Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #26 Skrevet 10. juli 2010 Tror ikke alle gjør det nei, men de fleste, inklusiv meg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #27 Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker å suge mannen min, men jeg liker ikke å bli slikket.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #28 Skrevet 10. juli 2010 Selvfølgelig gjør ikke alle det, sier seg selv. Ja, jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #29 Skrevet 10. juli 2010 Jeg elsker å suge mannen min, men liker ikke å bli slikket, syns det er ekkelt. Så da lar jeg ikke han slikke meg, selv om han prøver seg en sjelden gang. Er det frekt da eller? Jeg gir men får jo ikke noe. Blir mer opphisset av å suge, enn å bli slikket, så ser ikke heøt problemet med den...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #30 Skrevet 11. juli 2010 Nå er det langt flere kvinner som er villig til å suge partneren, enn det er menn som liker å slikke. Det må da være like frekt? Vi sier alltid stakkars menn, men sannheten er at kvinner oftere strekker seg lengre enn de egentlig ønsker for å tilfredsstille partneren. I enkelte forhold er det kun den ene som utfører oralsex. Hvis begge partene er inneforstått med dette, skjønner jeg ikke problemet. Har han absolutt lyst til å slikke, og hun liker det, må hun vel ikke tvinges til å gjøre noe som byr henne i mot. La nå par komme til enighet seg i mellom hvordan de vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå