Ugl@ Skrevet 8. juli 2010 #26 Skrevet 8. juli 2010 En ting om det var forholdet med din eksmann ELLER kjøp av din mors leilighet, men begge deler hadde jeg selv had vanskelig for å svelge uten å hoste kraftig og få åndebesvær. Mennesket må være totalt blottet for antenner og normalt skamvett!! Fyttirakkern!! Helvete hadde fryst til før jeg hadde kjøpt en slik eiendom uten i det minste å ha diskutert dette og fått beskjed om at det var ok av den etterlatte i min vennekrets.
solstråle69 Skrevet 8. juli 2010 #27 Skrevet 8. juli 2010 Tøysetipp, da... Nå må du begynne å se FREMOVER - og ikke bakover! Og det er bare hyggelig ment! :-)
Ugl@ Skrevet 8. juli 2010 #28 Skrevet 8. juli 2010 Enkelt å se framover når fortida kommer å biter en i ræva støtt slik den har gjort for Tøysetipp. Tøysetipp, hvis du greier å se ørlitt humor i det så vil jeg si at dette kunne blitt litt av en såpeopera ;-)
solstråle69 Skrevet 8. juli 2010 #29 Skrevet 8. juli 2010 Gjør den ikke det for de fleste av oss, da? Ville nok blitt en flott såpeopera, det er jeg enig i. Med tanke på at Tøysetipp forlot sin eksmann fordi hun "skiftet fil", er det en garantert suksess med disse oppfølgerhistoriene som krydder! :-)
*Rutletutt* Skrevet 8. juli 2010 #30 Skrevet 8. juli 2010 Syns ikke du er en sutre-og sippeguri. God klem til deg
Jenny-penny Skrevet 8. juli 2010 #31 Skrevet 8. juli 2010 uff, den var faktisk drøy.. Hadde jeg ikke fått meg til å gjøre om jeg var henne , om hun ønsker å bevare noe av vennskapet.. Jeg lurer ILLE på hvem dette er da;) Nysgjerrigheten lenge leve!
Gjest Tale30 Skrevet 8. juli 2010 #32 Skrevet 8. juli 2010 Hun slår meg jo nesten som litt gal. Akkurat som om hun forsøker å ta over livet ditt. Så en sånn film en gang om en som flyttet inn hos noen, og gradis begynte å bli akkurat som kvinnen i huset. Creepy.
Teline Skrevet 8. juli 2010 #33 Skrevet 8. juli 2010 The hand that rocked the craddle? Den filmen tenkte jeg på da jeg leste om denne "vennen".
Gjest Tale30 Skrevet 8. juli 2010 #34 Skrevet 8. juli 2010 Faktisk ikke den, men den er jo i samme gate. Jeg tenker på den filmen med Allie Sheedy (eller hva hun heter) som finner en annonse i avisen om leilighet til leie. Jeg syns forøvrig at du, Tøysetipp, er veldig prinsippfast. Sjelden utholdenhet. Men klipper hun seg samme sveis, og farger håret i samme farge - DA!
Teline Skrevet 8. juli 2010 #35 Skrevet 8. juli 2010 single white female? det var den filmen som fikk meg til å bestemme meg for aldri å ha leieboere eller bo i kollektiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå