Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #26 Skrevet 4. juli 2010 Fremskrittspartiet vil stramme inn på asylpolitikken og på familieinnvandringspolitikken, så nå trenger du ikke lure på det mer:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #27 Skrevet 4. juli 2010 Ja, men så er hun vel enig i de politiske emnene da vel. Tydeligvis ikke bare frpere som er lite smarte?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #28 Skrevet 4. juli 2010 Ser ut til at flesteparten av de som har svart på dette innlegget IKKE stemmer Frp. Kanskje flesteparten ikke har lært å lese??? Og dette under en Sosialdemokratisk regjerning for det meste. Kanskje på tide med et regjeringsbytte slik at de som tror på alt de leser/blir lest for i avisene, stoler blindt på hva som kommer ut av det utrykløse trynet til Jens osv. kanskje skjønner at det også er lov å tenke selv?? Jeg bare nevner det.... OG jeg skulle vel strengt tatt heller ikke svart her da jeg ikke stemmer Frp, men jeg klarte ikke helt å la være da det var en haug med sauer som måtte inn hit å breke litt :-) Bæææ!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #29 Skrevet 4. juli 2010 Helt enig! Jeg stemmer heller ikke frp, men blir så provosert av det arrogante snobberiet til disse sauene. Hvis de ikke vil at folk skal stemme frp, så er ikke dette måten å gjøre det på! Alle er bare så teite og skjønner absolutt ingenting! Hva om de faktisk skjønner nok til å ville ha frp ved makten? En skremmende tanke for dere kanskje, men det finnes faktisk forskjellige måter å løse politiske utfordringer på. Her i landet er vi hjernevasket til å tro at Einar Gerhardsen og hans etterfølgere er de som har fasiten på alt, men ikke så veldig mange andre land ser ut til å mene det samme. Og ja, vi bor i et rikt og flott land, men det er fortrinnsvis på grunn av oljerikdom og ikke på grunn av AP, selv om halvparten av dere ser ut til å tro det siste!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #30 Skrevet 4. juli 2010 Det å stemme frp er nesten litt som å lese se og hør. Ingen innrømmer det, men det er norges mest solgte blad. Få innrømmer å stemme frp også, men det er tross alt landets nest største parti. Når man leser her så skjønner man jo at folk holder kjeft om det! Jeg tror heller ikke "å du er så teit og rasistisk" er måten å gå frem på hvis man ønsker at partiet skal dale ytterligere på meningsmålingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå