Gå til innhold

Noen som har prøvd ketolyse/lavkarbo diett -med hell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med 12.31, Fedon er bra for alle, også gravide. Mat full av rent kjøtt, fisk og grønnsaker, det kan jo ikke gå feil. OG den inneholder karbohydrater, bare av den sakte typen...

Jeg har ikke RAST ned i vekt, slik jeg ser mange har, men gått jevnt og trutt ned ca 10 kg over halvannet år. Uten sult, og det er meg som aldri har klart å gå ned et gram før, enda med tapper innsats.

Hun som spør hvorfor ikke alle følger dette fantastiske kostholdet: Det krever faktisk litt innsats, spesielt syns jeg når det gjelder de tradisjonelle brødmåltidene, frokost, lunsj og kvelds. Krever mer matlaging rett og slett, når man ikke bare kan ta seg en kjapp skive. Også selskaplighet selvfølgelig, når man står over dessert, kake osv.

Også må jeg si: Lavkarbo er ingen diett! Utenom kanskje ketolyse og sånn, som man bruker for å gå ned mye. Lavkarbo er livsstilsendring for livet, og går du tilbake til tradisjonelt kosthold går du sannsynligvis opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annie 12.20 her. Jeg snakker ikke om lavkarbo eller Fedon-kosthold, men om _ketolyse_, så jeg prøver igjen: Noen som har peiling på om ketolyse er en grei måte å bli kvitt 6-7 kilo på i en fart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...