Gå til innhold

It`s a small world !

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine tidligere beste venninner ble for en liten stund sammen med min eksmann. Jeg trengte litt tid på å fordøye det. På tross av at de hadde hatt en forhold mens vi var sammen også. Men, jeg ble tilslutt enig med meg selv at for min datters skyld så skulle jeg ikke la dette gå utover henne. Og bevarte et vennskap med de begge. Nå har imidlertid hun kjøpt leilighet. Og ikke mindre enn min mors leilighet, der vi pleiet henne til ti dager før hun døde. Der vennene var for å ta farvel, der jeg absolutt har tilbragt mine beste og vondeste stunder. Jeg vet at hun ikke tenker sånn og at jeg ikke bør tenke sånn, men jeg synes det er litt trist og jeg. Der skal de ha innflytningsfest med alle våre venner, og sitte og drikke i "mamma sin leilighet". Jeg er nok oversensitiv. Mest for at jeg ikke orker tanken på å skulle være der. Min datter bodde jo der sammen med meg og en stund etter mamma døde. Også skal hun tilbringe tid der. Vet ikke om hun husker så mye da, hun var 4 år da vi flyttet.

Hilsen sutre- og sippeguri.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, den er litt lei. Akkurat det hadde jeg nok hatt problemer med å svelge selv...

Skrevet

Wæ, det syns jeg var drøyt...fantes det virkelig ikke andre leiligheter hun kunne kjøpe??

Skrevet

Peace, love and understanding !

Skrevet

Hun har vært på markedet en stund. Hun tenker sikkert ikke sånn.

Men, min eksmann synes det skulle bli rart. Naturlig nok.

Skrevet

For å være ærlig beundrer jeg deg for at du greier å fortsatt prate med dama! Hun virker som hun ikke EIER skam i livet, og er null ydmyk.

Jeg skjønner godt at det går innpå deg. Måte på hva du skal tåle også.

God klem

Skrevet

Jeg er en av de som synes du var oversensitiv da det kom til forholdet, men denne hadde vel jeg også reagert på.

Skrevet

Har ikke så mye valg egentlig. Da hadde det endt opp i en bitter strid mellom barnefar, henne og meg. Jeg ønsker ikke at arvingen skal vokse opp sånn. Men, jeg har sagt hva jeg synes ifht. det.

Jeg lever et vidunderlig liv her med jentene mine. De må gjøre som de vil. De tar ikke knekken på meg i hvert fall.

God klem tilbake:-)

Skrevet

Sjiraff: Så du reagerer på at de kjøper leiligheten men ikke at en av hennes beste venninner innledet et forhold til mannen før det ble slutt, og så blir samboere etterpå?

Hmm..

Skrevet

De kjøper ikke leiligheten sammen, men hun har kjøpt den. Siden hun er alenemor vil han naturligvis være der en del. Og datteren min når hun er der. De er ikke samboere enda.

Skrevet

Herregud for en person... Noen eier tydeligvis ikke verken empati eller sosiale antenner. Skjønner at du reagerer, for å si det mildt.

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at ekser er ekser og så lenge nye forhold er på gang ser jeg ikke hvorfor man skal "eie" eksene. Men at hun kjøper en leilighet som tøysetipp har et sånt forhold til synes tom jeg er litt sært/rart. Men jeg vil vel også her si at den kjipe og vonde følelsen tøysetipp har nå også vil gå over med tiden.

Skrevet

At de hadde et forhold før det ble slutt kan jeg ikke huske var et tema siste jeg var innom denne diskusjonen..?! I såfall stiller det seg i ett litt annet lys.

Skrevet

Men han var jo ikke en eks når hun innledet forholdet. Det er et vesentlig poeng. Selv om jeg for min egen del hadde syntes det var uaktuelt å hive meg etter en god venninnes eks ektemann også.

Skrevet

Det kom for en dag at de hadde hatt et forhold mens vi var sammen også. Jeg skjønte vel det og er ikke helt dum. Så mye vi har tilbragt tid med dem. Hennes eks var min eks sin beste venn. Så slike følelser dukker ikke bare opp etter 6 år når vi har vært så mye og ofte sammen.

Eksmann min mener nå at man ikke kan velge leilighet etter hvem som har bodd der før, så da tror jeg de passer godt sammen. Jeg har ikke samme oppfatning. Kjenner jeg hisser meg litt opp, men må roe meg ned å fokusere på arvingen. Så kan de gjøre hva de vil.

Skrevet

STOR klem til tøysetippen<3

Skrevet

Jeg hadde nok sagt fra hva jeg synes om hele sulamitten, leiligheten, utroskapen og forholdet. Etter å ha gjort det hadde jeg vært hyggelig og avmålt og ellers hatt så lite å gjøre med disse menneskene som overhodet mulig. Jeg synes du står utrolig sterkt, mine verdier tilsier at denne kvinnen ikke er noe å samle på som venn.

Skrevet

Uff da, det der hørtes ikke mye greit ut:-( Tror ikke jeg hadde klart å holde munn, barn eller ei(men jeg er av det hissige slaget i den sammenheng) Utrolig sært av henne å faktisk ønske å bo i DIN mammas leilighet.

Skrevet

Skjønner godt at du har fordøyelsesproblemer!

Lykke til med å svelge den....

Gjest thricane
Skrevet

nei du er da ikke sippe og sutre guri. at du har et greit forhold til de for ungens skyld er jo kjempebra av deg.

synes både eks kjæresten din og "bestevenninnen" din har brutt et par av de gyldne reglene, så ikke annet å forvente at det er sårt for deg. var det virkelig så kamp om leiligheter at hun måtte kjøpe akkurat denne? tror de fleste med litt empati ville hatt en god sperre på å kjøpe den...

Skrevet

oida:( akkurat det der virket ikke så koselig. Verden er jammen ikke stor nei.

Men jeg skjønner deg veldig godt at du ikke syns noe om denne situasjonen. Og jeg må si at jeg syns du takler det veldig bra. Jeg kan ærlig innrømme at det hadde ikke jeg gjort.

Skrevet

Jeg forstår meget godt dine reaksjoner og tanker.

Hun virker virkelig hensynsløs!

Skrevet

En ganske spesiell situasjon ja... En ting er å være voksne og klare å omgås eksmann og eksvenn, for datteren din sin skyld. En heeelt annen ting er jo om man behøver å være venner... Jeg hadde nok ikke gått på den innvielsenfesten.

Klem :-)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart å takle det så bra :o(

Syns du tar det veldig "voksent" , og det er flott i forhold til datteren din!

Denne dama er dum, slem eller hensynsløs.

Stor trøsteklem sendes!

Skrevet

Det der er for drøyt. DRØYT. For ikke å si GROTESKT!

Og du er flink som prøver å takle det på en moden måte.

Jeg hadde satt en gaffel rett i panna på dama. Osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...