Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #26 Skrevet 13. juli 2010 Jeg lærer selv ungene mine å ikke leke på veien, og å kunne trafikkreglene. Hvordan andre kjører kan jeg ikke gjøre noe med, og selv om jeg bryr meg er det kun mine egne jeg kan ta vare på. Narkotika vil alltid flyte fritt, og igjen er det opp til meg å oppdra barna mine så de vet nøyaktisk hvorfor de ikke skal prøve det. At ingen bryr seg om ungene mine blir mobbet? Vel, igjen sier jeg at det er opp til meg å oppdra barna mine til å ta seg av seg selv, forsvare seg, og å komme til meg så jeg kan ta meg av det som skjer. Så sånn er det. Man sørger selv for seg og sine i denne verden, og det gjelder for alle. Man kan da ikke leve i frykt for å tråkke noen på tærne? Da kan vi like gjerne alle sammen ikle oss burka med en gang.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #27 Skrevet 13. juli 2010 Jeg lærer selv ungene mine å ikke leke på veien, og å kunne trafikkreglene. Hvordan andre kjører kan jeg ikke gjøre noe med, og selv om jeg bryr meg er det kun mine egne jeg kan ta vare på. Narkotika vil alltid flyte fritt, og igjen er det opp til meg å oppdra barna mine så de vet nøyaktig hvorfor de ikke skal prøve det. At ingen bryr seg om ungene mine blir mobbet? Vel, igjen sier jeg at det er opp til meg å oppdra barna mine til å ta seg av seg selv, forsvare seg, og å komme til meg så jeg kan ta meg av det som skjer. Så sånn er det. Man sørger selv for seg og sine i denne verden, og det gjelder for alle. Man kan da ikke leve i frykt for å tråkke noen på tærne? Da kan vi like gjerne alle sammen ikle oss burka med en gang.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #28 Skrevet 13. juli 2010 Du er i bestefall naiv. Noe sier meg at du ikke har opplevd særlig mye motstand eller problemer. Jo, du kan gjøre noe med hvordan andre kjører. Du kan si nei til en beruset sjåfør som vil sette seg bak rattet eller stemme et parti som ønsker å gjøre noe med samfunnet slik at alkohol er mindre tilgjengelig. Samma hvordan du oppdrar ungene dine dersom andre ikke bryr seg om dine grenser. Selv om ungene dine vet at narkotika er fyfy, betyr ikke det at de aldri kommer bort i det personlig eller ved at andre skader de. Oppdragelse av barn er ikke det samme som å programere en datamaskin!
Gjest Skrevet 13. juli 2010 #29 Skrevet 13. juli 2010 Uff, og nei jeg har aldri vært så tynn. Ikke i nærheten heller... Er alt for glad i mat jeg. Håper hun får hjelp, stakkars!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #30 Skrevet 13. juli 2010 Ok, men ungene dine krysser gjerne veien en gang i livet? Hva da om det kommer en som ikke passer like godt på, og kjører over dem? Rent hypotetisk. Vil du ikke hjelpe ungene dine om de blir mobbet heller?! Greit at dem skal lære selvstendighet, men det er lov å tenke på andre en KUN seg selv. Hvertfall når man har barn! Men for all del, visst du vil leve på den måten at du driter i alle andre, så er vel muligheten stor for at alle andre driten langt i deg også!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #32 Skrevet 13. juli 2010 Sf har ikke noe med å være glad i mat å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #33 Skrevet 13. juli 2010 Det står da sannelig at ungene skal komme til meg om de blir mobbet og trenger hjelp. Og barna mine ska kunne se seg for før de krysser veien. Gå og spis en brødskive og slutt å kverulere på ingenting! Man kan da ikke mene på fullt allvor at ingen skal ta seg av dem de er glad i, men bare fokusere på andre, som kan komme til å ha problemer, fyllekjøre, få spiseforstyrrelser osv. Da er du bra blåst!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #34 Skrevet 13. juli 2010 Det sa jeg også. Men, vips, så satt jeg midt i det. SF kan ramme alle... =/
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #35 Skrevet 13. juli 2010 Hvordan skal du hjelpe ungene dine dersom ingen andre bryr seg om dem? Du kan ikke skjerme dem fra resten av verden.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #37 Skrevet 13. juli 2010 Hahaha, er JEG bra blåst? Look who's talking! Slik jeg forstår deg, eier du lite medmenneskelighet!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #38 Skrevet 13. juli 2010 Husk forresten at det er flest spiseforstyrrede som er veldig glad i mat.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #39 Skrevet 13. juli 2010 Det er ingenting som sier at vi enten må fokusere på dem man har nær, eller dem man ikke kjenner. Man kan fint fokusere på begge deler!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #40 Skrevet 13. juli 2010 Æsj hun var feit ass... burte slanke seg med en gang! Hun må jo minst veie 23 kilo og kan sikkert gå ned minst tre gram til før hun dør av det.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #41 Skrevet 13. juli 2010 Hva er vitsen med slike unødvendige kommentarer?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #44 Skrevet 13. juli 2010 Hva så om det var ironi? Det er rett, alle ser det. Men hva er vitsen med å være ironisk i et slikt samtaleemne? På den måten?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå