TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har så lyst til spre det gode budskap om å drite i Janteloven, eller sparke Bygdedyret ræva, om du vil!! Hva med å fortelle DIB hva du der god på? Selv er jeg flink til å synge, og jeg er skikkelig god på å lage mat!! Kanelbollene mine smaker dessuten himmelsk! Din tur!
Ugl@ Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er en dugendes kokk og faktisk så er jeg ikke så værst på bakst heller ;-) Men i følge mannen er jeg aller best elskerinne ;-)
Villa Perlesukker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 hehe Ugl@ Tøffitrynet kanskje du kan synge i bryllupet mitt. Jeg er flink på å lage kaker tror jeg så er jeg flink til å motivere de rundt meg til å gjøre en god jobb;) Gulesider mener jeg er flink på å bruke penger kniiiis
Fruen i huset Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er en diplomatisk og god leder, og så er jeg veldig god på å motivere folk Og til å bygge folks selvtillit Har ikke tall på hvor mange som ringer meg før de skal på jobbintervju... Hehe. Love it! Janteloven meg i røva!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2010 Så gøy å se at dere svare da! Dere er FLINKE!!! Gulesider-dama: Klart jeg kan!!! Når da? ))))
Rampongi Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er flink til å passe på basilikumen vår i vinduskarmen Jeg er flink til å synge Jeg er flink til å skrive dikt
lille sprelle Skrevet 6. juli 2010 #11 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er flink til å holde ut og å fullføre uansett......
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2010 Rampongi: Hva synger du da? Pleier du å opptre? Og hvordan får du basilikumen til å overleve?? Der sliter jeg.. Tar gjerne i mot tips!
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er veldig musikalsk, og behersker 3 instrumenter på mellomfagsnivå (har et grunn + mellomfag som ikke egentlig er utdanningen min). I tillegg har jeg sunget mye, men er ikke sånn kjempeflink til det ... Jeg baker gode kaker, og kan glimte til med god gjærbakst nå og da. Også er jeg flink i jobben min (spesialisering innen et lite felt av et stort fagområde som det ikke er mange som spesialiserer seg i), uten at jeg vil utdype mer hva jeg jobber med ;-)
Rampongi Skrevet 6. juli 2010 #15 Skrevet 6. juli 2010 Synger overalt og alt mulig jeg, men opptrer ikke, er nok ikke så flink og har nok litt sceneskrekk Basilikumen må ha vann hver dag, type bade i vann og ikke minst stå i vinduskarmen!
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2010 Rampongi: Håper du blir kvitt sceneskrekken. Det er GØY å opptrer! Og takk for rådet om basilikum. Får bare prøve..
Rampongi Skrevet 6. juli 2010 #17 Skrevet 6. juli 2010 Det er veldig gøy å opptre ja, applaus skulle jeg gjerne hatt hver dag! værsego, fin tråd forresten!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. juli 2010 #18 Skrevet 6. juli 2010 jeg er flink til å holde huset i orden! I følge mannen er jeg god i sengehalmen;)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2010 #19 Skrevet 6. juli 2010 Dette er vel egentlig ikke dagen for å skryte av meg siden jeg er ganske lei meg og jobbsøkerselvtilliten er på bunn, men kanskje jeg trenger det i dag. Jeg er flink til: -å lage mat uten oppskrift -å lære meg nye ting -å jobbe målrettet og strukturert mot tidsfrister -å kjøpe sko, he he. -og så er jeg flink nok til masse småting sånn at jeg er ganske allsidig.
cherry coke Skrevet 6. juli 2010 #20 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er god i senga (JEPP!!) Jeg er flink til å lytte (hobbypsykolog til maaaange). Jeg er superrask! (som i å løpe;-)) Jeg litt nerdete, så jeg er flink med data, playstation og den slags. Ja...er vel flink til flere ting, men kommer ikke på noe i farta :-)
Tøysetipp Skrevet 6. juli 2010 #21 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er flink til å nyte livet Jeg er flink til å ta vare på de rundt meg og de jeg er glad i Jeg er flink til å inkludere og til å lytte Også er jeg flink til å pusle og holde i orden
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juli 2010 #22 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er god til å finne riktig musikk til rett anledning, jeg er inkluderende, veldig god til å slappe av og jeg er utrolig lett-trent. Har en superkondis og er sterk i kroppen (til tross for sped benbygning og lav høyde): jaja, det er kanskje ikke akkurat sånn nå, siden jeg er gravid og har null treningslyst. hehe Må ikke glemme at jeg er en racer på tastaturet. Kan touchmetoden til punkt og prikke, og har skrevet touch i 11 år wow, tror aldri jeg har skrytt så mye av meg selv noen gang
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 6. juli 2010 #23 Skrevet 6. juli 2010 Så flinke dere er:) Jeg likte denne tråden! Jeg er flink til: * å bake temakaker og hveteboller * å synge (har til og med framført en del) * å kysse og klemme barna mine (selv om jeg ofte føler det er omvendt omsorgssvikt her i huset, hehe * å lytte og ta kontakt med andre mennesker Så deilig det var å si noe positivt om seg selv for en gangs skyld:D
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #24 Skrevet 6. juli 2010 Dere er fantastiske!! Gøy å se at så mange ville være med å skryte litt! Du skal tro at du er noe... Ha en fortsatt fin kveld, og god natt damer! Og i morgen kan du jo skryte litt av noen du kjenner som er flinke til noe?
Teline Skrevet 6. juli 2010 #25 Skrevet 6. juli 2010 Det har vist seg at jeg er god til å overleve, omstille meg og starte på nytt. Også er jeg veldig flink til å glede meg over små ting i hverdagen. Ellers er jeg flink til å lage mat, skrive og rasende god på multitasking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå