Gå til innhold

Hvordan er deres pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Kan nok virke som et merkelig spørsmål.

Men jeg irriterer meg over at mange tydeligvis automatisk antar at puppene mine (fordi de er store, 75E) henger langt nedpå magen når jeg ikke har på bh.. er det liksom en selvfølgelighet!???

(Og ja, jeg forstår at dess større, dess mindre struttete (som tommelfingerregel)...men trenger vel ikke å bety at de henger masse?!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 75 E så stort da?

Skrevet

Sammenlignet med gjennomsnittet av den norske befolkning - ja.

I dine øyne; tydeligvis ikke!? ;-)

HI

Skrevet

Jeg har det selv og har aldri tenkt på det som spesielt stort. Min henger heller ikke, og har aldri sett det som merkelig.

Skrevet

Ok..? Hvor bor du da? Å oppdrive 75E kan være en kampsak selv i endel av de større byene her i landet, såvidt meg erfart. Selv om det unektelig har blitt noe bedre de siste årene... :)

HI

Skrevet

..men pupper i størrelse 75 E må vel henge noe mer enn de i 75 a eller b?

Mine er bare små. Etter ammeslutt denne gangen mindre enn vanlig, håper de blir litt fyldigere slik som sist etter ammeslutt.

Skrevet

Jeg bruker 75 C som oftest. Ha noen i D, men de brukte jeg for det meste før og etter fødsel da puppene var litt større.

C er vel egentlig ikkes stort, men puppene mine er på en måte store likevel og de henger litt. Jeg hater puppene mine. Jeg takler ikke pupper. Jeg klarer ikke engang å sove uten Bh om natta.

Skrevet

Mine er 75 c, og ganske lange. Når jeg tar på meg en BH, spes m pushup sånn at jeg skal greie å fylle ut genseren, blir de rynkete fordi de er så slappe.

Synes det er ille når jeg er i beg av 20-åra. Slutta å amme for 3-4 mnd siden. Noen som vet om de trekker seg litt sammen igjen?

Skrevet

Hvis du bruker 75E uten å ha hengepuper lurer jeg på hvor langt ut av kroppen din de strutter? Regner med man ser puppene dine et halvt minutt før resten av kroppen når du runder et hjørne, med mindre tyngdekraften ikke virker på din planet...

Skrevet

E cup e jo stort, kan ikke si noe annet, og når man bruker 75 så er man jo i tillegg slank, så de virker sikkert enda større.. Selv bruker jeg 80/85E, de står godt til kroppen forøvrig da jeg er ganske kraftig, hadde de vært mindre hadde de nok vært for små.. Håper de minsker i takt med kroppen når jeg slanker meg.. Da jeg var 16/17 år brukte jeg75C, noe som var perfekt da..

Til spørsmålet ditt, så nei, de henger ikke nedover magen min, men jeg blir svett under puppene hvis jeg ikke har bh, så litt henger de jo, naturlig nok, det er jo naturlige pupper som tyngdekraften virker på, ikke stive sillikon tuttar.. ;)

Skrevet

Jeg som har 70B synes at 75 er kjempestort i hvertfall!

Vil tro at tyngdekraften uansett gjør at store pupper har mer hengetendens enn små. Så sant man ikke har plastikkpupper er det vel umulig å få en E-cup til å stå rett ut på samme måte som en A eller B. Men det er jo kjipt for deg at alle automatisk tror du har skikkkelig hengepupper.

Skrevet

Jeg syns C er stort. Men det kommer jo an på kroppsfasong. På min smale overkropp ville C sett rart ut. :)

...tenk da hadde jeg kanskje fylt ut singleter og kjoler:)

Skrevet

Hehe. Jeg mener selvsagt ikke at de ikke henger overhodet. Tyngdekraften virker helt fint på min planet også! ;-)

Mente bare at de ikke henger langt nedpå magen. Når jeg tar av bh'en henger de ikke noe særlig mye lenger ned enn når jeg har på bh. Ser helt ok ut om jeg har på en singlet uten bh under, for å si det sånn. (ikke at jeg noengang viser meg offentlig uten bh da..)

Puppene mine strutter ikke kjempelangt ut fra kroppen. De er ganske store i omkrets, på en måte. Dekker et stort område av brystkassa. Altså er de ikke spesielt lange, og dermed henger de heller ikke så mye.

Men de ser jo store ut, for all del- ikke som at jeg kan kamuflere dem med klær ellerno. Hehe. ;-)

HI

Skrevet

Jeg har 85G, og og det henger pent selv uten BH

Skrevet

...men det kan vel hende at elle dere med E-F-G-pupper lettere vil få pupper som henger mer med alderen? Vekten av de må vel føre til større belastning enn vekten av A eller B?

Noen fordeler burde jo vi småbrystede få også, ha ha:D

Skrevet

Det er nok dessverre stor fare for at du har rett i dét ja, anonym 12:13... ;-)

HI

Skrevet

:) Ikke for å være slem, men jeg håper litt det. Her har jeg nemlig gått i alle år og misunt alle som kan bruke pene dameklær og som har de fordelene å vise frem. Så jeg liker å trøste meg med noe.

Men dere har vel gjerne fått benytta de store puppene bra før de begynner å henge, haha.

anonym 12.13

Skrevet

Dersom det er noen trøst; jeg har gjort nøyaktig det samme- bare motsatt. Jeg har gått og misunt alle som har mye mindre pupper enn meg, som ser bra ut i alle slags klær uten å se overfylt ut eller at det ser ut som om alt "velter" ut. De som ser kule ut i t-skjorter, og som ikke får vanvittige utringninger i hva enn de går i (unntatt turtleneck.Hehe)

Skulle gjerne, GJERNE hatt mindre pupper. Men kan bare glemme å få dekket brystreduksjon, og tviler på jeg kommer til å ta meg råd til brystreduksjon selv med det første...

Det er vel kanskje slik at man ofte ønsker seg det man ikke har?

HI

Skrevet

Jo, man gjør gjerne det. Men å kunne passe i klær må da være lov, h ehe. Men ser at den går begge veier.

Skrevet

Puppene mine har ingen antydning til å henge, de er runde og ser omtrent det samme ut, med eller uten BH. Nå skal det sies at jeg hører at jeg ofte har fine pupper, og jeg vet det egentlig veldig godt selv. Aldri hørt noen antyde at jeg (som har store pupper, større enn deg, i hvert fall hvis vi skal tenke BH-størrelse) har hengepupper så snart jeg tar av BH... Og det har jeg heller ingen antydning til.

Skrevet

70C her.. å de står der de skal med å uten bh.. silikon er en fin ting om man blir misfornøyd etter endt amming =) Så slipper jeg å tenke på henge pupper osv, kjole valg, med og uten bh.... ;)

Skrevet

Jeg har alltid hatt store pupper, og har alltid hatet dem! Skulle gjerne harr B-cup, men bruker E og F cup, i amme-bh måtte jeg ha H-cup :((((

Skrevet

Jeg bruker 80B, de er akkurat passe for min kropp og henger ikke så jeg klager ikke:)

Skrevet

Hehe, mine er 75e, men nykjøpte :o) De er ikke store i det heletatt, men de strutter ja :o) Å finne bh er vanskelig, og spesielt nå som det har vært streik og de ikke har fått inn varer på den eneste butikken som har store nok bh er :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...