Gå til innhold

Noen med synske barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere dette? Hvor gammelt er barnet deres og hva/hvor mye ser det? Synes dere det er skummelt? Og synes de at det er skummelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men har du ??

Skrevet

HALLOOOOOOO!

Noen med synsk ørn her...?

Skrevet

Nei, det var vel kanskje noe naivt av meg å tro at det var mulig å føre en ordentlig samtale her. Har ikke vært her på en stund. Fort gjort å glemme seg...

Nei, jeg har ikke selv, men så nettopp et veldig interressant program på "FEM" om det, og var fortsatt nyskjerrig på teamet. Dum som jeg var postet jeg dette idiotiske innlegget. Men om det er noen som kjenner til dette, lytter jeg gjerne.

Mr. Perfect - HI

Skrevet

Jeg trodde kanskje du hadde synske barn selv siden du spurte..å ville høre mer om det viss det var tilfelle... Synes sånne ting er intressante,beklager..

Skrevet

Når man tar opp temaer på linje med påskeharen og julenissen, så er det vel ikke akkurat å forvente at man får så seriøse sasmtaler...

Skrevet

Hei! Har ikke selv, men har ei venninne som har. Sønnen hennes så en mann i kroken på rommet sitt. Prøvde å gi han brødskiva osv.. foregikk lenge, de trodde først det var en fantasivenn. De undersøkte litt, og fant ut at mannen som bygde huset hadde gyngestolen sin i det hjørnet. Der satt han alltid og røkte pipe .

Så jeg tror veldig på det. Barn har jo ingen sperrer sånn som vi har. Dyr også er veldig åpne på sånt.

Skrevet

No offense taken. Reagerte bare på 23:57... Enda en teit dib-kjerring...

HI

Skrevet

Jeg er 2357, og jeg syns de er noen naive fjols som tror på trylling, synskhet, spøkelser og annet vrøvl. Beklager, men det er toppen på barnslighet i min (naturvitenskapelig innrettede) hjerne. Det er like teite å spørre om noen har synske barn som om noen har en synsk hund, hest eller høne.

Lykke til med etterforskningen.

Skrevet

00:10 Jeg åpnet ikke for en diskusjon om det finnes eller ikke. Jeg tror det finnes, og det holder for meg. Kan hende at du har meninger jeg finner ulogiske også.

Angående dyr og ånder, har jeg selv opplevd veldig merkelige ting som jeg ikke har funnet noen andre forklaringer på.

Synes egentlig mest synd på barna, for de var oppriktig redde og foreldrene klarte ikke helt å forholde seg til det. Barna fortalte alle tre at åndene ofte bare stod og stirret på de, og dette opplevde de selvfølgelig som ubehagelig. I programmet fikk de veiledning av en synsk person, og dette hjalp de mye på vei.

Det sies at evnene er arvelige, men det må jo føles forferdelig for de barna som er redde og som ikke har foreldre eller andre rundt seg med de samme evnene.

HI

Skrevet

toppen på barnslighet faktisk..haha. Da må det være mye barnslighet i din naturvitenskapelig innrettede hjerne;P

Skrevet

Nei, at noen tror folk kan vite hva som skjer i framtida, og at småunger skal kunne det, er dessverre veldig, veldig teit.

Skrevet

Tror nok også dine barn har evner du mangler - ja, faktisk har nok ethvert barn det. Uten å spesifisere det noe mer.

Skrevet

Jeg har full tro på dette, men har ikke synske barn selv...Å tro på dette er som å tro på en religion. Det er en tro og man kan rett å slett ikke vite...så blir tåpelig å si at det ikke finst...man vet ikke rett å slett...

Skrevet

Ja jeg skal være med på den. Hun er blant annet mye søtere enn meg, og aldri i verden om jeg klarer å bli like sjarmerende og god.

Hvorfor er det egentlig så ofte svar fra damer som er helt lamme i hodet her inne? For en stund tilbake var jeg i klikk.no's lokaler (de som drifter DIB og BIM) og vi kom i snakk om (u)kulturen på nevnte forum. De bare lo og sa at de tjener jo masse reklamepenger fra disse forumene, fordi "hormonelle høner er lette å trekke opp, og er ivrige trykkere og genererer myye trafikk.

00:43, tar med glede imot spesifikasjoner jeg.

Mr. Perfect

Skrevet

00:43 vet tydeligvis :P

Skrevet

00:43 har ingen høne. I beste fall en vaginal prolaps.

Skrevet

00:41 Jeg tenkte nødvendigvis ikke på å kunne spå fremtiden, men på de barna som rett og slett ser spøkelser.

HI

Skrevet

Åh, altså, ikke de barna som ser framtida, men de som ser SPØKELSER, ja. Ja, da stiller det seg jo veldig annerledes. Da er du sikkert en tvers gjennom nøktern person.

Herregud. Stikk fingern i jorda.

Skrevet

Bestemoren min sa at datteren vår ville "se" ting.

Hun visste feks at vi skulle flytte til et rødt hus. NOe som stemte. Etterpå sa hun: jeg sa jo vi skulle bo her.Når jeg har kjøpt ting og pakket det inn så vet hun akkurat hva som er inni. Feks en rosa pet shop.

Hennes uttalelser kommer bare når hun selv vil. Jeg har spurt henne mange ganger om ting jeg lurer på men da ser hun bare lurt på meg og svarer ikke. Jeg vet ikke om det er "flaks" men det skal sies at det er mange i familien som "ser" ting så det ville ikke forundret meg mye.

Dere som sier at dette ikke stemmer må jo bare tro på det dere føler for. Selv skjønner jeg ikke hvorfor jeg alltid vet når folk er gravide eller skal ha flere barn. Jeg føler bare antall barn ved å stå nær en person.

Samme som jeg føler bryllup, skilsmisser og andre ting. Forklar det den som kan!

Skrevet

Ikke helt den samme debatten, men jeg har hatt rett på barnekjønn når venner av oss har vært og er gravide.

Skrevet

Synsk tror jeg ikke, men jeg opplevde noe rart her om dagen.

Sønnen min snakket om dyr, og jeg sa "jeg hadde fisk i akvarie når jeg var liten". "Ja" sier han, "og den stod på en hylle der (peker)".

Jammen pekte han ikke på stedet der akvariet stod på en hylle da jeg var liten. Vi har ingen bilder av dette og jeg tror ikke at jeg en gang har nevt at vi hadde fisker før.

Skrevet

Jeg syns temaet er veldig interessant, og jeg tror at alle unger har alle sansene vidåpne. Det er derimot ikke sikkert at alle snakker om det de ser, føler, hører osv. Det går litt på personligheten.

Sylvia Browne har skrevet en fin bok om emnet som heter "synske barn" for den som er interessert. Hun er en klarsynt dame i USA som har fått mange brev og henvendelser om andres barn og deres opplevelser, og mange av historiene står i boka.

Jeg jobbet i barnehage når jeg ble gravid, og der var det en gutt på 4 år som plutselig sa til meg "du har baby i magen din", og jeg trodde selvfølgelig at han bare tulla, men jeg avfeide han ikke helt. Jeg spurte hva han mente, og da sa han som den selvfølgeligste ting "sånn som du har malt på bildet, vet du". Og like før dette hadde jeg malt et maleri av et foster. Det var det selvfølgelig ingen i barnehagen som visste om. Det viste seg hvertfall at det stemte, jeg var noen ørfå uker på vei, men visste det ikke selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...