Gå til innhold

Bruker dere smykker, ringer eller øredobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker giftering og klokke hver dag. Av og til en ring til, og kanskje et smykke og et armbånd hvis jeg skal pynte meg. Syns det armbåndet du linket til var nydelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker gifteringen + en annen, enkel ring i samme farge(pink gold) og sorte øredobber. (har to hull i hvert øre + i ene ørebrusken)

Har også på et enkelt diamantkjede i hvitt gull jeg nettopp har begynt å bruke, før gikk jeg med sort smykke. Har iblant noe sort rundt ene håndleddet også.

Må passe meg veldig med bling og glitter, kan fort bli seende ut som et juletre mtp alle tatoveringene.... ;-))

Når skal du få på giftering da, frk.gulesider?

Skrevet

Jeg har to ringer som jeg har fått av kjæresten min som jeg alltid bruker, i tillegg til et smykke fra ham. Smykket tar jeg av innimellom og bruker litt mer tøffe smykker i tillegg til at jeg bytter på litt forskjellige øredobber. Men kunne nok ha vært flinkere.

Det armbåndet du linket til, var nydelig.

Skrevet

Jeg bruker øredobber hver dag, føler meg veldig naken uten om jeg glemmer å ta de på en morgen ;) Ellers bruker jeg en ring og smykke i ny og ne :)

Skrevet

Hvis jeg skal pynte meg så har jeg som regel på smykker. Ellers til vanlig har jeg kun ringen på fingeren:)

Hender jeg også har det første smykket jeg fikk av mannen i gave på meg:)

Skrevet

Nei, det er jeg dårlig på gitt...

Har ikke hull i ørene, så der pyntes det ikke.

Hendene er atopiske og klør mye, så da er det ikke godt med ringer.

Halskjeder er lite forenelig med jobb i barnehage og småbarnslivet synes jeg.

Armbånd har jeg ikke så mange av.

Men burde ha brukt alle de smykkene jeg har...

Pynter meg i festlige sammenhenger - hvis jeg husker det... :/

Skrevet

Jeg bruker lite smykker.

Har et hjerte-smykke i hvitt gull og stener som jeg fikk av datteren (med litt kjøpehjelp av mormor:-)),som jeg alltid bruker.Samt en ring og øredobber i samme stil som smykket,som jeg har fått av samboer.Det er det jeg bruker til hverdags:)

Skrevet

Jeg bruker klokke, tre ringer, et armbånd og øredobber hver dag (alt i hvitt gull m/diamanter, med unntak av klokka) Halskjede bruker jeg av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...