Gå til innhold

Hvis du blir voldtatt...

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Men du vet jo at det de sier ikke stemmer. Du brukte jo ikke dette som prevensjon - du brukte prevensjonsmidler som ikke funket! Og om de syns det er mord: vel, det er deres mening, ikke et faktum. I så fall er det noe galt med logikken: er i så fall én abort "bedre" enn 2 eller tre? Om det er mord, så spiller det liten rolle om du har hatt 3 på 13 år eller 1 på 25 år? da er det jo uansett galt, i deres bok.

Religiøse anfektelser har jeg ikke, så jeg ser ikke på dette som mord. Det gjør heller ikke verken leger eller lovverk.

For øvrig så var det ingen angrepille da jeg ble gravid i gymnastida, det er lenge siden, så den muligheten var ikke åpen. Jeg er glad jeg ikke har et stort barn med en overflatisk dust som seinere emigrerte til et annet land...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det Pashla ,men jeg må si at jeg blir litt sjokkert over noen folk her inne ...

Men takk for at du minner meg på at det ikke stemmer..:)

Ha en fin natt .

Skrevet

Jeg tok abort etter et overgrep og jeg ville gjort det igjen. Jeg hadde ingen følelser for det livet som var inni meg, kvalmen var bare en evig påminnelse over hva som hadde skjedd meg. Kjente kun lettelse da aborten var over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...