elsker å reise rundt i verden ,slektsforskning .

Skrevet

Alder: 25 år

Sivilstatus: samboer

Barn: En datter på 5 år

Til vanlig jobber jeg fulltid(har ferie nå..hurra) men til høsten begynner jeg å studere.

Fritiden min går til å være med barnet mitt og samboer+ vår hund. Det blir mye turgåing og uteaktiviteter.

Savner venninner i nærområdet jeg kan gå turer med, dra på lekeplassen med barna, shoppe, venninnekvelder med litt god mat og drikke.

MIne gamle gode venninner flyttet jeg desverre fra for noen år siden da jeg forlot hjemplassen min. Så hadde vært koselig å funnet noen venninner her i området :)

Skrevet

Ma må jo bare i at feks "hei, anonym 22.54, deg vil jeg sende en pm! eller kan du send een il meg?" :) og så legge v sitt nick.

Skrevet

Alder: 26år

Sevilstatus: singel

barn: gutt 3år

Skrevet

Alder: 23

Fylke: Hedmark

Sivilstatus: Gift

Barn: 0 (håper på baby snart)

Dyr: 2 hunder og 2 katter (egentlig 3, men den ene bor hos mamma.)

Jobb: Jobber i barnehage og driver med utdanning som barne- og ungdomsarbeider.

Interesser: Film, musikk, data, tv, barn, dyr, stjernetegn, tivoli, Disneyland, gå tur (evt. med hundene mine), gå på kafé, dra på kino, spise på restaurant, filmkveld, Sverigetur (harrytur), Danmarksbåten, titte i butikker (gjerne shoppe), volleyball og badminton om sommeren, svømming/bading, trening, Nintendo Wii (hehe), ++++.

Bare å spørre hvis det er noe du lurer på :)

Søker: Venninner som er litt eldre enn meg, gjerne 25 år og oppover. Spiller ingen rolle om du har barn eller prøver å få :)

Må helst bo rundt Kongsvinger, Kirkenær og Svullrya område. Gjerne norske jenter som bor i Sverige også (Torsby f.eks)..

Men mest av alt er jeg ute etter noen som kan bli en god venn (kanskje bestevenn med tida), ei som liker å taste mye (sms/mms/msn/mail), ei som har noen av mine interesser, ei som kanskje har egen blogg, ei som er omtenktsom og snill, ei som svarer på mine spørsmål når det er noe jeg lurer på (uansett hva det er), osv...

Det er så mye, hehe... Men noen som passer til meg hvertfall, og som er følsom, grei, litt barnslig men samtidig voksen ;)

Skrevet

og latter da....humor... Jeg ler og smiler mye :P

Skrevet

Alder: 28

Fylke: Rogaland

Familie: Samboer, 1 barn

Jobber: Fulltid

Interesser: familien, venner, barn, dyr osv :)

Skrevet

Beklager, jeg kommer på ting hele tida :P

Detta må bli det siste, hehe.. Jeg elsker å ta bilder og filme...

Jeg tar vel så og si bilder av ALT.. Skikkelig "jappser på tur." Di tar bilder masse bilder når dem er i utlandet, så derfor sier jeg at jeg er en jappser.

Skrevet

Til Anonym 13:09:

Jeg bor også i Oslo. Bodde i bydel Gamle Oslo frem til i fjor, da flyttet vi til bydel Alna.

Er 33 år, 2 jenter på hhv 3 år og 2 uker. Eldste i barnehage.

Ønsker en trillevenn fremover +++

Ta gjerne kontakt! :)

Skrevet

30 år

1 barn

Rogaland

Samboer

1 hund, 2 katter

Er innflytter og kjenner derfor ikke så altfor mange utenom familien, og savner noen å skravle tull med, gå på tur med, sitte på terrassen om sommer'n og drikke vin med (sånn utenom samboer og øvrig familie da).

:)

Skrevet

rogaland er da stort. hvor i rogaland bor dere ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...