Gjest Skrevet 6. juli 2010 #26 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er flink til å bry meg om andre mennesker. Jeg er flink til å øse kjærlighet til min lille skatt. Jeg er flink til å bake kaker Jeg er ganske flink til å finne ut av tekniske ting Jeg er flink til å skryte av andre Jeg er flink til å sove :-) Også er jeg: flink til å rote flink til å bekymre meg over alt mulig flink til å utsette ting som ikke er av de beste tingene å være flink til :-D
Voilà Skrevet 6. juli 2010 #27 Skrevet 6. juli 2010 Så flinke alle er!!! =D - Jeg er flink på skolen. (Type toppkarakter flink=D) - Jeg er en flink skribent:) - Jeg er morsom! - Jeg er veldig effektiv! - Jeg er flink til å fokusere på det positive i mennesker og situasjoner. - Jeg er flink til å lage smooothie! =)
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #28 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er kjempemusikalsk. Spiller 13 instrumenter, og synger kjempebra. Komponerer musikk, og er selvlært på det meste. Tar det kjempefort. Kunne noter når jeg var 4. Ellers er jeg ganske god på å lage mat heeeeelt fra bunnen av. Men gjør det alt for skjelden
Fjerteberte Skrevet 6. juli 2010 #29 Skrevet 6. juli 2010 For en hyggelig tråd sånn helt på tampen av dagen! Hm... ihvertfall før sengetid! Jeg er flink til : - gjærbakst - Å få andre til å føle seg bra - i jobben min - Gjøre det trivelig rundt meg - Å rose andre - Gjøre flere ting på en gang - Å være verdens beste mamma for ungene mine -Lage mat - Brodere - Å vite unyttige ting =D ( kanskje ikke sånn kjempenyttig, men masse unødvendig fakta er lagret oppi hodet mitt, til andres glede og fornøyelse!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå