Gå til innhold

HVORFOR STEMMER DU FRP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inspirert av et tidligere innlegg hvor FRP-ere forsvarer seg mot den stereotypen som de blir beskrevet som. Men jeg kan ikke se at noen har begrunnet hvorfor de stemmer FRP. Så hva er det som gjør at FRP er partiet som får din stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at ikke det skal fortsette med all innvandringen!!

Skrevet

Det er jo bare white trash mennesker med lav intelligens som stemmer FRP. Folk som egentlig ikke forstår seg på politikk.

Skrevet

Gå inn på fremskrittspartiet sine hjemmesider under "vi mener" der vil du finne denne listen og svaret på mye av det du lurer på. Du kan like gjerne lese det, som at jeg sitter og ramser opp mine grunner her.

Arbeids- og sosialpolitikk

Asyl- og innvandringspolitikk

Bilpolitikk

Eldrepolitikk

Energipolitikk

EU, EØS og Schengen

Familiepolitikk

Finanskrisen

Fiskeripolitikk

Forskningspolitikk

Forsvarspolitikk

Helsepolitikk

Justispolitikk

Kommunepolitikk

Kommuneøkonomi

Kulturpolitikk

Landbrukspolitikk

Miljø- og klimapolitikk

Natur- og miljøpolitikk

Nordområdepolitikk

Pensjonspolitikk

Politikk for enslige

Politikk for unge

Samepolitikk

Samferdselspolitikk

Skatte- og avgiftspolitikk

Skole- og utdanningspolitikk

Statens pensjonsfond - utland (Oljefondet)

Utenrikspolitikk

Utviklingspolitikk

Verdighet ved livets slutt

Økonomisk politikk

Skrevet

Enig med 14.09.

FRP velgere er sosialklienter og andre ressurs svake personer.

Arbeidskye mennesker.

Skrevet

Det er en gammel og trygg myte å ha om oss ja, så slipper dere å føle dere truet. Vi er bare dumme og halvfulle hele gjengen!

Selv har jeg master og er verken white eller trash!

Skrevet

14:11, du hadde ikke trengt å svare hvis du ikke ville gi spesifikke grunner til at du stemmer FRP. Her står det jo ingenting om hvorfor du gjør det.

Skrevet

Synes du ikke? Må du ha det inn med teskje så gap opp, her kommer den:

Jeg stemmer frp fordi jeg er enig med mye av det partiet står for når det kommer til:

Arbeids- og sosialpolitikk

Asyl- og innvandringspolitikk

Bilpolitikk

Eldrepolitikk

Energipolitikk

EU, EØS og Schengen

Familiepolitikk

Finanskrisen

Fiskeripolitikk

Forskningspolitikk

Forsvarspolitikk

Helsepolitikk

Justispolitikk

Kommunepolitikk

Kommuneøkonomi

Kulturpolitikk

Landbrukspolitikk

Miljø- og klimapolitikk

Natur- og miljøpolitikk

Nordområdepolitikk

Pensjonspolitikk

Politikk for enslige

Politikk for unge

Samepolitikk

Samferdselspolitikk

Skatte- og avgiftspolitikk

Skole- og utdanningspolitikk

Statens pensjonsfond - utland (Oljefondet)

Utenrikspolitikk

Utviklingspolitikk

Verdighet ved livets slutt

Økonomisk politikk

Også finnes det selvfølgelig ting jeg ikke er like enig i, men sånn er det sikkert for de fleste av oss uansett hvilket parti vi stemmer på.

Skrevet

Huff, så teit du er.

Dere FRP ere fornekter dere ikke når det kommer til å diskutere politikk.

Hahaha, må le. Dere er en tåpelig gjeng med sauer alle sammen.

Skrevet

Vel, du er jo ikke så veldig spesifikk selv heller, så mitt svar på hvorfor jeg stemmer frp får blir stående til de som eventuelt vil diskutere frp politikk kommer med noe konkret.

Jeg har heller inntrykk av at du vil plassere meg inn i en bås som dum og uopplyst, og at du bare slegner rundt deg med karakteristikker i stedet for å være saklig.

Skrevet

folk som stemmer FRP er personer som ikke har peiling på matematikk. og dette sier jeg fordi FRPs politikk går bare ikke opp!hvoran i all verden kan man ha skatteeletter i hytt og vær OG få mye bedre veier,sykehus,tog, eldrehjem, barnehager ja you name it??

jada vi kan jo ta litt av oljepengene men de blir fort tomme om FRP får tak i nøkkelen til disse...og da blir det trivelig for barna våre å bo i fattignorge!

så med andre ord:dere som stemmer FRP skjønner ikke matematikk!!

Skrevet

Nå har frp flere år på rad oversendt sine alternative statsbudsjetter til Statistisk Sentralbyrå (SSB), som benytter anerkjente økonomiske modeller for å beregne virkningene av budsjettene. SSBs beregninger viste at frp sine alternative statsbudsjetter ville medført lavere inflasjon og rente enn med regjeringens opplegg.

Men jeg påstår ikke at det går ann å føre arbeiderpartipolitikk med de økonomiske løsningen frp legger frem, til det er staten for dyr i drift. Partiet ønsker en annen organisering av landet, der ikke byråkratiet sluker fullt så mange milliarder som de gjør i dag. Partiet går for de private løsningen og muligheten til å bestemme mer selv.

Skrevet

øhhhhh.

Har du virkelig ikke fått med deg at det er invandringsstopp i Norge??

Skrevet

14.13: sånne ressurssvake mennesker som deg som ikke klarer å skrive?

Skrevet

Tja, hvorfor kalle en spade for en spade når vi kan bruke tid på å gå diverse omveier.

I 2009 fikk 18112 innvilget sin søknad om familiegjenforening, 15686 fikk innvilget søknad om asyl og 56051 fikk innvilget søknad om arbeidstillatelse. Dette er bare noen tall, men nei da, innvandring er det selvfølgelig ikke!

Skrevet

Hvis du ikke har noe å si, hva med å ikke si det?

Skrevet

Jeg stemmer FRP fordi jeg er klar for litt forandring, og vil se hva de kan få til om de får makta. Helt enkelt og greit.

Hadde store forhåpninger ved forrige valg, da det såg ut til å gå rette veien. Men i siste liten fikk vel folk angst for forandring, og gikk for det "gode gamle". Pyser!

Skrevet

Ja, det er mulig det gikk opp for folk at det kunne være en viss sjangse for at en gjeng tilbakestående aper kunne komme til å sitte ved makta dersom mange nok stemte på dem....

Skrevet

Litt festlig dette med at FrP står for at folk "skal få bestemme mer selv".

Dette er en fordel kun for de mest ressurssterke i samfunnet, mens det slett ikke er disse som er overrepresentert blant FrPs velgere.

Skrevet

ehhh. Nei.

Familiegjenforening går ikke under definisjonen av innvandring.

Asyl går absolutt ikke under definisjonen av innvandring

Arbeidstillatelse går under definisjonen arbeidsinnvandring. og den største arbeidsinnvandringen er fra EØS-land.

Så når FRP sier de skal stoppe innvandringen, så lurer jeg virkelig på hvilken innvandring de skal stoppe.

Hvsi de vil si opp EØS avtalen for å stoppe arbeidsinnvandringen, så må de gjerne mene det. Men da får de jammen si det da. Og så forklare hvordan vi skal skaffe arbeidskapasitet på andre måter her i landet. For Nordmenn vil jo virkelig ikke ha disse jobbene!

Skrevet

hahaha.

Du ramser jo bare opp ulike politiske emner - du sier jo virkelig ikke noe om HVA du faktisk er enig med FRP om.

Skrevet

hvilke forandringer er du klar for da??

Null i støtte til barnekultur?

Kutting av støtten til barnehager?

Privatisering av f.eks svømmehaller?

Vekk med barnetrygde?

Kutting i verferdsorningene?

Privatisering av sykehus?

etc etc etc

Skrevet

Ikke minst fjerning av lånekassen og overføring av den til private banker. På den måten vil studielånet bli for de rike og vi vil få større klasseskille...kjempebra FRP!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...