Gå til innhold

Ville du?


Tøysetipp

Anbefalte innlegg

Ja så absolutt......har ikke så mange hemninger og liten tru på det jeg gjør har stor betydning for andre at det er verdt å bry seg om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? NEI

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? NEI

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? NEI

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? JA

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? NEI

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? NEI

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt gjort alt, bortsett fra det som har med vann å gjøre.. Har veldig vann-skrekk OG høyde-skrekk!

 

Kunne vært utro og.. Det finnes dog bare én mann som jeg kunne vært det med.. Sukk... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

-Nei

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

-Pga høydeskrekk, Nei.

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

-Nei, det hadde holdt i massevis at jeg hadde visst det så aldri.

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

-Ingen tvil.... JAAAAA!

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

-Ja

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

-Ja

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

-Ja... men tviler på at jeg hadde greid å gjennomføre stuntet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...