Gå til innhold

Ville du?


Tøysetipp

Anbefalte innlegg

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den store pysen jeg er så er svaret kort og greit NEI!

 

Jeg hater å drite meg ut overfor andre, jeg blir flau på andres vegne når de driter seg selv ut - selv om det ligger humor i det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest datatyven

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? TVILSOMT

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? JA

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? NEI

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? JA

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? NEI

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? TVILSOMT

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok vært vær-dame, og hoppet fra 10 meter`n - LETT!

Men de andre blir verre.. hehe..

Vanskelig å si nei til den millionen da, så kunne nok prøvd meg på den også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, her er ei som er villig til det meste så lenge det er moro (bortsett fra den hotte natten da for jeg vil ikke gjøre ting jeg ikke kan si til mannen min noe om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei til alt bortsett fra å kle meg ut som apekatt, vært værdame, og sunget "My heart is yours".

 

Å drite seg ut går bra. Noe var for dårlig betalt til at jeg skulle gjennomført det. Het natt er ikke aktuelt.. Det verste er nesten det med strutseegget! Brekker meg bare ved tanken på det! :P *pjuuuk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe måtte logge meg inn for denne.

 

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

- Nei har blitt sjuk etter møte med brennmanet før så svaret blir rett og slett nei.

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

- ja har gjort det uten penge premie før.

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

- nei, jeg har ikke lystpå noen andre enn mannen min. og tenker at dersom jeg hadde vert utro så går det mot det jeg mener er riktig og en partner ville funnet det ut tror jeg.

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

- Ja hvorfor ikke, ha det litt morro ikke være så selvhøytidlig. og få pebnger for det.

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

- Vet ikke jeg har aldri smakt strutse egg hvis det ikke smaker veldig anderledes og ekkelt går det vel greit.

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

- ja hvorfor ikke hadde vel blitt morsomt å prøve da jeg har null peiling på slikt.

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

- Ja jeg er ikke så selvhøytidelig av meg men muli frøkna mi hadde blitt noe flau over mamma

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg glatt gjort, jeg har tonnevis med selvironi og er kjent for å være litt blond :lol:;)

 

Eneste er hoppet fra 10 metern, jeg har syk høydeskrekk, og 1500 kr var kanskje litt lite betalt for å gå over den grensa:p Og så er jeg veldig redd vann, så brennmanetene hadde jeg gitt pokker i, men vannet... Nei, jeg hadde sikkert hoppet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

NEI!

 

 

Hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

Sannsynligvis ikke..

 

Hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

Nei.

 

Kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

Ja.

 

Klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

Aner ikke, men det er vel heller tvilsomt :-/

 

Vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

Det håper jeg da inderlig!

 

Stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

Ja, det tror jeg. Hvertfall om jeg fikk varma opp med et glass vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

- Nei.

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

Tror jeg hadde "prøvd", men tviler på at hjernen hadde fått overbevist kroppen om å hoppe utfor kanten ...

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

Jammen ikke helt sikker ... vet om et par-tre karer som hadde fristet veldig ;-)

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

Ja.

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

Ja, det tror jeg. Har hørt at strutseegg er ganske ok.

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

Ja, uten tvil.

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

Jeg hadde i hvertfall gjort det om jeg kunne gjort det om til en romantisk date med mannen i stedet for å ta med to små gutter på "byens beste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? Godt mulig

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? selfølgelig

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? ikke om helvete frøs over

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? lett

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? tvilsomt

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? glatt

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? kan ikke sangen, men villig til å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? Nei

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? Nei, ikke for 1500 hehe

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? Hmm

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? Ja kanskje

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? Ja, det skulle jeg glatt greid

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? Nei, har ikke lyst på hytte og har bil..hehe, men om jeg kunne byttet i en reise?

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til 1 mill og hytte og bil. Resten hadde jeg ikke gjort. Har brent meg på brannmanet en gang, var grusomt vondt!! 1500 for et hopp fra 10 meter var alt for lite. Spyr bare på tanken av det bløtkokte strutseegget, men det er kanskje pga gravidehormoner?? Synget høyt på torget?? Aldri! Da må jeg være temmelig full for å tørre det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter?

- nope;-)

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

-tja...husker liksom ikke hvor høyt det er;-)

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

-nei, absolutt ikke!

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

-Ja, det hadde jeg nok gjort....utkldningen kommer vel med tilhørende maske, eller?;-)

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

- nei, det hadde ikke vært fysisk mulig tror jeg...;-/

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

-Tja...spørs hvordan hytte og bil det er snakk om;-))

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

-Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil svare jeg også;-)))

 

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? Nei, jeg er livredd brannmaneter.

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-?

Nei, jeg forstuet foten en gang da jeg hoppet fra 10 meteren.

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut?

Med kona til Pierce Brosnan: OH YEAH

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien?

Ja

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama?

Ville sprutkastet- opp, så nei.

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil?

Ja.

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant?

Nei.. -eller kanskje jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? ja

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? ja

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? ja

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? ja

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? ja, strutseegg er godt

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? nå byr det litt på problemer, for det er ikke noe kart der, det syns ikke for værdamene. men hey, jeg kan jo latesom

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? ja

 

jeg er til slags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også til salgs men se og hør styrer jeg unna samt en natt med en annen... har jo drømmemannen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at når jonas eller jens hadde stått forand deg, så hadde du ikke sakt nei! hahah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet i sjøen etter SE&HØRs flaskepost verdt 20 000,- dersom vannet var fullt av brannmaneter? Nei.

 

hoppet fra 10 meteren om du fikk et gavekort på 1500,-? Nei.

 

hatt en het natt med hvem du ville dersom partenere aldri hadde funnet det ut? Nei.

 

kledd deg ut som en apekatt og danset foran en live sending på tv, og latt deg til kjenne senere, dersom du fikk 1 mill. men ingen fikk vite om pengepremien? Ja.

 

klart og spist et helt bløtkokt strutseegg uten å gjøre en grimase, under en lunsj med Obama? Nei.

 

vært værdame på TV2 for en dag uten noe forhåndsinformasjon, men kun måtte forholde deg til kartet foran deg. Dersom du fikk en hytte og en bil? Ja, men det hadde nok blitt tidenes dårligste værmelding. ;o)

 

stillt deg opp på torget på en benk og sunget "my heart is yours" av full hals om du fikk en treretters middag til hele familien på byens beste restaurant? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...