Gjest Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: 2:Det første jeg gjør om morgenen er: 3:Når jeg hører på radio blir jeg: 4:Jeg gleder meg til: 5:Klesskapet mitt er fult av: 6:Når jeg skal pynte med: 7:Sminke er: 8:Første gang jeg var full var jeg: 9:Jeg føler meg mest sexy når: 10:I kaffebaren bestiller jeg: 11:I baren bestiller jeg: 12:På fest finner du meg: 13:På nattbordet mitt har jeg: 14:Jeg kan ikke leve uten: 15:Barn er: 16:Om natta: 17:I veska har jeg: 18:Trening er: 19:Politikk er: 20:Kjærlighet er: 21:I høst skal jeg unne meg: 22:Alle jenter burde: 23:Alle gutter burde: 24:Jeg er dårligst til: 25:Jeg er flinkest til: 26:Jeg simpelthen elsker: 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: 28:Jeg beundrer: 29:Det beste jeg vet er: 30:Min verste uvane er: 31:Jeg er medlemm i: 32:Jeg tror på: 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: 34:På skolen var jeg: 35:Som venn er jeg: 36:Når jeg har fri: 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg: 39: om 10år er jeg: 40:Det er lov å lyge vis: :-)
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Forelsket, solbrent og blid 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å forsøke å finne mobilen i et hav av dyner i en altfor stor seng 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Oppgitt over all reklamen 4:Jeg gleder meg til: Å se kjæresten min igjen 5:Klesskapet mitt er fullt av: Klær 6:Når jeg skal pynte med: Stasher jeg meg=) 7:Sminke er: Uunnværlig i de flestes liv? 8:Første gang jeg var full var jeg: 17 9:Jeg føler meg mest sexy når: kjæresten min sier jeg er det 10:I kaffebaren bestiller jeg: Farris 11:I baren bestiller jeg: Strawberry daiquiri 12:På fest finner du meg: På dansegulvet !!! 13:På nattbordet mitt har jeg: p-piller, mobil, vann 14:Jeg kan ikke leve uten: trening, familie og venner 15:Barn er: barn 16:Om natta: er jeg ofte for lenge våken 17:I veska har jeg: mobil som fungerer, sertifikat, bankkort, lipgloss, mobil som er ødelagt, ringer og masse annet surr 18:Trening er: noe jeg ÅNDER for 19:Politikk er: tidvis gøy 20:Kjærlighet er: det største?! 21:I høst skal jeg unne meg: en sydentur=) 22:Alle jenter burde: gå med rettere rygg og bedre holdning 23:Alle gutter burde: skjønne seg på jenter uten at jenter behøver å si noe 24:Jeg er dårligst til: holde masken i seriøse situasjoner som utarter seg på humoristisk vis 25:Jeg er flinkest til: å lese skolefag 26:Jeg simpelthen elsker: min nye hårfarge 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjørt i 60 i 40-sone 28:Jeg beundrer: de som tør å gå sine egne veier 29:Det beste jeg vet er: å ligge i armkroken til min kjæreste 30:Min verste uvane er: å være streng med meg selv 31:Jeg er medlem i: Unge høyre, og en seilforening 32:Jeg tror på: noe mer mellom himmel og jord en vi kan ta og se på 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: superstjerne om natten 34:På skolen var jeg: - er jeg - flink 35:Som venn er jeg: Tålmodig, rastløs, pratsom, ivrig og ærlig 36:Når jeg har fri: trener jeg 37:Jeg brenner for: trening 38:Om 5 år er jeg: 23 år 39: om 10år er jeg: 28 år 40:Det er lov å lyge vis: man er nødt
Hikken Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: glad, skravlete, hissig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å be vedkommende som klasker meg i panna med sin wv-buss om å slutte med det. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: irritert over at de spiller tre forskjellige sanger om igjen døgnet rundt. 4:Jeg gleder meg til: den dagen samboern skal synes det er på tiden med et barn til ;o) 5:Klesskapet mitt er fult av: klær jeg aldri bruker.. (de jeg bruker ligger på gulvet) 6:Når jeg skal pynte med: meg? kjole og glitter og stæsj. 7:Sminke er: viktig for å ikke se levende død ut. 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 9:Jeg føler meg mest sexy når: lyset er av og jeg er dritings ;-P 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffe. 11:I baren bestiller jeg: rødvin 12:På fest finner du meg: i sofaen med rødvin i hånda 13:På nattbordet mitt har jeg: bok, blistex og snørrpapir 14:Jeg kan ikke leve uten: blir vel fort lille frøkna da ) 15:Barn er: det beste i verden 16:Om natta: sover jeg! 17:I veska har jeg: søppel fra i forfjor.. 18:Trening er: oppskrytt 19:Politikk er: noe jeg ikke har orket å sete meg inn i. 20:Kjærlighet er: løvli ) 21:I høst skal jeg unne meg: en ny husmorferie! 22:Alle jenter burde: ta seg en husmorferie i blant. 23:Alle gutter burde: sende damene sine på husmorferie (ja, jg har akkurat vært på min første) 24:Jeg er dårligst til: å bruke penger på meg selv. 25:Jeg er flinkest til: å bruke penger på leah 26:Jeg simpelthen elsker: sushi 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: stjålet i butikk da jeg var liten 28:Jeg beundrer: mammaen min 29:Det beste jeg vet er: sjokolade og rødvin og sushi 30:Min verste uvane er: biter negler, overspiser og trøstespiser mat og godis. 31:Jeg er medlem i: elixia. støttemedlem that is.. 32:Jeg tror på: tilfeldigheter 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: tidligere tverrfløytespiller! 34:På skolen var jeg: sint! 35:Som venn er jeg: hun som alltid har med en flaske vin! 36:Når jeg har fri: kooooose jeg meg! 37:Jeg brenner for: adhd- og andre utaforbarn 38:Om 5 år er jeg: forhåpentligvis i gang med førskolelærerutdannelse! 39: om 10år er jeg: førskolelærer 40:Det er lov å lyge vis: det trøster mer enn det skader.
<3 Adrian <3 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Hvor er dine svar da Clumsy?? Kan ikke bare utfordre andre, uten å svare selv 1: Tre ord om meg: sta, rettferdig og ærlig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å gjøre et tappert forsøk på å få mini til å sove bare bittelitt til. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Gla 4:Jeg gleder meg til: Å treffe kjæresten min igjen 5:Klesskapet mitt er fult av: klær som sjelden eller aldri blir brukt 6:Når jeg skal pynte med: prøver jeg et utall kjoler, men ender opp med dongeri og en fin topp 7:Sminke er: helt nødvendig 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: når jeg er nydusja og nystelt - klar for å krype til køys med mannen i mitt liv. 10:I kaffebaren bestiller jeg: en latte 11:I baren bestiller jeg: mojito eller vovo 12:På fest finner du meg: på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: bøker - mange av dem 14:Jeg kan ikke leve uten: guttene mine 15:Barn er: fantastiske <3 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: lipgloss, telefon, visakort.... 18:Trening er: Morsomt 19:Politikk er: forvirrende 20:Kjærlighet er: Hææærlig!!! 21:I høst skal jeg unne meg: en weekend tur bare for meg og kjæresten - uten barn! 22:Alle jenter burde: ?? 23:Alle gutter burde: ?? 24:Jeg er dårligst til: å tape. Det vil si, tape gjør jeg jo -men jeg er en himla dårli taper! (Barnslig 25:Jeg er flinkest til: å stille opp for de jeg er glad i 26:Jeg simpelthen elsker: Sønnen min, og kjæresten min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Jeg har røkt hasj :/ 28:Jeg beundrer: alenemødre/fedre 29:Det beste jeg vet er: sommer og sol 30:Min verste uvane er: å bite negler 31:Jeg er medlem i: en bokklubb 32:Jeg tror på: kjærligheten 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: tvilling? 34:På skolen var jeg: den sjenerte, som ikke sa noe i timene 35:Som venn er jeg: trofast 36:Når jeg har fri: nyter jeg tiden med sønnen min 37:Jeg brenner for: de svakeste i samfunnet 38:Om 5 år er jeg: gift? 39: om 10år er jeg: begynt å bli gammel.. hehe 40:Det er lov å lyge vis: det blir gjort for å unngå å såre noen??
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Har svart=) Men ville ikke gjøre det i hovedinnlegget, kjedelig for de som skal kopiere=).
<3 Adrian <3 Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Såg det Men du hadde ikke gjort det da jeg starta på innlegget mitt.. brukte litt tid
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: rar, sosialist, morsom 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å sette vekkeklokka på slumre, eventuelt sette på TVen så småen er rolig litt til. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: kommer vel an på hva de snakker om på radioen 4:Jeg gleder meg til: jeg er ferdig utdannet 5:Klesskapet mitt er fult av: røde klær og mange kjoler 6:Når jeg skal pynte med: pynte? hva? meg? stort sett en kjole. 7:Sminke er: gøy 8:Første gang jeg var full var jeg: 15 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg danser 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffelatte 11:I baren bestiller jeg: baylis, eller irish coffee 12:På fest finner du meg: på dansegulvet eller i dyp samtale med noen 13:På nattbordet mitt har jeg: mobilen min 14:Jeg kan ikke leve uten: bøker (og dataen) 15:Barn er: søte eller sykt irriterende 16:Om natta: liker jeg livet best 17:I veska har jeg: en million ting 18:Trening er: oppskrytt 19:Politikk er: ALT 20:Kjærlighet er: vanskelig 21:I høst skal jeg unne meg: å bli smartere? 22:Alle jenter burde: følge drømmene sine 23:Alle gutter burde: samme som jenter 24:Jeg er dårligst til: å like folk 25:Jeg er flinkest til: å få det som jeg vil 26:Jeg simpelthen elsker: alle de flotte menneskene i livet mitt! 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: å nekte samvær 28:Jeg beundrer: ingen 29:Det beste jeg vet er: gode diskusjoner 30:Min verste uvane er: å inta store mengder cola 31:Jeg er medlemm i: ap, affo og dysleksiforbundet 32:Jeg tror på: felleskap og solidaritet 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: tror ikke det er noen hemligheter 34:På skolen var jeg: den rare, nå er jeg den rare og seriøse 35:Som venn er jeg: støttende 36:Når jeg har fri: oppsøker jeg byens resturanter 37:Jeg brenner for: felleskap 38:Om 5 år er jeg: velferdsviter 39: om 10år er jeg: statsviter 40:Det er lov å lyge vis: du kan komme unna med det
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Rotete, sliten, pessimist 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Tar en snus 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Sur for at de spiller de samme sangene om og om og om igjen. 4:Jeg gleder meg til: Jentungen er frisk. 5:Klesskapet mitt er fult av: Rot 6:Når jeg skal pynte meg: Klarer jeg aldri å bestemme meg for hva jeg skal ha på, og hvordan håret skal være. 7:Sminke er: Kjekt å ha. 8:Første gang jeg var full var jeg: 17 9:Jeg føler meg mest sexy når: Haha,sexy du liksom..? 10:I kaffebaren bestiller jeg: Brus. Liker ikke kaffe. 11:I baren bestiller jeg: Rødvin 12:På fest finner du meg: I en veldig "interessant" samtale om ett eller annet vas 13:På nattbordet mitt har jeg: Snus, bøker og Donald. 14:Jeg kan ikke leve uten: Det meste 15:Barn er: Snørrete. 16:Om natta: Sover jeg. 17:I veska har jeg: Masse skrot og søppel. Må kjøpe meg en mindre veske tror jeg. 18:Trening er: Noe jeg burde bedrive, men kommer aldri igang. 19:Politikk er: For spesielt interesserte. 20:Kjærlighet er: Godt, men bare karamellkjærlighet. 21:I høst skal jeg unne meg: En ferie. 22:Alle jenter burde: Slutte å syte 23:Alle gutter burde:Slutte å syte 24:Jeg er dårligst til: Å rydde 25:Jeg er flinkest til: Å snekre 26:Jeg simpelthen elsker: å lese. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Hmm...teller det å gå på byen uten bukse? 28:Jeg beundrer: Eli og Sigurd 29:Det beste jeg vet er: SNUS! 30:Min verste uvane er: Jeg roter. Veldig. 31:Jeg er medlem i: Human Etisk Forbund. 32:Jeg tror på: fint lite. 33:Du visste kanskje ikke at jeg er: Norges rikeste kvinne. Hah... 34:På skolen var jeg: Ikke så flink til å gjøre det jeg skulle. 35:Som venn er jeg: For øyeblikket ganske fraværende og kjip. 36:Når jeg har fri: Sover jeg. 37:Jeg brenner for: Organdonasjon. 38:Om 5 år er jeg: 30 39: om 10år er jeg: gammel 40:Det er lov å lyge hvis: Man vet at man ikke blir tatt
PAVEEL Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: forelska, lettrørt, snarsint 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Ser ut av vinduet og hva slags vær det er 3:Når jeg hører på radio blir jeg: irritert over at de spiller sangene om og om igjen. 4:Jeg gleder meg til: å bli samboer:-) 5:Klesskapet mitt er fult av: klær jeg troooor jeg har bruk for 6:Når jeg skal pynte med: liker jeg å være alene på badet. 7:Sminke er: tja, mascara er et must iallefall. 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har drukket meg fin;P 10:I kaffebaren bestiller jeg: Svart kaffe. 11:I baren bestiller jeg: Rødvin el cognac 12:På fest finner du meg: på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: 5 bøker, en smokke, et par øredobber, et 125mg stikkpille og nattlyset. 14:Jeg kan ikke leve uten: bøker 15:Barn er: en berikelse 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: alt fra bøtesaker til stellekluter................... 18:Trening er: overbevist at inni meg bor det en treningsgal kvinne, jeg har bare ikke funnet henne... 19:Politikk er: innviklet og litt facinerende. 20:Kjærlighet er: størst av alt 21:I høst skal jeg unne meg: å nyte livet. 22:Alle jenter burde: gå på spa 23:Alle gutter burde: spandere spa på jentene 24:Jeg er dårligst til: å ta vare på meg selv 25:Jeg er flinkest til: å skjule mine svakheter 26:Jeg simpelthen elsker: ungene og bacalao 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: røyka hasj 28:Jeg beundrer: ufattelig mange 29:Det beste jeg vet er: slappe av med et glass vin sammen med kjæresten. 30:Min verste uvane er: sta som et esel 31:Jeg er medlemm i: coop (haha, kommer ikke på noe annet) 32:Jeg tror på: livet etter døden 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: hardbarka Thor Heyerdahl fan:) 34:På skolen var jeg: godt likt 35:Som venn er jeg: der.. 36:Når jeg har fri: nyter jeg freden (les: barnfri) 37:Jeg brenner for: å beholde skolen i nærområdet her. 38:Om 5 år er jeg: 34 år 39: om 10år er jeg: blitt helt grå (seriøst....) 40:Det er lov å lyge vis: en hvit løgn er til det beste noen ganger.
RødRev Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: følsom, temperamentsfull og bestemt. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: sette ungen på do, finne klær til han og lage frokost. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: enten glad eller utrolig irritert, det kommer an på musikken. 4:Jeg gleder meg til: sommerferie 5:Klesskapet mitt er fult av: cerise-rosa, rødt, skjørt, grønt og gult. 6:Når jeg skal pynte meg: liker jeg å velge en konsekvent stilart, feks. sukkersøtt, bohemsk eller rocka.. Liker å ha det gjennomført og matchende. 7:Sminke er: nødvendig. 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år. 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er nydusjet, med glatte legger. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Caffe latte. 11:I baren bestiller jeg: Gin & tonic 12:På fest finner du meg: i intens diskusjon eller på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: Bibelen, en notatbok og gjerne litt smårot. 14:Jeg kan ikke leve uten: mitt forhold til Gud. 15:Barn er: den største gaven i dette livet <3 16:Om natta: sover jeg, hvis ikke det skjer noe mer spennende. 17:I veska har jeg: vanvittig med rot!! Med alltid sminke, kulepenner, kleenex, nøkler og lommebok. 18:Trening er: uinteressant. 19:Politikk er: spennende i teori, men ikke i praksis. 20:Kjærlighet er: limet i samfunnet. 21:I høst skal jeg unne meg: I høst skal vi endelig kjøpe bil!! 22:Alle jenter burde: være mer fornøyde med seg selv. 23:Alle gutter burde: Har ikke peiling.. ser mer på sex and the city? 24:Jeg er dårligst til: å regne og å trene. 25:Jeg er flinkest til: å synge 26:Jeg simpelthen elsker: fajitas 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: vet ikke hva som er mest ulovlig av det jeg har gjort, men.. : Demonstrert ulovlig. Overnattet utenfor politistasjonen i Oslo. Drukket på offenlig område. Og det var vel det, tror jeg. 28:Jeg beundrer: min svigermor. 29:Det beste jeg vet er: når alle har det bra og freden senker seg. 30:Min verste uvane er: at jeg er forelsket i sjokolade. 31:Jeg er medlem i: menigheten min, FO, sameiet 32:Jeg tror på: Jesus 33:Du visste kanskje ikke at jeg er: lat. 34:På skolen var jeg: en nerd 35:Som venn er jeg: emaptisk og gøy å være med 36:Når jeg har fri: ser jeg film, går ut, er med familien og koser meg. 37:Jeg brenner for: ekthet. 38:Om 5 år er jeg: forhåpentligvis mor til enda et barn, jobber enda mer med det jeg egentlig vil drive med og bor i en større bolig. 39: om 10år er jeg: begynt å bli gammel!! 40:Det er lov å lyge hvis: det beskytter noen andre fra smerte, eller hvis noen spør deg om noe som de absolutt ikke har noe med.
rosa og en blå Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: leken,omsorgsfull og livlig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: se på klokka 3:Når jeg hører på radio blir jeg: hører ikke på radio 4:Jeg gleder meg til: å flytte inn i hus 5:Klesskapet mitt er fult av: kle 6:Når jeg skal pynte med: minikjole og høyehelær 7:Sminke er: nødvendig 8:Første gang jeg var full var jeg: 11 9:Jeg føler meg mest sexy når: eg har pyntet meg 10:I kaffebaren bestiller jeg: pepsi max 11:I baren bestiller jeg: sprit 12:På fest finner du meg: på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: har ikke nattbord 14:Jeg kan ikke leve uten: mobilen (mann og barna so klart først) 15:Barn er: alt for meg (også andres) 16:Om natta: sover eg godt 17:I veska har jeg: det meste 18:Trening er: kjedelig men tar tak i perioder 19:Politikk er: ?? fremendord 20:Kjærlighet er: overalt 21:I høst skal jeg unne meg: en riga tur 22:Alle jenter burde: ha bedre selvfølelse 23:Alle gutter burde: kunneå mekke bil 24:Jeg er dårligst til: å lyge 25:Jeg er flinkest til: å snakke sladder 26:Jeg simpelthen elsker: sladder 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjort for fort 28:Jeg beundrer: pene damer 29:Det beste jeg vet er: når eg har rett 30:Min verste uvane er: bite negler 31:Jeg er medlemm i: en pistolklubb 32:Jeg tror på: det meste 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: utspekulert 34:På skolen var jeg: ikke så veldig snill 35:Som venn er jeg: alt for snill 36:Når jeg har fri: slapper eg av 37:Jeg brenner for: at barn skal vokse opp trygt og godt 38:Om 5 år er jeg: mor til et nytt barn 39: om 10år er jeg: gammel 40:Det er lov å lyge vis: ingen blir såret
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Omsorgsfull Hyggelig Utålmodig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å sette vekkerklokka på slumring 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Glad 4:Jeg gleder meg til: Helgene 5:Klesskapet mitt er fult av: mat 6:Når jeg skal pynte med: tar jeg på noen nette klær og sminker litt 7:Sminke er: Kjekt å ha, men ikke uunnværlig 8:Første gang jeg var full var jeg: 17 år. 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg har en fin kjole på som kler figuren min. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kakao ;-) 11:I baren bestiller jeg: Sex on the beach 12:På fest finner du meg: På balkongen med en drink og en røyk, skravlende med alle som skal ut for en blås iløpet av kvelden. 13:På nattbordet mitt har jeg: Lampe, bok, telefon 14:Jeg kan ikke leve uten: Familien min 15:Barn er: Det herligste og viktigste på jord 16:Om natta: Sover jeg, om jeg ikke har meg med mannebeinet da ... 17:I veska har jeg: Veldig mye jeg overhode ikke har bruk for 18:Trening er: For tøffinger og jeg er ikke tøff. 19:Politikk er: Veldig viktig 20:Kjærlighet er: Enda viktigere 21:I høst skal jeg unne meg: Mange kaffebesøk med gode venninner 22:Alle jenter burde: Vise omsorg for hverandre 23:Alle gutter burde: Gjøre det samme 24:Jeg er dårligst til: Å håndtere stress 25:Jeg er flinkest til: Jobben min og å være en god venninne 26:Jeg simpelthen elsker: Rødvin 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Kjørt på rødt lys (i hvertfall det som ville gitt den største bota ...) 28:Jeg beundrer: Folk som vier livet sitt til å hjelpe andre 29:Det beste jeg vet er: Sengekos med mannen 30:Min verste uvane er: Uvane og uvane ... jeg er forferdelig snarsint og relativt langsint. 31:Jeg er medlem i: Mange organisasjoner både faglige og veldedige 32:Jeg tror på: Kjærligheten :-) 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Veldig god til å lage store søte kaker ;-) Og enda bedre på toro 1-2-3 34:På skolen var jeg: Nokså flink og relativt godt likt 35:Som venn er jeg: Nærværende og lyttende 36:Når jeg har fri: Slapper jeg av 37:Jeg brenner for: Familien min 38:Om 5 år er jeg: Her 39: om 10år er jeg: Forhåpentligvis også her ... 40:Det er lov å lyge vis: det står om livet
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Sommerbrun, forelsket, rar;) 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Drikke vann, deretter løpe på mølla en time. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Overrasket over hvor mange idioter som jobber der. 4:Jeg gleder meg til: Å våkne neste dag. 5:Klesskapet mitt er fult av: Sammenkrøllete klær. 6:Når jeg skal pynte med: Hiver jeg på en kjole. 7:Sminke er: Nødvendig til fest. 8:Første gang jeg var full var jeg: Alt for ung. 9:Jeg føler meg mest sexy når: Kjæresten ser på meg. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Svart kaffe med masse melk. 11:I baren bestiller jeg: Irish coffey 12:På fest finner du meg: ...dersom du roper mitt navn. 13:På nattbordet mitt har jeg: E -bok, lampe, mobil, øredobber, tyggis, hårklemme, noen papirer. 14:Jeg kan ikke leve uten: Luft. 15:Barn er: En plage, en velsignelse, til bry, til glede. Noe som gjør noen glade, og andre ulykkelige. 16:Om natta: Lukker jeg øynene. 17:I veska har jeg: Absolutt alt jeg trenger. 18:Trening er: Dagligdags. 19:Politikk er: Noe flere burde sette seg inn i. 20:Kjærlighet er: Godt å suge på. 21:I høst skal jeg unne meg: Ny bil. 22:Alle jenter burde: Slutte å klage så innmari. Dessuten er baksnakking noe som er forbeholdt ungdomsskolen. 23:Alle gutter burde: Dra buksa over boxeren. 24:Jeg er dårligst til: Å innrømme feil. 25:Jeg er flinkest til: Å rose andre mennesker. 26:Jeg simpelthen elsker: Livet. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Banket en mann. 28:Jeg beundrer: Mennesker som viser at de ikke lar seg knekke selv om de har møtt mye motgang i livet. 29:Det beste jeg vet er: Stryking på ryggen. 30:Min verste uvane er: Har ingen;) 31:Jeg er medlem i: 32:Jeg tror på: Gud faderen, himmelens og jordens skaper.. Huff neida:p Egentlig tror jeg ikke på mer enn hva mine brune øyne kan se. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Hemmelig agent ...? 34:På skolen var jeg: Favoritten til læreren. 35:Som venn er jeg: Pålitelig, rettferdig, ærlig og snill. 36:Når jeg har fri: Nyter jeg livet med familien. 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg: 39: om 10år er jeg: Forhåpentligvis enda i live. 40:Det er lov å lyge vis: Det er nødvendig.
Voilà Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Ung, spontan og smart. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Skjekker Face'n. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Susen i ørene! 4:Jeg gleder meg til: Jeg er ferdig på skolen! 5:Klesskapet mitt er fult av: Klær fra typsike kjedebutikker. 6:Når jeg skal pynte med: Meg?! Da stasjer jeg meg virkelig opp! 7:Sminke er: Unødvendig, men lekkert. 8:Første gang jeg var full var jeg: 13,5. Hihi 9:Jeg føler meg mest sexy når: Når jeg danser alene rundt i huset. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffe Mocca 11:I baren bestiller jeg: Strawberry D. 12:På fest finner du meg: I en guttegjeng! 13:På nattbordet mitt har jeg: Fjernkontrollene og en bærbar dvd-spiller. 14:Jeg kan ikke leve uten: Luft, vann og kjærleik! 15:Barn er: Herligt! 16:Om natta: Sover jeg. 17:I veska har jeg: Oi! Minst 32 bussbiletter og tusen andre ting. Vesken min er stor! 18:Trening er: Tiltak! 19:Politikk er: Inviklet! 20:Kjærlighet er: Fantastisk! 21:I høst skal jeg unne meg: Skolekos:) 22:Alle jenter burde: Sjekke brystene sine! 23:Alle gutter burde: Gjerne sjekke sine edlere deler, da? 24:Jeg er dårligst til: Tolmodighetsprøver! 25:Jeg er flinkest til: Å fokusere på det positive. 26:Jeg simpelthen elsker: marshmallows! Yummi! 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Gått over fotgjengerovergangen på rødt lys. 28:Jeg beundrer: Mamma og en i hjelpeteamet mitt. 29:Det beste jeg vet er: Kos! 30:Min verste uvane er: Klør meg åpenlyst under armen:P 31:Jeg er medlemm i: Støttemedlem på Nautilus 32:Jeg tror på: Vitenskapen. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Avhengig av is hver dag? 34:På skolen var jeg: Populær:) 35:Som venn er jeg: Til å stole på. 36:Når jeg har fri: Slapper jeg av! 37:Jeg brenner for: Psykisk helsearbeid. 38:Om 5 år er jeg: Halvveis i min utdannelse. 39: om 10år er jeg: Ferdig utdannet. 40:Det er lov å lyge vis: Det fører med seg mer godt enn vondt. (Som egentlig er... aldri?!)
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 12. juli 2010 #15 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Reflektert, omsorgsfull, sta 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å sjekke hva klokka er, trykke på znooze og sove litt til 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Glad. Ja, jeg ler faktisk av radioreklame;-) 4:Jeg gleder meg til: Å gå på kurs i høst 5:Klesskapet mitt er fult av: Klær som er utdaterte fordi jeg ikke går fort nok ned i vekt 6:Når jeg skal pynte med: Jeans og en fin topp/ tunika + tights, ørepynt 7:Sminke er: Fortsatt gøy, men var en større nødvendighet før (!) 8:Første gang jeg var full var jeg: 16 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg kryper inntil min kjære og han forteller meg hvor fin jeg er;-.) 10:I kaffebaren bestiller jeg: Latte eller dobbel americano 11:I baren bestiller jeg: Long Island Ice Tea eller en kaffebasert drink 12:På fest finner du meg: Ved kjøkkenbordet sammen med pappvinen og de andre som helst ikke vil danse 13:På nattbordet mitt har jeg: Bøker, halspastiller, mobillader, papir, massasjeolje og tigerbalsam....... 14:Jeg kan ikke leve uten: Barnet mitt, sjokolade, kaffe, gode venner 15:Barn er: For det meste fantastiske, noen ganger til å få krampe av 16:Om natta: Er jeg våken litt for lenge, tenker på min kjære eller sover 17:I veska har jeg: Gamle kvitteringer, en ødelagt kulepenn, en skumgummiball, en lipgloss, to sett husnøkler og annet skrot som antageligvis har overvintret i 10-12 år 18:Trening er: Et pes nå for tiden, used to be my favorite! 19:Politikk er: Noe jeg burde være enda mer engasjert i og derfor et ork 20:Kjærlighet er: Det beste som finnes 21:I høst skal jeg unne meg: Å gå på kurs, og å kjøpe meg en flybillett til Norges fjerde minste by 22:Alle jenter burde: Følge magefølelsen oftere 23:Alle gutter burde: Fortsette å ikke lage alt det dillet som jenter lager 24:Jeg er dårligst til: Å ta i mot bebreidelser 25:Jeg er flinkest til: Å respektere andres private sfære (håper jeg!) 26:Jeg simpelthen elsker: Barnet mitt. Og et par til;-) 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Å drikke før jeg ble myndig 28:Jeg beundrer: Pappaen min 29:Det beste jeg vet er: Å bryte egne greinser 30:Min verste uvane er: Jeg er avhengig av pepsi max...... 31:Jeg er medlemm i: 2-3 støtteforeninger 32:Jeg tror på: Kjærligheten; det finnes mer mellom himmel og jord enn man kan se med det blotte øye;-) 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Ekstremt forventningsfull akkurat nå 34:På skolen var jeg: En lat heldig jævel 35:Som venn er jeg: Lojal og morsom 36:Når jeg har fri: Sover jeg lenge, spiser god frokost, leser og har sex 37:Jeg brenner for: Psykisk helse og universiell utforming 38:Om 5 år er jeg: Kanskje mor til et barn til, og forhåpentligvis ferdig utdannet pedagog 39: om 10år er jeg: Eier av mitt eget firma, gift med verdens herligste mann og mor til et barn til eller to - for ikke å glemme ti år eldre....uuuææææ 40:Det er lov å lyge vis:Det skulle vært forbudt å lyve, for sannheten kommer alltid for en dag
LadyLuck & Skrevet 12. juli 2010 #16 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Forelska, musikkgal, alenemor 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å trene 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad 4:Jeg gleder meg til: å skaffe meg ny leilighet 5:Klesskapet mitt er fult av: klær? 6:Når jeg skal pynte med: levende lys og blomster 7:Sminke er: uunværlig 8:Første gang jeg var full var jeg: stupfull på hjemmelaga vin 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg går i den nye tange dongeribuksa mi (første gang i str S på årevis) 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffe eller chai 11:I baren bestiller jeg: sprit 12:På fest finner du meg: dansende på bordet, eller pratende midt i sofan 13:På nattbordet mitt har jeg: bøker, mobil og leselys 14:Jeg kan ikke leve uten: mobilen min 15:Barn er: mitt liv (både jobb og privat) 16:Om natta: sitter jeg oppe 17:I veska har jeg: allt tenkelig og utenkelig (fra briller til ørepropper) 18:Trening er: digg 19:Politikk er: viktig 20:Kjærlighet er: himmelsk 21:I høst skal jeg unne meg: tatovering 22:Alle jenter burde: gå med hevet hode 23:Alle gutter burde: bli flinkere til å beskytte seg (ikke alltid la dt være jentas oppgave) 24:Jeg er dårligst til: ti stille når jeg mener noe om det som blir sagt 25:Jeg er flinkest til: å snakke 26:Jeg simpelthen elsker: Metallica 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjørt traktor i fylla uten lappen 28:Jeg beundrer: mamma 29:Det beste jeg vet er: sex 30:Min verste uvane er: røyker 31:Jeg er medlemm i: Mile high club 32:Jeg tror på: gjennfødelse 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: lightweight gamer 34:På skolen var jeg: outsider og skulker 35:Som venn er jeg: alltid der når du trenger meg 36:Når jeg har fri: sover jeg lenge 37:Jeg brenner for: SKB 38:Om 5 år er jeg: huseier/leilighets eier 39: om 10år er jeg: mamma til 4??? (drømme) 40:Det er lov å lyge vis: det er for å skjerme noen (tenker da spes barn)
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #17 Skrevet 12. juli 2010 1: Tre ord om meg: Ambisiøs, håpefull og kjærlig. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Slumre på klokken i 10 minutter. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Tankefull 4:Jeg gleder meg til: Verdensmaktene åpner øya. 5:Klesskapet mitt er fult av: rødstrømper. 6:Når jeg skal pynte med: Julepynt blir jeg stressa. 7:Sminke er: Unødvendig 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg ligger i badekaret. 10:I kaffebaren bestiller jeg: Svart kaffe. 11:I baren bestiller jeg: En øl. 12:På fest finner du meg: I godt selskap 13:På nattbordet mitt har jeg: En grusom ringeklokke 14:Jeg kan ikke leve uten: Mitt liv, mine venner, min familie og en god fotmasasje etter en lang vakt. 15:Barn er: nyyyydelig 16:Om natta: Sover jeg 17:I veska har jeg: Har ikke veske, gitt. 18:Trening er: et must for godt sinn! 19:Politikk er: roten til mye frustrasjon 20:Kjærlighet er: Unngåelig 21:I høst skal jeg unne meg: Etterutdanning. 22:Alle jenter burde: Se seg i speilet og si: "Jeg er god nok" 23:Alle gutter burde: Se seg i speilet og si: "Jeg er god nok" 24:Jeg er dårligst til: Å krangle 25:Jeg er flinkest til: I følge mannen, lage mat. 26:Jeg simpelthen elsker: Et stykk god artikkel, en kaffe og en røyk i vårsola. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Forfalsket en signatur 28:Jeg beundrer: Gro Harlem Bruntland 29:Det beste jeg vet er: Kjærlig elskov 30:Min verste uvane er: Piller på tåneglene mine 31:Jeg er medlemm i: Amnesty international, Rødekors, Blåkors, Støtteforeningen for uventet barnedød ( mener jeg det heter. ) 32:Jeg tror på: Et solidarisk samfunn 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Tidligere medisinstudent. ( fullførte ikke. ) 34:På skolen var jeg: Lesehest 35:Som venn er jeg: Lojal 36:Når jeg har fri: Kobler jeg heeeeelt ut. 37:Jeg brenner for: Kvinnesaken, frigjøring av fangene i guatanamo etc etc. og generealisering av muslimer. 38:Om 5 år er jeg: Ferdig med etterutdanning og sansynligvis i en bedre jobb. 39: om 10år er jeg: kanskje utbrent ? 40:Det er lov å lyge vis: den er hvit
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. juli 2010 #18 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Snill, omtenksom og utålmodig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Sjekke klokka, for å sjekke om det virkelig ER morgen 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Lei av reklame... Eller så synger jeg for full hals, gjerne i bilen. 4:Jeg gleder meg til: Jeg kan ta med meg familien min til sydenland! 5:Klesskapet mitt er fult av: Klær jeg ikke bruker.... 6:Når jeg skal pynte med: Bruker jeg ofte flere timer, for jeg finner iiingenting å ha på meg.. 7:Sminke er: Nødvendig! 8:Første gang jeg var full var jeg: Haha.... 13-14 eller noe?? =/ 9:Jeg føler meg mest sexy når: Gubben sier jeg er det =D 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffe latte 11:I baren bestiller jeg: Noe søtt og godt. Surprise! 12:På fest finner du meg: Alltid, jeg høres som regel om jeg får nok å drikke. 13:På nattbordet mitt har jeg: Nattbord? 14:Jeg kan ikke leve uten: MAT! 15:Barn er: Herlig, slitsomt, plagsomt, glede, kjærlighet! 16:Om natta: Ammer jeg..... 17:I veska har jeg: Bleier, smekker, bittesmå klær, større klær og aldri ting JEG trenger... 18:Trening er: Et slit.... 19:Politikk er: Kjedelig, bra noen andre enn meg engasjerer seg =) 20:Kjærlighet er: Herlig! 21:I høst skal jeg unne meg: En tur på byen sammen med gode venninner =D 22:Alle jenter burde: Hive joggebuksene sine, og pynte seg for kjæresten sin hver kveld istede! (Kommer ikke til å skje her!=P) 23:Alle gutter burde: Stryke kjærestene sine på ryggen hver kveld =) Ta i et tak hjemme... 24:Jeg er dårligst til: Å komme meg ivei på trening... =( 25:Jeg er flinkest til: Å bake =) 26:Jeg simpelthen elsker: Sjokolade! Brus! 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Hatt sex på offentlig plass... 28:Jeg beundrer: Mamman min =) 29:Det beste jeg vet er: Å bli pjuska på ryggen og i nakken. Og å våkne til verdens herligste smil fra 2 fine gulljenter=) 30:Min verste uvane er: Utsette ting.... 31:Jeg er medlemm i: 3t treningssenter! Hah, betalt MYE der for å være støttemedlem gitt! 32:Jeg tror på: at det finnes noe sterkere enn mennesker en eller annen plass. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Frekk! =P 34:På skolen var jeg: middels god.... 35:Som venn er jeg: Her! Alltid! 36:Når jeg har fri: Er jeg med barna mine! 37:Jeg brenner for: Familien 38:Om 5 år er jeg: "gammel" =P neida. Håper jeg har funnet ut hvilken utdanning jeg skal begynne på da =) 39: om 10år er jeg: Millionær håper jeg!! 40:Det er lov å lyge vis: Synes man skal prøve å være ærlig uansett jeg...
Gjest Skrevet 13. juli 2010 #19 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Humoristisk, snarsint, generøs.. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Banne 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Mindre alene 4:Jeg gleder meg til: Å bli pensjonist 5:Klesskapet mitt er fult av: Dukkeklær! 6:Når jeg skal pynte med: Safer jeg... 7:Sminke er: Noe som får andre til å se pene ut 8:Første gang jeg var full var jeg: 17 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg dagrømmer 10:I kaffebaren bestiller jeg: Cappuchino 11:I baren bestiller jeg: Øl 12:På fest finner du meg: sannsynligvis ikke 13:På nattbordet mitt har jeg: En stein, nesespray, hårklype, bøker, Rocky 14:Jeg kan ikke leve uten: Guttungen, gubben, pc'en 15:Barn er: Snasne snusker 16:Om natta: Holder jeg på med hobbyene mine til alt for sent 17:I veska har jeg: Har ikke veske 18:Trening er: Noe jeg skal på et eller annet tidspunkt 19:Politikk er: Mye skvalder 20:Kjærlighet er: Alt er kjærlighet... 21:I høst skal jeg unne meg: En weekend for meg selv 22:Alle jenter burde: Gjøre det de vil 23:Alle gutter burde: Gjøre det jentene vil 24:Jeg er dårligst til: Å skjerpe meg, å roe meg ned, å telle til ti 25:Jeg er flinkest til: Å komponere 26:Jeg simpelthen elsker: Kunst 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Dette er ikke anonymforum, så...ingenting 28:Jeg beundrer: Alenemødre 29:Det beste jeg vet er: Å være i fred! 30:Min verste uvane er: Blir fort forbannet 31:Jeg er medlemm i: øøøøh... 32:Jeg tror på: Alt som høres plausibelt ut i øyeblikket 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Et data-geni 34:På skolen var jeg: Heslig flink 35:Som venn er jeg: Hjelpsom 36:Når jeg har fri: Drikker jeg meg småfull og vandrer rundt i hagen. 37:Jeg brenner for: Rettferdighet og gutten min! Nei til lekser! 38:Om 5 år er jeg: Søkkrik 39: om 10år er jeg: Mester over mitt liv 40:Det er lov å lyge vis: Må man så må man..
Tøysetipp Skrevet 13. juli 2010 #20 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Mamma, målbevisst, ivaretagende 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Koke kaffe til kona 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Irritert over alt for mye døllprat 4:Jeg gleder meg til: Bryllupet vårt 5:Klesskapet mitt er fult av: Altfor trange klær 6:Når jeg skal pynte med: Prøver jeg å finne tøy som skjuler skavankene mine 7:Sminke er: Noe som gjør at jeg føler meg mer vel 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 9:Jeg føler meg mest sexy når: Når jeg bruker lang tid på håret og sminken 10:I kaffebaren bestiller jeg: Original coffè 11:I baren bestiller jeg: Øl 12:På fest finner du meg: På røykebordet 13:På nattbordet mitt har jeg: Lampe, kjærlighetslapp fra kona og en vissen kvast fra arvingen 14:Jeg kan ikke leve uten: Datteren og kona mi, søsteren min og nevøen min (og tlf;-) 15:Barn er: Noen rare skapninger 16:Om natta: Prøver jeg å sove 17:I veska har jeg: Tyggegummi, helsekort, lommebok, ibux, lebestift, sminkpung 18:Trening er: Gørrkjedelig 19:Politikk er: Prat 20:Kjærlighet er: Størst av alt 21:I høst skal jeg unne meg: Tur med kona uten barn 22:Alle jenter burde: Ha mot til å følge sine drømmer 23:Alle gutter burde: Ha mot til å følge sine drømmer 24:Jeg er dårligst til: Å takle urettferdighet 25:Jeg er flinkest til: Å se hvert enkelt menneske 26:Jeg simpelthen elsker: PIZZA 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Det forblir en hemmelighet 28:Jeg beundrer: Min mor, 29:Det beste jeg vet er: Å tilbringe tid med de jeg er glad i 30:Min verste uvane er: Snorker:-/ 31:Jeg er medlemm i: Kreftforeningen, redd barna, LLH 32:Jeg tror på: Det rasjonelle 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: I ferd med å skrive en bok? 34:På skolen var jeg: Flink og ukonsentrert 35:Som venn er jeg: Ivaretagende 36:Når jeg har fri: Liker jeg å sove lenge 37:Jeg brenner for: Kreftsaken 38:Om 5 år er jeg: Kanskje på vei i doktorstudiet? 39: om 10år er jeg: Doktorgrad, gift og tenåringsmamma 40:Det er lov å lyge vis: Det absolutt er behov for det. Og dersom det er for å skåne vedkomne
Rampongi Skrevet 13. juli 2010 #21 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: snill, rar og kinaputt 2:Det første jeg gjør om morgenen er: slå av klokka/ungen 3:Når jeg hører på radio blir jeg: nostalgisk 4:Jeg gleder meg til: bytte jobb 5:Klesskapet mitt er fullt av: klær, pussig nok 6:Når jeg skal pynte med: har jeg på naglebelte! 7:Sminke er: kjekt å ha 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har sex.. 10:I kaffebaren bestiller jeg: søt chili/kapputsjchino 11:I baren bestiller jeg: pina colada 12:På fest finner du meg: sjelden.. men du finner meg på konsert.. 13:På nattbordet mitt har jeg: bøker, i lassevis 14:Jeg kan ikke leve uten: ungen og iphone 15:Barn er: fine og ufine.. 16:Om natta: sover hele meg 17:I veska har jeg: aner ikke 18:Trening er: nødvendig for meg 19:Politikk er: snåle greier 20:Kjærlighet er: herlig! 21:I høst skal jeg unne meg: en ny jakke 22:Alle jenter burde: være snille 23:Alle gutter burde: ha langt hår 24:Jeg er dårligst til: rydding 25:Jeg er flinkest til: roting 26:Jeg simpelthen elsker: vanilje 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: stjal en sjokis når jeg var 6 år 28:Jeg beundrer: Angelina Jolie og Jessica-som er min spinning/pilatestrener 29:Det beste jeg vet er: vanilje og late dager med mann og barn 30:Min verste uvane er: å være over-ivrig 31:Jeg er medlem i: Amnesty 32:Jeg tror på: det meste.. lettlurt som få 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: veldig opptatt av musikk 34:På skolen var jeg: ikke av de flinkeste 35:Som venn er jeg: lojal 36:Når jeg har fri: tøyser jeg med ungen 37:Jeg brenner for: studier av ymse slag 38:Om 5 år er jeg: mellomleder 39: om 10år er jeg: innkjøpssjef 40:Det er lov å lyge hvis: det fører til et godt resultat.. veien helliger målet!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. juli 2010 #22 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Blid, utadvendt og ærlig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Står ogg og gir mini mat 3:Når jeg hører på radio blir jeg: I godt humør og det er noe moro å høre på 4:Jeg gleder meg til: Helga, da er det Gol dagene og barnefri:) 5:Klesskapet mitt er fult av: Casual klær 6:Når jeg skal pynte meg: Så har jeg på meg kjole eller penklær:) 7:Sminke er: kun for spesielle anledninger:) Orker ikke sminke meg til hverdags:) 8:Første gang jeg var full var jeg: 12år gammel, altfor ung og ufordragelig:P 9:Jeg føler meg mest sexy når: Samboeren min sier jeg er:) 10:I kaffebaren bestiller jeg: Cafe Latte, Mocca eller Iskaffe:) 11:I baren bestiller jeg: piiina Cooolada...hehe... eller pils:) 12:På fest finner du meg: i sofakroken eller dansegulvet.. kommer ann på hva jeg drikker;) 13:På nattbordet mitt har jeg: mobilen, hårstrikken og vannglass 14:Jeg kan ikke leve uten: mobilen,familien,laptop'n 15:Barn er: det beste som har hendt meg:) 16:Om natta: sover vi alle 3 <3 17:I veska har jeg:Bruker ikke veske.. Har lommeboka og mobilen i stelleveska:p 18:Trening er: slitsomt:P 19:Politikk er: kjedelig 20:Kjærlighet er: samboeren min <3 21:I høst skal jeg unne meg: en spa-time.. jeg SKAL! 22:Alle jenter burde: unne seg det i ny og ne 23:Alle gutter burde: la oss få litt fred innimellom:) 24:Jeg er dårligst til: å gi ros til min kjære for at han er flink. 25:Jeg er flinkest til:å kjefte på samboer, lage mat 26:Jeg simpelthen elsker: familien min, shopping uten skrupler og strandliv 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Nasket da jeg var 13... :/ 28:Jeg beundrer: mamma... 29:Det beste jeg vet er: å slappe av i sola med venner og familen 30:Min verste uvane er: biter negler:/ 31:Jeg er medlem i: Go'boken 32:Jeg tror på: ingen religion men meg selv:) 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: lettlurt:P 34:På skolen var jeg: sånn gjennomsnittselev 35:Som venn er jeg: til å stole på! 36:Når jeg har fri: da prøver jeg å slappe av,nyte stillheten og roen rundt meg 37:Jeg brenner for: at alle barn skal ha noen som er glad i dem! 38:Om 5 år er jeg: 2 barnsmamma og kanskje gravid med nr 3:) 39: om 10år er jeg: 3 barnsmamma og ikke gravid med nr 4:) 40:Det er lov å lyge vis: man skåner noen for den smertefulle sannheten...
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juli 2010 #23 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: - utålmodig, på slankern, avhengig av pepsi max 2:Det første jeg gjør om morgenen er: - åpne øynene. Våkner til og går på do. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: - irritert over alle sangene jeg ikke liker 4:Jeg gleder meg til: - imorgen når jeg skal ut å kjøre i den nye bilen igjen for å levere barna i bhg etter å hatt storesøster hjemme i en uke. Skal få slappe litt av. 5:Klesskapet mitt er fult av: - klær som jeg prøver å komme oppi igjen 6:Når jeg skal pynte med: - er jeg glad når det kan legges vekk igjen etterpå 7:Sminke er: - dessverre blitt dødsnødvendig for å hente posten =/ 8:Første gang jeg var full var jeg: - blitt skjenka på hjemmebrent og satt på golve og så at det sveiv 9:Jeg føler meg mest sexy når: - jeg har matchende unertøy og jeans på 10:I kaffebaren bestiller jeg: - ikke kaffe til meg selv i alle fall 11:I baren bestiller jeg: - smirnoff ice 12:På fest finner du meg: - på dansegulvet eller i kjøleskapet på let etter mer! 13:På nattbordet mitt har jeg: - klokke, bilde av meg (hehe, x-n som satte det der) 14:Jeg kan ikke leve uten: - barna mine, pepsi max, bil 15:Barn er: - søtest når de sover 16:Om natta: - må jeg ofte på do pga all pepsi maxen jeg har drukket 17:I veska har jeg: -alltid en nutrilett bar, og alt for masse tull 18:Trening er: - ofte slitsomt og herlig når det er gjort 19:Politikk er: - å lære å snakke rundt det man ikke vil love 20:Kjærlighet er: - den beste følelsen 21:I høst skal jeg unne meg: - en bergans jakke til 22:Alle jenter burde: - syns godt om seg selv og baksnakke mindre 23:Alle gutter burde: - kjenne på følelsene sine 24:Jeg er dårligst til: - å ha tålmodighet 25:Jeg er flinkest til: - slite på sofaen, også flink på kjøkkenet 26:Jeg simpelthen elsker: - barna mine, og sol og sommer 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: - stjålet en bil og kjørt den i fylla, kræsja for jeg prøvde å kjøre fra politiet 28:Jeg beundrer: - de som er glad i alle barn, jobber med barn osv 29:Det beste jeg vet er: - indrefilet og fløtegratinerte 30:Min verste uvane er: - å sitte for masse på dataen 31:Jeg er medlemm i: - aleneforeldreforeningen 32:Jeg tror på: - at jeg skal klare å gå ned i vekt 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: - veldig sliten idag 34:På skolen var jeg: - lei 35:Som venn er jeg: - til å stole på 36:Når jeg har fri: - vil jeg først og fremst sove lenge om morgenene 37:Jeg brenner for: - å avslutte de vi begynner på 38:Om 5 år er jeg: - ferdig utdannet, i fast jobb, forelsket og en god mamma 39: om 10år er jeg: - i et forhold, i egen bolig, fremdeles en god mamma 40:Det er lov å lyge vis: - man skjuler en stor overraskelse
ToillSjur Skrevet 13. juli 2010 #24 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Blid, solbrent, utadvendt 2:Det første jeg gjør om morgenen er: går på do og tisser 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad 4:Jeg gleder meg til: Jul 5:Klesskapet mitt er fult av: svarte klær. Jeg er fargeklatten sjøl 6:Når jeg skal pynte med: bruker jeg litt mer energi på sminke og klær enn vanlig. 7:Sminke er: mascara og id mineral foundation. 8:Første gang jeg var full var jeg: 16 år. shotta hjemmebrent. Fysj!! 9:Jeg føler meg mest sexy når: når mannen min forteller hvor sexy jeg er 10:I kaffebaren bestiller jeg: iskaffe eller kaffelatte med hasselnøtt 11:I baren bestiller jeg: Mojito 12:På fest finner du meg: i mengden 13:På nattbordet mitt har jeg: vekkerklokke og leppomade 14:Jeg kan ikke leve uten: lipgloss 15:Barn er: Mitt alt 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: mobil,bankkort,lipgloss,nøkler 18:Trening er: morro! 19:Politikk er: ZZzzzzz.... 20:Kjærlighet er: det vakreste som fins 21:I høst skal jeg unne meg: Ilse jacobsen støvler 22:Alle jenter burde: ha egen tid 23:Alle gutter burde: kutte ned på playstation tid 24:Jeg er dårligst til: å komme tidsnok til avtaler. 25:Jeg er flinkest til: å være mamma 26:Jeg simpelthen elsker: mannen min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: ble tatt av politi når jeg var 16. var full og kastet opp i taxi'n. 28:Jeg beundrer: mammaen min 29:Det beste jeg vet er: sjokolade og sex 30:Min verste uvane er: bite negler 31:Jeg er medlemm i: Obos 32:Jeg tror på: skjebnen 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: dønn ærlig 34:På skolen var jeg: den som skravla mest 35:Som venn er jeg: ærlig, pålitelig, venn for livet 36:Når jeg har fri: liker jeg og lese en god bok 37:Jeg brenner for: barna mine, 38:Om 5 år er jeg : fast ansatt en plass 39: om 10år er jeg: huseier 40:Det er lov å lyge vis: aldri lov å lyve !
Sjokoladebanan Skrevet 13. juli 2010 #25 Skrevet 13. juli 2010 1: Tre ord om meg: Distre, Utålmodig, nettavhengig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å synes synd i meg selv som må opp akkurat da, når jeg helst kunne ha tenkt meg til å sove pittelitt til. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: lei av å høre annet enn musikk. 4:Jeg gleder meg til: Å bli ferdig utdannet. 5:Klesskapet mitt er fult av: Klær, poser, og div andre stæsj som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere ellers. 6:Når jeg skal pynte meg: Tar jeg alltid hold in strømpebukse på, slik at jeg føler meg slankere. 7:Sminke er: Noe jeg må ha på for å føle meg noelunde ok om jeg skal ut blandt folk. 8:Første gang jeg var full var jeg: bombesikker på at dette ville jeg ikke gjøre igjen. 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har fiksa meg opp etter en lang dusj, med barbering av diverse kroppsdeler hehe. 10:I kaffebaren bestiller jeg: somregel kaffe latte med sjokoladesmak 11:I baren bestiller jeg: Brus eller vann. 12:På fest finner du meg: Sjeldent. 13:På nattbordet mitt har jeg: Ikke så mye, i derimot... 14:Jeg kan ikke leve uten: Familien min, mobilen og internett. 15:Barn er: Noe av det mest vidunderligste og slitsomme man kan oppleve. hehe. 16:Om natta: Drømmer jeg de mest syke drømmer. 17:I veska har jeg: masse rot. 18:Trening er: noe jeg burde ha gjort, men som jeg aldri gidder. 19:Politikk er: noe jeg har null peiling på. 20:Kjærlighet er: noe jeg ikke kan leve for uten. 21:I høst skal jeg unne meg: Fritid til meg selv. 22:Alle jenter burde: bruke mindre energi på ting som ikke er verdt det. 23:Alle gutter burde: være oppmerksom og god mot kjæresten sin. 24:Jeg er dårligst til: å lese skolepensum 25:Jeg er flinkest til: å late meg forran pc`n 26:Jeg simpelthen elsker: å sove leeenge om morgen. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Er nok å sitte i bil uten belte. 28:Jeg beundrer: de som klarer å holde et hjem ryddig og pent, selv med små barn i hus 29:Det beste jeg vet er: Å kose meg med god mat 30:Min verste uvane er: at jeg er alt for lat. 31:Jeg er medlemm i: ett eller annet, men kommer ikke på det i farten. 32:Jeg tror på: Bibelens lære. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: en sinnatagg. 34:På skolen var jeg: pliktoppfyllende 35:Som venn er jeg: lojal og lyttende 36:Når jeg har fri: prøver jeg å nyte det som best jeg kan. 37:Jeg brenner for: Rettferdighet 38:Om 5 år er jeg: utdannet sykepleier, og tobarnsmor. 39: om 10år er jeg: utdannet jordmor eller helsesøster, med 3 barn og eier av eget hus, med stor hage. 40:Det er lov å lyge vis: Det ikke er annen utvei. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå