Gå til innhold

Jeg er den dårlig mammaen dere ser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men problemet oppstår når barnet ikke engang hører når man sier det, men fortsatt er en mark/ speeda apekatt.

Hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt bort barnet mitt fra situasjoner x antall ganger hver dag i 2-3 år, men med barn med medfødt gen eller kromosomfeil som ikke tar lærdom til seg, husker eller kan koble sammenhenger så er det ikke så lett som du skriver. Barnet gjør samme tingen 5 minutt etter vi har snakket sammen, ikke for å teste grenser...men fordi han rett og slett ikke ser sammenhengen eller husker.

Gutten min ser helt normal ut og ingen kan se at han har en genfeil i hjernen. Dere som ikke har barn med diagnoser eller tilstander som gir utfordrene adferd vet ikke hva det er å kjempe en kamp hver eneste dag.

Vi foreldre er en del av teamet rundt han som består av flere pedagoger og andre fagfolk og vi har kjørt samme "retningslinjer" (det samme har barnehagen) i 2 år nå og det er ingen forbedring på adferden. Slik adferd går ikke på mangel av grensesetting eller dårlig oppdragelse...men det er vist vanskelig å forstå for andre.

Hilsen anonym 08:59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...