Gå til innhold

Foreldre som kysser barn på munn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en av di som kysser barn på munn?

Leste for lenge siden om ei jente som var godt voksen, hun kysset moren sin på munn. Hun var vant til dette fra hun var liten.

Så har jeg sett en mann kysse sin voksne datter på munn.

Hva mener du om dette? Er du imot det?

Jeg synes det er kvalmt. Ville aldri stjålet mitt barns første kyss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det i hele familen min, både når det gjelder forldre og søsken

Skrevet

Hender rett som det er at jeg får plantet et nuss midt på truten. Men det er et nuss, ikke et kyss!

Å si at det er å stjele barnet første kyss, ærlig talt!

Regner også med at mini slutter med av seg selv etterhvert.

Skrevet

jeg kysser småen på munn og han kysser meg.

Gjest Tale30
Skrevet

Vil jenta mi kysse meg på munnen, så gjør hun det.

Jeg tror virkelig ikke at barnet, ei heller i voksen alder, vil få den samme kriblingen i magen av sitt første kyss med sin far som hun vil få med sin første kjæreste.

Skrevet

Mini er 2, og NÅ begynner jeg å synes han er for stor til det. Det er ikke skikkelig kyss engang, bare såvidt ani.

Aldri om jeg hadde gjort det etter han begynte på skolen i alle fall!

Skrevet

Nei, jeg er en av DE.

Skrevet

Kysse gjør jeg med kjæresten min, nusse gjør jeg med barna mine. Regner med det stopper av seg selv når de ikke vil mer.

Jeg nusset også pappa på munn da jeg var liten. Stoppet vel helt naturlig da jeg var rundt 5-7 år eller noe tror jeg det var.

Skrevet

Hvordan i all verden kan du blande det å kysse sine barn med noens "første kyss"? Slike som deg bør ikke kysse noe barn, det er helt sikkert!

Skrevet

Gjør det ikke selv.

Men reagerer ikke om andre gjør det.

Altså, nuss. Regner ikke med du snakker om våte kyss.

Skrevet

Stjålet ditt barns første kyss?? Synes det er rart å sammenlikne foreldre- barns nussing på munn med det første kysset! Har du aldri nusset ditt barn på munn, selv ikke når det var baby?

Her i huset har jeg (ikke pappaen) nusset begge barna på munn, men selvsagt til en viss alder. Eldstemann er 4 år snart og jeg føler ikke lenger at det er riktig å nusse h*n på munn, minsten er 1 år og blir fortsatt nusset på munn i ny og ne.

Skrevet

Jeg nusser barnet mitt. Kysser mannen min (eller er deilig mann på byen :)

Skrevet

de fleste slutter vel med det etterhvert når de er så store at det blir unaturlig.

jeg nusser mine gutter på munnen innimellom men ikke så ofte, de er 2 og 3 år.

Har du aldri nusset dine på munnen? ikke når de var baby heller?

Skrevet

Nuss på munn av min 3åring får jeg støtt som det er... ser ikke noe galt med det. Så lenge han gjør det selv... skal han dra noe sted spør jeg ofte om en klem elr nuss. og får dette med glede... det går bort etterhvert som de blir eldre tror jeg =) Nussa da mamma og pappa til jeg var i skole alder jeg, men der stoppet det ;)

Skrevet

De små susser oss på munnen i hvertfall, helt greit i mine øyne når det er barna som susser.

Skrevet

Nå tungekysset jeg første gang jeg kysset en gutt, så om det er dette du forbinder med kyssing av barn bør du få sjekket topplokket!

Jeg susser barnet mitt på munnen ja (og da snakker jeg om med lukket munn), lett og kjapt, på samme måte som jeg susser henne på magen, nesa, øreflippen, tærne, halsgropen og en hel del andre steder. Hun er jo så nydelig, så jeg klarer ikke la være, det er en av måtene jeg viser min kjærlighet til henne på. Og hun elsker det, ler, koser seg og susser tilbake!:) Herlig!

Jeg kommer selvsagt til å slutte straks hun gir uttrykk for at det ikke er noe hun vil.

Jeg ble susset på munnen av mine foreldre, men gjør det ikke lenger. Men jeg kan love deg at det slett ikke er det samme som å kysse en kjæreste! Hvis du tror det, er det deg det er noe i veien med.

Skrevet

So what, so what

So what, so what, you boring little fuck

Well, who cares, who cares what you do

And, who cares, who cares about you, you, you, you, you

Skrevet

Jeg nusser og kysser mannen min. Får jentene kyss er det på kinnet.

Skrevet

Ble ikke kysset på munn som barn kun på kinn. jeg likte ikke at andre nussa på meg. stefarn min prøvde seg da jeg var tenåring. både faren min og stefaren min nusser meg på kinnet , noe jeg ikke liker. vil ikke være fysisk på den måten med andre enn kjæreste når det kommer til kyss/nuss.

Skrevet

Du kysser vel alle du. haha

Skrevet

Jeg smasker babyen min på munnen hele tiden!:D Det er det deiligste som finnes! Mamma gjorde også det til meg, men vi sluttet jo da jeg vokste opp.

Skrevet

Nusser barna mine på kinnet, ikke munn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...