Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har kun en ring på fingeren og bruker aldri smykker men har øredobber i hver eneste dag. Føler meg naken uten. Men har ikke en haug av dette og har faktisk ikke hatt det heller opp gjennom årene. Har sett et armbånd jeg ønsket meg for noen år siden og nå har de kommet med armbåndet i "mine farger" som er lys rosa ))) Elsker alt fra Ti Sento http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-2401mw.htm Lurer på om jeg rett og slett er for dårlig til å pynte meg.... Dere da bruker dere å stasje dere opp med gull og sånt?
ellen-propellen Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg stæsjer meg aldri opp med smykker. Er det en helt spesiell anledning kan jeg (helt i nøden) bruke ett enkelt gullkjede. Ringer bruker jeg like sjeldent,samme med armbånd.Øredobber tåler jeg ikke,fikk bare infeksjon i hullene,så de er grodd igjen for snart 20 år siden. Er ikke sånn pyntete jeg:-S
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Eneste jeg orker er gifteringen min, og tok en del tilvenning det også.
NostraStoria Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Har alltid øredobber, dette må jeg ha hver dag selv om jeg bare skal være hjemme. Tar på et langt smykke eller armbånd hvis jeg skal ut på noe! Er normalt jålete vil jeg tro!
Ugl@ Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har ikke hull i ørene, men har litt skru ørepynt til bruk hvis jeg skal pynte meg, bruker vel kun gifteringen til daglig og ofte en gullsmykke med perle som mannen har gitt meg :-) Føler meg naken uten ringen, så den må jeg ha på meg.
mamman t go`gutta Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har smykke på døgnet rundt. Føler meg helt naken uten. Til vanlig har jeg et smykke som betyr noe helt spesielt for meg. Skal jeg pynte meg bytter jeg til litt "finere" smykker. Bruker øredobber kun til spesielle anledninger, og ring bruker jeg aldri. selv ikke forlovelsesringen har jeg på meg. Ikke glad i å pynte meg.
blomstre Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Nei, guri, der er jeg kjedelig! Tok meg i å tenke det i lunsjen i dag da jeg satt ved siden av min indiske kollea som vel da er min rake motsetning når det kommer til pynting. Flotte bluser og masse gull og perler på den dama - og det er flott på henne. Og hva hadde jeg? Jeans og t-skjorte... dog en rosa en, men ikke så fryktelig spenstig nei... Når det kommer til smykker skylder jeg på småbarnsperioden, jeg skal starte å hente meg inn igjen! Pleide før å i allefall ha på en enkel ring og et lite smykke. Det eneste som pleier å være litt ekstra på meg er neglene. Har som oftest lange og gjerne lakkerte negler, men også de har vært korte de 2 siste årene (ref småbarnsperiode). Tror jammen jeg skal ønske meg litt pynt til bursdagen min (fint armebånd foresten!) :-)
mor_til_Kristoffer Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 jeg bruker 2 ringer (1 på hver ringefinger) som jeg aldri tar av. Øredobber bruker jeg også alltid, bytter av og til.... Smykker brukte jeg alltid før Kristoffer ble født, men etter at han kom til verden, så dro han i dem hele tiden - så smykker har jeg omtrendt avvendt meg med å bruke.... Bruker dem kun når jeg skal "stæsje" meg opp....
mor_til_Kristoffer Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 bruker forresten også alltid fotlenke i sommerhalvåret.
melkekua™ Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Bruker smykker, ring (giftering) og øredobber. Jeg bruker mest sølv og hvitt gull :-)
Koseklompen Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Bruker ring og evt halskjede(for det meste blir de erstattet med sjal/skjerf..elsker å gå med det) Bruker ikke øreringer da jeg får røde og hovne ører av å bruke det pluss vondt i hodet.. Har mista de eneste jeg har kunne brukt uten å reagere..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Jeg bruker ringen min, den må jeg ha på hver dag. Også har jeg et smykke som jeg har fått av min kjære, som brukes til daglig. Skal jeg pynte meg litt bruker jeg gjerne noe i ørene, et finere smykke i halsen, armbånd osv..
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Jeg bruker to ringer, smykke og øredobber hver dag. Også har jeg som oftest på meg enten klokke eller armbånd. Bruker hvitt gull eller sølvsmykker. Eneste på meg av gult gull er gifteringen. Synes ikke det blir så mye stasjing, for jeg liker best små, nette ringer/smykker, så det blir aldri prangende.
Mockanin Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Bruker øredobber, smykke jeg fikk av mannen og eldste da yngste ble født, en ring på venstre hånd, gifte ring på høyre langefinger fordi den er for stor til ringfingeren (kvittet meg med 51 kg og noen ringstr. i samme slengen), forlovelsesring på ringfingeren og juggel fra Glitter utenpå den for å holde den på plass. Bruker også et gullarmbånd. Føler meg naken uten "juvelene" mine.
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Øredobber, gjerne litt store med i form av perler eller diamanter/"diamanter". Ellers bruker jeg ingenting, får helt klaus av å ha armbånd på meg osv. Tar igjen på klesfronten:-)!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. juli 2010 #16 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har klokke på hver dag og en ring på hver hånd (forlovelsesring på høyre ringfing og en alliansering (jeg fikk av mamma m/ 5 diamanter i) på venstre ringfing. I tillegg har jeg alltid et kjede på meg (englebarna) og amrbånd når jeg ikke skal jobbe i hagen, male osv. Bytter på armbåndene. Og sommeren bruker jeg ankellenke i sølv... og øredobber har jeg også hele tiden =)) Jeg er i grunn ei lita pyntedokke med moderate mengder =))
Gjest Siklerotte Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 Ring, en på hver hånd (tar aldri av), øredobber (skifter etter hva jeg har på), armbånd eller klokke, evt. begge deler. Veldig sjeldent smykke, egentlig omtrent aldri. Er ikke så glad i det.
Rampongi Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 Stas at du liker Ti Sento, er ikke det merke fra Milano? Mitt andre hjem.. hm kremt.. Anyway. Jeg digga å pynte meg med gull og sånt før. Nå bruker jeg bare 3 sølvringer, som alle tre er kjøpt på reise. Island, Atlasfjellene og Zambia. Jeg går gjerne med armbånd, med kun i feks lær eller hamp. Jeg har fått to armbånd og en ring fra familien i Italia med sølv og sorte stener.. skal vi se, heter Obzidian?, nei.. onyx kanskje..De bruker jeg når jeg skal være årntli fin.
Rampongi Skrevet 9. juli 2010 #19 Skrevet 9. juli 2010 ørene er grodd igjen Tok hull når jeg var 7, men gikk omtrent aldri med noe i dem.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. juli 2010 #20 Skrevet 9. juli 2010 Av ringer er det kun gifteringen, men bruker et smykke og øredobber omtrent hver dag. Har en del smykker, men 4-5 favoritter som jeg varier mellom. Et lite dyrt et og resten sånn store billige fra Glitter ol butikker. Har nesten ikke noe i gull/liksomgull, bare sølv siden jeg kler sølv best :-) Akkurat i dag har jeg faktisk ikke noe på meg, men har på meg noe 5-6 av 7 ukedager.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 9. juli 2010 #22 Skrevet 9. juli 2010 Ingenting. Har giftering, men verken jeg eller mannen bruker det. Jeg er nok ganske sær når det gjelder smykker, føler meg møkkete hvis jeg har det på....
Voilà Skrevet 9. juli 2010 #23 Skrevet 9. juli 2010 Selvfølgelig:) Har to ringer som betyr mye for meg, og går derfor med dem hver dag. De er veldig diskrete da. Jeg må ha i øredobber hver dag, men føler meg ikke naken uten. Er kun liiivredd hullene skal gro igjen, haha:P Og smykke bruker jeg ofte. Når jeg pynter meg bruker jeg helst store, eller heller lange, kanskje. Og til vanlig bruker jeg små, mer hverdagslige smykker. Om sommeren har jeg også fotlenge på hver dag omtrent - så lenge jeg ikke har sokker på. Men bruker aldri armbånd, det irriterer livsjiiiten av meg!
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #24 Skrevet 9. juli 2010 Alltid gifteringen og allianseringen jeg fikk av min mann for et par år siden, samt et eller annet halssmykke og som oftest noen veldig enkle øredobber. Det er vel ikke å pynte seg? Trodde det var ganske så normalt å ha bl.a. gifteringen og bittelitt mer på... Don't hang me if I'm wrong...
Teline Skrevet 9. juli 2010 #25 Skrevet 9. juli 2010 Jeg bruker ingen smykker til daglig. Jeg gjorde det før, men så kom det til et punkt i livet hvor de fleste av smykkene mine ble vonde minner, sa da plukket jeg dem av. Egentlig burde jeg komme over det, jeg har veldig mange fine smykker som burde vært brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå