Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #26 Skrevet 13. juli 2010 Åååååja, jamen da er det jo heeeeelt greit..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #27 Skrevet 13. juli 2010 Til anonym 20:38, håper barnevernet undersøker deg som omsorgsperson!! Du bryter norsk lov, og skal liksom være et godt forbilde for ungene dine.... Stakkars barn!
Tigerpote Skrevet 13. juli 2010 #28 Skrevet 13. juli 2010 Tulleberte! Hasj er noe av det verste et foster kan få i seg, alkohol er verre. Heroin faktisk det "beste"... Men rusmidler hører uansett ikke hjemme ved graviditet eller amming.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #29 Skrevet 13. juli 2010 So what, so what So what, so what, you boring little fuck Well, who cares, who cares what you do And, who cares, who cares about you, you, you, you, you
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #30 Skrevet 13. juli 2010 jaja, din lov er ikke min;) jeg er en super mamma=) og ingenting du sier kan få meg til å tro (eller være) annet! "bryter norsk lov" hohoho... ikke at jeg tror dette ville endret ditt syn på meg, men jeg har og kommer aldri til å ha røyket eller drukket i nærvær av min unge! dersom du drikker syntes jeg vi to er på lik linje;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå