Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #26 Skrevet 30. juni 2010 Herreguuuud for en gjeng suppehoder... Skaff dere et liv i stede!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #27 Skrevet 30. juni 2010 trenger ikke å ro meg i land.... Og jeg gidder faktisk ikke bruke tid og energi på folk som ikke klarer og lese.... og som heller ikke forstår litt ironi.... Kos dere vider i kveld;) Hilsen HI;)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #28 Skrevet 30. juni 2010 og takk til dere andre som forsto hva jeg mente;) hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #29 Skrevet 30. juni 2010 og likevel tok du deg tid til å poste dette innlegget.....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #30 Skrevet 30. juni 2010 ju vælkåmm! =) vi er heldigvis ikke så blottet for humoristisk sans og evnen til å oppfatte ironi som enkelte andre =)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #31 Skrevet 30. juni 2010 nye reggler her inne nå tydeligvis ikke ironi, ikke skrivefeil, og ikke noe so ikke er som alle andre her inne ville gjort.. nesten så man ikke gidder mer.. lykke til med spillinga.. (sitter selv å lvl alt)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #32 Skrevet 30. juni 2010 teite tastatur... *nye regler *ikke noe som ikke alle andre..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #33 Skrevet 30. juni 2010 Ganske kjekt og ha noe og holde me på om kvelden;) hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #34 Skrevet 30. juni 2010 kunne ikke vært mer enig.. spilt siden vanilla. Eldste født på releasen på TBC, yngste to dager før WOLK (gøy) (hun som lvl alt)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #35 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har bare spilt 2 år ca... begynte en gang tidligere men kunne ikke mye da... heller ikke typen på den tia... men ny type/sambo lærte meg mye og jg synes det var kjekt;) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #36 Skrevet 30. juni 2010 gubben er et"!wow-menneske".Ha blir helt lobotomert i gjerningsøyeblikket han skulle jeg til å si.Vanskelig å få kontat med han når han spiller :-D Men jeg skjønner ikke hvorfor du la ut denne tråden da HI.Sikkert intern "wow-humor".Gubben hadde sikkert skjønt den hehe :-P
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #37 Skrevet 30. juni 2010 Hehe, det er gubben her også, og jeg fikk han til å "forklare" hoved-innlegget til meg... Til dere andre: HI gjorde forresten ingenting galt, som mange her over mente
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #38 Skrevet 30. juni 2010 Jeg spiller litt dataspill innimellom, ikke wow da men andre ting, og forstod humoren helt greit. Men jeg må innrømme at det som ga meg den største latteren var kommentarene om at bv måtte kontaktes, he he. (ikke hi, hvis noen er i tvil)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #39 Skrevet 30. juni 2010 Hi her Ja de som spiller wow og slikt tar nok den ironien litt bedre:P Men er jo nesten slik me unger, hvis man fks planlegger at idag skal jeg gjør det og det, så ender det opp med at den lille søte skapningen spolerer planene:Phehe... så jeg har lært og ikke snakke for høyt om planer jeg legger:P hehe. ja den ene som mente at bv burde ble innblandet ga meg også en latter:P
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #40 Skrevet 30. juni 2010 Hehe, ja jeg kan være vanskelig og få kontakt med når jeg sitter i et raid med 10 eller 25 andre mennesker:P og når sambo har snakket til meg og jeg plutselig blir opphengt i samtalen så har det hendt at noen folk i raide strøk med:Phehe. er healer så ikke så bra at jeg forsvinner ut av wow verden alltid:Phehe..... La den ut pga litt frustrasjon at snuppa halsov helt til vi akkurat begynte:P greit og av og til få det ut en plass enn og fks la det gå ut over snuppa( noe jeg sjeldent gjør, prøver og holde hodet kaldt) Men gjett om at snuppa sovna som en engel når sambo kom hjem:P haha, han gikk og la henne og sa god natt så sovna hun:P Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #41 Skrevet 1. juli 2010 Sett deg ned å bruk litt tid få å lære om ironi. Dersom "gud jeg er glad i jentungen" er ironisk, så har jeg forstått deg rett, og derfor er bekymra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå