Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #26 Skrevet 10. juli 2010 15.27: du vet da virelig ikke om en person du treffer på byen eller kafe eller hvor som helst forteller sannheten heller da! Men det pleier jo å komme frem etter hvert uahengig av hvor du møter ham:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #27 Skrevet 10. juli 2010 jeg ble kjent med min mann tilfeldig på irc. derretter på msn for så å treffe han i trondheim heheh. bor helt i sør jeg da. 1 mnd etter forlovet vi oss selv til avstanden å være. han flyttet ned måneden og jobber her nede i sør. etter forlovelsen, da vi hadde vært sammen i bare 2 mnd. jeg hadde en jente på 2 år fra før. og nå er vi gift 4 år etterpå og har et nytt barn sammen og lykkelig gift. vi skal på ferie nordover i sommer i 3-4 uker så nettet kan være en god ting å treffes på.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #28 Skrevet 10. juli 2010 Jeg traff min samboer på nettet, det er dritflaut. Når folk spør hvor vi møttes svarer vi begge den baren i Oslo vi møttes første gang.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #29 Skrevet 10. juli 2010 Jeg møtte også min kommende mann på nettet, facebook, og det er foferdelig flaut å si åssen vi møttes. Men dette var helt tilfeldig faktisk. Vi kan ikke si noe spesifikt om hvor vi møttes, for første gang var da jeg hentet ham på togstasjonen. Hehe
vilhamangebarn<3 Skrevet 10. juli 2010 #30 Skrevet 10. juli 2010 Til overlord: Man kan faktisk dumpe tilfeldig innom en dateingside jo! Jeg studerte stjernetegn på nettet og kom tilfeldigvis over en side som heter finnenvenn.no... Grunnen til at jeg dumpa innom der var fordi det sto om stjernetegn. Jeg var ikke ute etter å få meg kjæreste på den tida, og ikke hadde jeg internett hjemme (jeg var på besøk hos søstra mi.) Jeg lagde en profil bare på kødd, siden jeg først var innom der. Litt senere fikk jeg brev fra mange useriøse, men det var en som var seriøs (som jeg skrev en stund med.) Vi fant tilslutt ut at han var "beste" venn med fetteren min! Vi møttes første gang hjemme hos meg (fetteren min kjørte han for å vise hvor jeg bodde.) Jeg flytta tidlig inn til han, vi ble forlovet etter 4 mnd og gift året etter! Vært gift i 3 år og sammen i 5 år Så jeg angrer ikke for at jeg dumpet tilfeldig over en side og ble kontaktet av min fremtide mann Men ja, det er litt flaut å fortelle hvordan vi fant hverandre, hehe..
Gjest Skrevet 10. juli 2010 #31 Skrevet 10. juli 2010 Du lagde faktisk en profil, og det er en overveid handling om det er aldri så mye "på kødd"
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #32 Skrevet 10. juli 2010 uenig.. På nette tør man kanskje være den man egentlig er, mens på byen etc er man stasja til det ugjennkjennelige, og selger et bilde av den man gjerne vil være Traff selv min kjære via nettet (via felles bekjente), småbetatt før jeg traff ham (etter mye snakk på ett og tlf i tre mnd), det er nå over 6mnd siden jeg traff ham i virkeligheten, og stormende forelsket
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #33 Skrevet 10. juli 2010 jeg syntes det var fantastisk festlig å møte menn på nett. Ett skikkelig adrenalinkikk å møte de på blind-date Og man kan sile ut de man ikke passer sammen med. Man får jo fort oversikt over om man har felles intresser, og bare å spørre de rette spørrsmålene, så finner man jo ut om de har de rette holdningene. så er det jo bare å hoppe i det, og sjekke om de duger i virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #34 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har et veldig stort nettverk bestående av venninner og venner i solide forhold. De i sin tur har ikke mange single bekjentskaper. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke. Jeg utstår ikke fulle mennesker så å finne noen på byen er utenkelig. Jeg er alene med barn så jeg får kommet meg ut av huset i begrenset grad. Jeg er absolutt ikke desperat. Kan du fortelle meg hvilket fora jeg kan treffe en mann i? (og hvorfor er det viktig at omstenighetene man møttes var romantiske??)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #35 Skrevet 10. juli 2010 flaut å ha møttes på nettet !!! voks opp folkens. dere er ikke barn. er jo ikke flaut å ha truffet mannen/kvinnen på nettel vel....? hvorofr det ? uromantisk..ehh..jaha..må det være røde roser på første date eller ?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #36 Skrevet 10. juli 2010 finnes ikke ett gram flau over at jeg fant mannen min på internett, han hadde ikke den type utseende jeg vanligvis falt for og vi gikk i to forskjellige miljøer - tilfeldigvis måtte det nettet til for at vi skulle komme i prat! han hadde til og med handla varer av meg uten at jeg hadde lagt noe merke til ham! Angrer ikke ett sekund på at jeg lot meg overtale til å registrere meg på det nettstedet og er evig glad for at han gjorde det samme! Men igjen så viser det seg jo her inne, at alt andre gjør som en selv ikke gjør, er jo bare sååå teit, såååå harry osv...DET er patetisk det
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #37 Skrevet 10. juli 2010 Spiller ingen rolle for meg åssen folk finner partner så lenge de har det bra. Drittsekker kan man møte alle veier...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #38 Skrevet 10. juli 2010 myyyye mer romantisk å treffe mannen sin på fylla på byen, det må dere da skjønne
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #39 Skrevet 10. juli 2010 overlord, fant min på en side som ikke er ment for dating, men interesse vi begge hadde, kom i prat og slik fortsatte det bare og vi fant ut at vi ville treffes over en kaffe, var ikke engang en date egentlig, men vi falt pladask. Han Hadde dame da vi ble kjent på nett og da vi møttes hadde det nylig blitt slutt mellom ham og dama, jeg var selv nylig blitt singel selv bare tre måneder tidligere, men vi hadde had kontakt som venner over nett i halvannet år pga vår felles lidenskap og interesse.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #41 Skrevet 10. juli 2010 Jeg møtte min samboer gjennom et nettsted som var langt i fra noen datingside. Jeg ble kjent med ham via en kamerat av ham som jeg hadde litt kontakt med. Syntes det var ekstremt spennende og er ganske sikker på at jeg har møtt "den rette" for meg Har i dag vært sammen i over 5 år og har stiftet familie. Men HI er vel en av disse "desperate kvinnene" som har registrert seg på slike datingsider, ikke fått noen respons og dermed må øse sin bitre holdning overfor de som har vært heldigere enn seg selv. Er det mer romantisk å møte en eller annen fyr i en dokø på et offentlig sted?? Det synes i allefall ikke jeg. I dag er det blitt mer og mer vanlig å treffe sine partnere på ulike nettsteder, og om 20-30 år er sikkert godt over 50 % av alle forhold et resultat av dette.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #42 Skrevet 11. juli 2010 Herregud overlord.. Jeg kunne faktisk ha møtt mannen min utenom nettet, samme året vi ble kjent! Han var jo en god kamerat av fetteren min, og jeg ble bedt på fest hos fetteren min (3 mnd FØR jeg dumpa over den nettsida.) Men jeg dro ikke dit, for jeg var ikke noe festmenneske og jeg ville vente litt før jeg hadde tenkt å reise ned til fetteren min. Men hadde jeg reist ned dit, så hadde jeg jo møtt mannen min uansett Samma hvor man "møter" hverandre da!!!!
The Bad Gal Skrevet 11. juli 2010 #43 Skrevet 11. juli 2010 Du kommer til å le høyt av meg da, for jeg møtte mannen min på nettet, og vi (hold deg fast nå) giftet oss i LAS VEGAS!!!!!! Så, nå kan du fråtse og kose deg av hvor desperat, uromantisk og patetisk jeg er! *knis*
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #44 Skrevet 11. juli 2010 Oi. Her var mange som fant menn på nettet. Og hvem har sagt at det ikke kan skaffes mann utenom fylla på byen eller nettet? Vil heller tro at mange som liker slike sider også liker en heftig tur på byen.
Ugl@ Skrevet 11. juli 2010 #45 Skrevet 11. juli 2010 Det er sikkert mange som liker å feste som har nettprofiler, men det kan man jo spørre om før man dater noen da. ;-) Og ja, klart man kan treffe den rette andre steder, men ikke alltid man finner den rette enten via venner, jobb eller fritidsinteresse heller, uten at det trenger å være noe i veien med hverken den ene eller andre. Så lenge det funker for den enkelte så kan vel folk treffe andre akkurat der de selv ønsker, om det er i fruktdisken eller i dasskø på nattklubb for den del.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #46 Skrevet 11. juli 2010 eller ikke, jobber i utelivsbransjen, så heftige byturer frister svært lite, får min dose fulle folk på jobb gitt
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #47 Skrevet 11. juli 2010 Hehe. Men det der har du din fulle rett til å mene. Jeg fant min kjære på nettet. Eneste grunnen til at jeg laga meg en profil på siden som het q500, var at jeg så bildet av han. Store, vakre og snille øyne og et vinnende smil. Og her sitter jeg. Har en trofast, snill kjæreste som jeg skal ha mitt første barn med. Han var ferdig med by livet og var klar til å roe seg ned. Derfor valgte han å lage en profil. Og jeg fant han. Baaare min ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #48 Skrevet 12. juli 2010 Man har flere muligheter med internett Kan velge og vrake over menn du kanskje aldri ville møtt på i byen din. Du kan f.eks møte DEN pene snille gutten på nettet, mens du møter en nerd i nabolaget ditt
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #49 Skrevet 12. juli 2010 Det begynner å bli ganske vanlig å treffe noen på nettet nå. For ti år siden syntes nok de fleste som deg hi. Forresten, hva er egentlig "en ekte mann"'?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #50 Skrevet 12. juli 2010 Jeg syns ikke det er noe mer romantisk enn om noen treffer hverandre på byen. Jeg traff min mann via nettet, ikke så veldig romantisk igrunn men vi har opplevd veldig mye romantisk i ettertid. Jeg hadde nok aldri møtt min mann om det ikke var for internett, så jeg er veldig glad i internett av den grunn. Datingsider og slike ting møtte jeg ikke min mann via. Jeg har blitt kjent med flere mennesker, kvinner og menn som jeg er glad å kunne si er i min vennekrets. Min bestevenn møtte jeg også via nettet, og dette er en venn man skulle tro var laget av gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå