Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #26 Skrevet 4. juli 2010 hmm.. jeg synes personlig puppenehging er lite pent..... om du kan feste en grillpølse under puppen og den henger der.. Da har du hengepupper...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #27 Skrevet 4. juli 2010 75 e, det er stort. hvor mye la du inn da?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #28 Skrevet 4. juli 2010 de er ikke store på min kropp, er 1,78 lang, hadde større pupper før jeg fikk barn, jeg fylte bare opp tomrommet etter amminga, la inn 375 gram på hver side !!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #29 Skrevet 4. juli 2010 puppene mine er et trist syn etter to barn og en stor vektnedgang..De er bare noen slappe poser. Jeg bruker 75 b, men kan nok gå ned til 70 a, egentlig. Nå bruker jeg bare de jeg har av gammel vane..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #30 Skrevet 4. juli 2010 sånn var det med meg og, derfor valgte jeg å legge inn silikon, er alt for ung til å gå rundt å ha brystparti man skal skjemmes over ) Angrer overhodet ikke på det altså!! Og vet om mange som har gjort det, etter at de har fått barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå