Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #26 Skrevet 13. juli 2010 Her er det mussing på høyt nivå! Vi musser i hele ansiktet, på hender og føtter. Et gammelt ordtak sier at kyssing gir smarte barn!
vilhamangebarn<3 Skrevet 13. juli 2010 #27 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har sett både små og voksne som nusser foreldra sine jeg også. Dem får bare gjøre som dem vil Jeg ble aldri nusset på munn da jeg var liten (om mamma gjorde det da jeg var baby, det vet jeg ikke.) Jeg har ikke barn, så jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre. Men jeg vet at det kommer en del nuss på kinna hvertfall Om det blir på munn, det får vi se (kommer an på hva jeg føler der og da når jeg ser babyen.)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #28 Skrevet 13. juli 2010 Er det rart det er krig i verden, sier nå bare jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #29 Skrevet 13. juli 2010 Nussing er når foreldre nusser barna. Kyssing er mellom foreldre, eller hvem det enn måtte være. ( Voksne) Selv fikk jeg nuss på munn av pappa til jeg var 14! Kun en tørr nuss på munn! Har aldri sett det som perverst eller noe seksuelt. Nå er jeg 18, å gjør det ikke lengre... ( Pappa er død) Men jeg får fortsatt nuss på kinnet av mamma. Å ser heller ikke noe seksuelt ved det Dessuten, barne slutter å nusse når de utgir ubehag for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå