Gjest Skrevet 13. juli 2010 #26 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Mamma, blid, hyggelig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Se hvor mye klokken er... 3:Når jeg hører på radio blir jeg: En sangfugl! 4:Jeg gleder meg til: Å se datteren min igjen (hun sover nå, hehe) 5:Klesskapet mitt er fult av: Tøy jeg så og si aldri bruker.... 6:Når jeg skal pynte med: Har jeg alltid problemer med hårsveisen, og hva jeg skal gå med.. 7:Sminke er: Gøy! 8:Første gang jeg var full var jeg: 18 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: Hva er det for noe? Så og si aldri.. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffe Mocca eller latte m/ karamellsmak 11:I baren bestiller jeg: Pærecider eller Bacardi Razz 12:På fest finner du meg: Så og si aldri.. 13:På nattbordet mitt har jeg: P-piller, eos-leppepomade og nattlys. 14:Jeg kan ikke leve uten: Datteren min! 15:Barn er: Det beste som har hendt meg:) 16:Om natta: Sover jeg. 17:I veska har jeg: Masse rot 18:Trening er: Dritkjipt. 19:Politikk er: Fullt av løgn og tomme løfter... 20:Kjærlighet er: Herlig! 21:I høst skal jeg unne meg: En tur til Estland:) 22:Alle jenter burde: Se seg selv i speilet og si til seg selv at de er pene! (gjør det ikke selv, ikke nok iallefall...) 23:Alle gutter burde: Bli flinkere til å forstå seg på oss jenter;) 24:Jeg er dårligst til: Å holde meg fra å bli hissig:S 25:Jeg er flinkest til: Å elske datteren min, og lage mat:) 26:Jeg simpelthen elsker: Mannen min og datteren min:) 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Hemmelig;) 28:Jeg beundrer: Så mange... 29:Det beste jeg vet er: Å få en gooood lang klem av skjønna mi:) 30:Min verste uvane er: At jeg røyker og biter negler..:S 31:Jeg er medlemm i: Ingenting faktisk:) 32:Jeg tror på: Kjærlighet ved første blikk. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Veldig snarsint og hissig? 34:På skolen var jeg: Ikke spesielt flink eller populær. 35:Som venn er jeg: Ærlig og trofast/lojal.. 36:Når jeg har fri: Vil jeg helst sove leeeenge, men det går aldri uansett hvor hardt jeg prøver.. 37:Jeg brenner for: at alle barn skal føle seg elsket og trygge... 38:Om 5 år er jeg: Forhåpentligvis tobarns-mamma:) 39: om 10år er jeg: Trebarnsmamma? 40:Det er lov å lyge vis: Det er for å skåne den man lyver for....(hvite løgner)
cherry coke Skrevet 13. juli 2010 #27 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Snill, avslappet og omsorgsfull 2:Det første jeg gjør om morgenen er: sette på kaffi 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad! P3 står på hele døgnet. 4:Jeg gleder meg til: jeg kan gå med sandaler 5:Klesskapet mitt er fult av: rot!! Og dessverre fargene sort og grått 6:Når jeg skal pynte med: 7:Sminke er: Gøy=) Elsker sminke og går ikke ut uten. 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år. Peach canei (var nok ikke full, bare tøffet meg ) 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg er sammen med kjæresten. Han får meg til å føle meg heit ;-) 10:I kaffebaren bestiller jeg: Alltid enkel espresso 11:I baren bestiller jeg: Corona, Heineken eller Bud. 12:På fest finner du meg:I en brun pub, er egentlig rolig på fest. 13:På nattbordet mitt har jeg: Masse bøker 14:Jeg kan ikke leve uten: Datteren min :-) Og mer overfladisk; telefonen, pc'en og sminke. 15:Barn er: Herlige!! (stort sett ;-)) 16:Om natta: Sover jeg.. 17:I veska har jeg: Alt for mye tull! 18:Trening er: Stort sett like gøy som å se maling størkne!! (liker godt fjellturer da) 19:Politikk er: Stort sett interessant, men av og til like gøy som å trene (se ovenfor) 20:Kjærlighet er: Fantastisk, slitsomt, moro etc. Ofte en haug med følelser 21:I høst skal jeg unne meg: En Mulberry veske og en weekend med kjæresten 22:Alle jenter burde: Pynte seg litt! Våge å være feminine, men samtidig ha baller ;-) 23:Alle gutter burde: Være gentlemenn 24:Jeg er dårligst til: Å ta i mot komplimenter 25:Jeg er flinkest til: Å slappe av ;-) 26:Jeg simpelthen elsker: Datteren min!! Sol, barbent i gresset, nykokt kaffi, sex og kos. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:Drukket før jeg var 18. 28:Jeg beundrer: 29:Det beste jeg vet er: Små ting i hverdagen..lesestund med datteren min, iskald øl sammen med venner en vanlig dag..små ting. 30:Min verste uvane er: Jeg er rotete!! 31:Jeg er medlemm i:Røde Kors 32:Jeg tror på: Sjebnen. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: God i sport! Eks fotballspiller, skateboard, basket, Rytmisk Sportsgymnastikk 34:På skolen var jeg: Den kule, med karakterer midt på treet. 35:Som venn er jeg: Veldig lojal, den som alltid lytter, 36:Når jeg har fri: Har aldri fri! 37:Jeg brenner for: At rusomsorgen skal bli bedre her til lands, barns rettigheter. 38:Om 5 år er jeg: Fortsatt sammen med kjæresten, kanskje 1 barn til? God jobb. 39: om 10år er jeg: Kanskje 3 barnsmor ?:-) 40:Det er lov å lyge vis: Man vil skåne noen..men ikke alltid da heller..i noen tilfeller er en hvit løgn ok. :-)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 13. juli 2010 #28 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: livlig, glad og generøs 2:Det første jeg gjør om morgenen er: høre på deilig babypludring 3:Når jeg hører på radio blir jeg: irritert over at de samme låtene spilles 4:Jeg gleder meg til: neste måltid hehe.... 5:Klesskapet mitt er fult av: klær hulter til bulter 6:Når jeg skal pynte med: sko med hæl og strøkne klær ;-) 7:Sminke er: all slags men svakt. 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år og bodde i Tanzania 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er naken 10:I kaffebaren bestiller jeg: cola light ;-) 11:I baren bestiller jeg: whisky 12:På fest finner du meg: dansende på bordet eller pratende i en krok 13:På nattbordet mitt har jeg: bøker og lys 14:Jeg kan ikke leve uten: barna mine, natur og trening 15:Barn er: deiligst når de er ens egne. 16:Om natta: sover jeg for det meste 17:I veska har jeg: bruker ikke veske 18:Trening er: balsam for sjelen 19:Politikk er: interessant og frustrerende 20:Kjærlighet er: også frustrerende 21:I høst skal jeg unne meg: mange turer på vidda 22:Alle jenter burde: elske kroppen sin 23:Alle gutter burde: kunne konversere 24:Jeg er dårligst til: å be om hjelp 25:Jeg er flinkest til: å være omgjengelig 26:Jeg simpelthen elsker: 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: bør ikke nevnes her... 28:Jeg beundrer: meg selv ;-) 29:Det beste jeg vet er: mat 30:Min verste uvane er: forventer for mye 31:Jeg er medlemm i: masse rart 32:Jeg tror på: å være løsningsorientert 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: instruktør i minst 5 ulike idretter 34:På skolen var jeg: drømmende og fjern 35:Som venn er jeg: Tilgjengelig 36:Når jeg har fri: Trener jeg 37:Jeg brenner for: at alle barn skal ha det bra 38:Om 5 år er jeg: like sprek som nå 39: om 10år er jeg: enda raskere på mila 40:Det er lov å lyge vis: "you need a break"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå