Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #29 Skrevet 9. juli 2010 jeg var gravid i 1.trimester, ingen utenom min mann og vare foreldre visste noe om dette.min niese paa da 7 aar la hodet sitt paa magen min og saa "du har baby i magen"..jeg bare lo, men hun var alvorlig og sa at hun visste jeg hadde baby der. det samme gjorde hun med andre mann, da visste ikke jeg selv at jeg var gravid!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #30 Skrevet 9. juli 2010 ja, jeg er synsk og har synske barn. Det gjelder å ikke "lukke" seg for åndeverdenen. (ånder er ikke nødvendigvis spøkelser/gjenferd). De fleste barn er født med denne evnen. Men vi lærer å bruke fornuft/vitenskap etc. og da blir disse ekstra evnene litt skumle fordi vi ikke er vant med dem elelr klarer å forklare. Selv har jeg opplevd mye sykdom, så jeg har brukt mye tid alene i ungdommen/barndommen og opprettholdt kontakten med den andre siden. For meg er det en kjempetrygghet og jeg vet at når "mine" følgesvenner er i nærheten, så ser barna mine dem også. Sylvia Brown sier mye rart, men mye som stemmer også, hvertfall for mitt vedkommende. hun er bare alt for kategorisk og lite ydmyk for at dette oppleves forskjellig fra alle som kan bruke evnene og det er veldig fremmendgjøredne for de som har undertrykket dem.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #31 Skrevet 9. juli 2010 20:52 Du kan jo påstå at du er synsk og har synske barn, men du må jo komme med eksempler på det, ellers er det helt uiteressant.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #32 Skrevet 9. juli 2010 Sønnen til venninnen min er synsk. Da han var tre år satt han ved vinduet en dag og sa plutselig ....... (navnet på naboen) er veldig syk. Kjøre sykebil. Blir snart frisk igjen! venninnen min svarte - neida, hun er ikke syk. Men 10 minutter etter kom sykebilen og hentet naboen, som hadde fått et illebefinnende... Har flere historier om denne gutten. Datteren min er empat dvs. hun vet hva andre føler, selv om de ikke gir uttrykk for det. Jeg har det samme selv også.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #33 Skrevet 9. juli 2010 Min datter har sagt så masse at jeg har sagt at hun må ha en sjette sans mange ganger. Det siste er nå at hun blir storesøster igjen, og hun sa: Jeg VET det blir en lillebror, og det ser ut fra ultralyden at hun har rett.. Hun viste bl.annet at hun fikk sykkel i bursdagsgave, og at jeg hadde tenkt å overaske henne med tivoli. Bare noen eksempler.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #34 Skrevet 10. juli 2010 21:08 og 21:12 Det høres egentlig ganske spennende ut. Jeg jobber på forskjellige oppdragssteder i jobben flere ganger daglig, og jeg kjenner kun om jeg føler meg velkommen i en bygning eller ikke. Dette kan også variere mye fra rom til rom. Plutselig får jeg en slags panikkfølelse om at jeg ikke burde være der og får bare lyst ut. Jeg har veldig lyst til å utforske mer av denne siden. Er det noen som har noen gode råd? Evnt. noen av dere synske som ser om jeg har evner utenom det normale?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #35 Skrevet 11. august 2010 Jeg har en datter på 2,5 år som jeg mener må være synsk eller ha noe slags evner iallefall. Hun vet ting før de skjer, og hun ser ting hun ikke har forutsettninger for å kunne vite hvor er f.eks. Synskhet eller meget godt utviklet instinkt eller hva det enn er, det er merkelig. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med dette, ønsker gjerne at hun skal få mulighet til å utvikle det videre.. Her en dag trykket hun inn min 4 siffrede kode til nettbank"kalkulatoren", det er jo ikke heeelt normalt for en 2 åring akkurat og hun har aldri sett meg trykke inn den koden eller jeg har ikke sagt tallene eller noe heller..(hadde uansett vært utrolig om hun husket de). en annen gang stod vi å kikket ut vinduet på kvelden, og da sier hun "himmelen sier pang" " det er fint".... Vi skjønnte ikke så mye av det før det noen timer senere begynnte et vanvittig fyrverkeri( det var da selvfølgelig ikke nyttårsaften). Har mange flere eksempler på slike ting hun sier og vet... Flere med slike barn??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #36 Skrevet 11. august 2010 I dag sa datteren min ved frokostbordet: nå har de bestemt at jeg skal begynne i B klassen. Jeg visste at de skulle ha et møte i dag klokka 9 på dette ettersom datteren er ny og ikke har fått tildelt klasse men det kunne hun aldri vite. Jeg er den samme her oppe som skrev at bestemoren sa at datteren min ville "se". Da vi kom på sfo fikk vi vite at datteren skulle begynne i B klassen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #37 Skrevet 11. august 2010 Synsk er han kanskje ikke, men jeg tror han har evner som ikke jeg har klart å utvikle hos meg selv i alle fall. ved flere andledninger har han snakket om ting han garantert ikke har peiling på. Har gitt meg gåsehud flere ganger. Helt fra han kunne snakke ordentlig. Synes ikke det er skummelt, men jeg håper han vokser det mer og mer av seg fordi jeg tror det er altfor belastende for et barn å ha peiling på ting man ikke skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå