Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #26 Skrevet 5. juli 2010 Det er sikkert en ledig flekk innerst på Hardangervidda, garantert ro og fred:) Hva er det vi skal valfarte til Syden etter? Det er nok plasser i Norge å utforske.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. juli 2010 #27 Skrevet 5. juli 2010 Jippi. Sitte på en forblåst stein langt oppe på viddene. DET kaller jeg ferie, det! Enkelte av oss har lyst til å få litt sol på kroppen kombinert med litt bading, og personlig syns jeg det er kjekt å bytte ut synet av furutrær så langt øye rekker med synet av nydelige palmer. Kall meg gjerne harry, men av og til er det godt å forandre omgivelsene fullstendig. Og en stein på toppen av Hardangervidden er riktig nok en endring av omgivelser, men ikke den endringen jeg kunne tenkt meg. Forøvrig skal man ikke undervurdere betydningen av å ha et porselenstoalett tilgjengelig, jeg HATER lyng i undertøyet!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #28 Skrevet 5. juli 2010 He he, man setter jo større pris på hverdagens komfort når man har prøvd litt andre ting vettu, Z!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #29 Skrevet 5. juli 2010 Ut i fra kun dette innlegget synes jeg faktisk hun har ganske rett. Jeg har en skrikerunge og jeg tenker veldig ofte på de rundt meg fordi jeg synes det er helt forferdelig å høre på ungen min selv dag og natt. Så at folk blir lei andres ungeskrik forstår jeg. De har tatt nattesøvnen hennes og når da hun kom til å bråke litt med en koffert så synes jeg ikke det var så ille. Småbarnsforeldre tror jo alt er greit når man har barn. Hvis man tenker tilbake til tiden før man fikk barn så kan man jo huske at mye var irriterende med barn.. Hvertfall gjør jeg det..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. juli 2010 #30 Skrevet 5. juli 2010 Det er det jeg har gjort, ser du. Og det var slett ikke behagelig. Etter min teltopplevelse i 8.klasse ( det er noen år siden nå ) fikk jeg en slik avsmak for denslags friluftsaktiviteter, at jeg sporenstreks laget et dikt på åtte vers om toalettet og dets betydning. En hyllest til vår trofaste venn som ikke blir verdsatt ordentlig før man befinner seg to mil hjemmefra og må gjøre sitt fornødne i et endeløst hav av lyng *Grøsser av minnene* Så takke meg til ferier hvor man får sove i en skikkelig seng, har en ren do og dusj tilgjengelig, samt mat man kan spise uten å grave frem primusen først. AMEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå