Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Vet det er mange som kommer til å gi meg skjennepreken nå, men.. jaja, her it goes. Har hatt et sidesprang. For 2 dager siden var jeg hos gynekolog og han konstanterte svangerskap 3-4 uker gammelt embryo. for 2 mnd siden var jeg utro 1 gang, uten at han kom inn i meg. Jeg kan ikke huske å ha mensen i mellom.. så nå sitter jeg med en stygg følelse på at kanskje det ikke er samboeren min som er biologisk far til barnet jeg bærer. Selv om vi har hatt reglemessig sex under perioden for ungfangelse, i følge termin.no. Trenger jeg uroe meg? .. leser endel om folk som har fått feilberegnet termin osv. Tenk om dette skjer meg og!? Tusen takk til alle som gidder å svare en plaget sjel.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Du får ingen skjennepreken fra meg, regner med (og håper litt) at du har det trasig nok med deg selv fra før. Mtp utroskapen. Men høres nå ut som det er samboer som er far til barnet, synes jeg. Men noen ekspert er jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Ungen er helt bombesikkert ikke et resultat av utroskapen din =)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Om du er redd samboeren din ikke skal være faren, tar du abort. Husk bare at sannheten alltid kommer frem til slutt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 3-4 uker er veldig tidlig....hvis du skal ta abort ta nå.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Tror ikke det er grunn til bekymring. Er nok samboer som er far.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Tror ærlighet varer lengst.., så får du finne ut om du vil beholde eller ikke... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Ingen skjennepreken her. Snakk med lege om tidlig ultralyd, evt bestill en privat, for å få stadfestet mer sikkert hvor langt du har kommet. Hvis det stemmer at embryoet er 3-4 uker gammelt, er det jo (heldigvis) fysisk umulig at det er sidespranget ditt som har fått uønskede resultater. Det ville jo være sykt tragisk om du tok abort fordi du er redd det ikke er samboerns barn, og så er det hans allikevel... Så sjekk mer og bli sikrere, før du evt tar en sånn avgjørelse.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Ja, jeg får vel ta abort. Samboer vet ikke at jeg er gravid ennå pga usikkerheten min. Gynekologen sa også at jeg må ha blitt befruktet for under 1 mnd siden... men siden jeg leser så mye om feilberegnet termin osv blir jeg fryktelig usikker... Jeg er helt fra meg, vil ikke elliminere det lille barnet. Men, kanskje jeg ikke har noe valg. Er det faktisk mulig å bomme med 1 mnd så tidlig? .. Jeg merket raskt når jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Hadde hjertet begynt å slå da? Det skjer ikke før ca uke 6. Så hvis det ikke slo enda så er garantert ikke sidespranget far :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Nei, hjertet hadde ikke begynt å slå.. Det eneste som kunne skimtes var en en svart sirkel, med et bitte lite fosterannlegg. Og gynekologen kunne ikke fastlå om embryoet levde eller ikke, så fikk ny time om 2 uker for å se etter hjerteaktivitet. er så utrolig lei meg å trist..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Snakket du meg legen om uroen din? Det bør du.Han vil berolige deg. Ikke la noen her inne overtale deg til en abort. Jeg tror du kan føle deg 100% sikker på at barnet er mannen din sitt. Så er det opp til deg om du ønsker å beholde det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Denne lille er samboeren sin, og ikke den du var utro med ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Dustekjerring! Først er du utro, så skal du drepe et barn,... håper du kan leve med dette i fremtiden! Ja, jeg vet jeg er stygg, men fytti katta alså....
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Da kan du i hvert fall slappe av i forhold til sidespranget! 100 %! Så jeg synes du skal fortelle den vordende far om babyen og at dere sammen finner ut av om dere ønsker barn. Om du ønsker å fortelle om sidespranget eller ikke er det bare du som kan finne ut av hva som er rett for deg. :-) Håper det ordner seg til det beste på alle måter for deg!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Hvis ikke hjertet slår er fosteret umulig mer enn 5 uker. Hadde aldri klart abort, uansett far til barnet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 skjønner ikke hvordan DU kan leve med deg selv. Hva gir deg retten til å snakke så stygt til meg ? Jeg er i en utrolig fortvilet situasjon, og jeg ber om råd, ikke om å bli galt barnemorder. Jeg er ikke den første i verden som vurderer abort. Har ikke sagt jeg skal det, men jeg vurderer det sterk pga usikkerheten min. Om du får sove bedre på denne i natt. Jeg gråter hver kveld i dusjen av fortvilelse!! Fy for et hespetre du er annonym 22:58 !!
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 EN STOR KJENNEREKEN HER. Sorry, men jeg har ingenting til overs for sånne som deg. Utroskap er utroskap. Et tegn på at du ikke elsker mannen din. Du burde heller ha gjort det slutt først i såfall.. Dette går utover det ufødte barnet, utover alle familiemedlemmer. Fysj til sånne som deg sier jeg bare. Her gidder jeg ikke å bruke anonymknappen engang...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #20 Skrevet 11. juli 2010 Det er 100% sikkert at det er samboeren din som er far til barnet siden hjertet ikke har begynt å slå. Enten det, eller så har du blitt gravid med sidespranget ditt og embroyet er ikke levedyktig og du kommer til å spontan abortere.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #21 Skrevet 11. juli 2010 skal gi deg cudos for at du ikke gjemmer deg bak annonymknappen, når 1+1 blir 3+en pus. Håper mennesker rundt deg har litt mer forståelse for situasjoner som kan oppstå, enn det du selv har. Jeg bare sier èn ting: Det er lett å se flisen i sitt bros øye, enn stokken i sitt eget. Men, takk for alle som har svart meg så ærlig og nøktern som mulig. Jeg skal slappe av nå, og snakke med gynekologen om dette.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #22 Skrevet 11. juli 2010 Og alle her inne er kvalifisert til og fortelle hi med 100% sikkerhet at det ikke er sidespranget hennes som skal bli far.. hm. sannheten kommer frem til slutt. snakk med gyn, og finn uta hva du vil gjøre. og holde noe sjult gjør det bare verre for deg selv. men jeg hadde ikke klart og tenke tanken om at "det kunne vert" han du var utro med sitt barn, og ikke kjæresten. jeg hadde tenkt på det hele tiden. stå frem ovenfor kjæresten din, han fortjener det. sorry altså...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #23 Skrevet 11. juli 2010 Da går jeg i troa om at samboer er far til barnet. Takk nok en gang til dere som har svart Nå får jeg sove i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå