Gå til innhold

Suger alle mennene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt flaut jeg men er kanskje fordi jeg nesten aldri gjør det. Dessuten har jeg nylig blitt singel så har i hvertfall litt prestasjonsangst nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjort det.

Har prøvd, men greier det bare ikke...

Skrevet

ikke flaut det vel..

hadde aldri vært på toppen før jeg møtte min kjære i en alder av 30

Skrevet

Jepp. Her suges det, og han gjør det han skal der nede med munnen på meg :)

Skrevet

Gjør det ikke så ofte, men synes det er skikkelig opphissende, mye pga mannens reaksjon på det ;)

Skrevet

noen som vil gi noen tips/råd siden jeg er så usikker på hvordan jeg jeg skal gjøre det riktig. Vet jo at de aller fleste menn elsker det, så vil gjerne kunne dette. Er ikke det at jeg synes det er ekkelt men synes det er flaut fordi jeg ikke "kan" det ordentlig:)

Skrevet

Ja, alle i hele verden suger mennene sine.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Det byr meg totalt i mot. Blir kvalm og brekker meg bare av tanken.

Skrevet

Se på en porrfilm!

Skrevet

dere som ikke suger mennene deres, liker dere heller ikke å blir slikket? Byr det dere også i mot? Bare lurer:)

Skrevet

Jeg gjør det gjerne jeg..

Skrevet

en som sa så fint til meg en gang

"just like you lick and eat a lollipop" (bodde i statene en periode.)

Fått skryt av nåværende kjæreste =)

Skrevet

Jeg blir kjempekåt av å suge han. Men orker ikke sperm i munnen, der går grensen.

Skrevet

Suger, men ingen sperm her heller!

Skrevet

Er singel for tiden da, men sugde bf innimellom. Men fikk det ikke til å gå for han. Gadd ikke så lenge heller når han bare lå der.

Er ikke noen stor fan av slikking heller, men det kan jo være jeg liker det om jeg treffer en som kan det.

Skrevet

Nei, det byr meg ikke imot.

Jeg har funnet en som er flink, og liker det:)

Skrevet

Er ikke det ganske selvsagt? Såklart suger jeg mannen min, skulle da bare mangle. Han nyter det og jeg nyter det.

Skrevet

Jeg må si jeg er overrasket over dere som lar mannen slikke dere og ikke suger dem. Stakkars menn. For de aller fleste er jo det å bli sugd helt optimalt.

Skrevet

Jeg digger å suge min kjære, men han har også en helt fantastisk penis, stor, pen å se på - alltid fresh og fristende. Svelger også. Nyter det når han stønner av vellyst..

For å finne ut hvordan man gjør det - les Tracy Cox' bok "Hot Sex". Der er det utførlig beskrivelse. Man kan jo også spørre partneren sin hvordan han liker det - jeg er sikker på han mer enn gjerne instruerer deg, og at han ikke synes det er negativt om du sier at du ikke har så mye trening i dette. Hovedregelen er vel at det er hodet som er mest følsomt, og at det best å bruke mest energi på øvre halvdel av penis. Der hvor penishodet deles av strengen er det veldig følsomt - de fleste menn liker å bli slikket/sugd her. Bruk munnen øverst, og hånden nedenfor - så du runker ham mens du suger ham.. pass på at det ikke er tørt - la spyttet i munnen gjøre penis våt.

Skrevet

Nå er det vel ikke slik her i verden at "om du ikke suger meg,så liker jeg ikke å slikke deg" heller... det handler jo om å gjøre ting man er komfortabel med.

Klart at de fleste menn ikke takker nei til en sugejobb,men kjære vene..det finnes da de av dem som faktisk slikker dama si like mye for egen nytelse som for damas. Og som IKKE krever suging til gjenbetaling.

Skrevet

Er ikke snakk om noe gjenbetaling, men jeg syns faktisk det er frekt å bare motta uten å gi noe tilbake.

Jeg vet at min mann elsker å slikke meg, han maser mer på det enn jeg gjør. Men det betyr jo ikke at han ikke setter pris på en blowjob (som jeg også gjør for min del, ikke bare for hans.)

Man må gi og ta, og akkurat i denne sammenhengen mener jeg at det bør være gjensidig.

Skrevet

Selvfølgelig suger jeg ham!.. Noe annet ville ha vært utenkelig.. Elsker å gi ham en deilig blow job!

Er ikke så veldig glad i å motta munnsex, men tror det har med komplekser å gjøre, for det går greit så lenge lyset er av og han ikke kan se noe.. :) Før var jeg redd for at det skulle lukte vondt, men det har jeg fått bekreftet at det ikke gjør, så da stoler jeg på at han er ærlig! :)

Skrevet

Ja, det gjør jeg, men svelger ikke.

Skrevet

I dag sugde jeg han og det gikk nokså fort for han. Jeg tenkte mens jeg holdt på det ble nokså vått der gitt så tenkte jeg at jeg måtte svelge unna litt spytt. Ogf etter 3 svelg fant jeg ut at han sprutet alt inn i munnen min.

Jeg var ikke så happy for å si det mildt hehe men har tilgitt han det.

Min hevn er så sprute han rett i ansiktet en dag hihi

Skrevet

Er nok ikkje alle som gjer det.

Eg gjer det på min mann. Eg liker det og han ELSKER det ;)

Tar det ofte som teaser, men hender eg tar den heilt ut med sprut og alt. Heilt greit det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...