Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 sovet fint frem til halv 9, i det vi starta og raide da våkner hu, ligger rolig i senga helt fram til ready check så skriker hun som en stukken gris... hmm... ville vel ikke at mamma skulle raide på den nye instancen idag:P
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 HÆÆÆ? Ready check? Raide? Instancen??? Dette forto jeg ingen ting av ;s
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 var mer ment til de som spiller wow her inne.... world of warcraft:P
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Er du seriøs? "Gud jeg er så glad i jentungen min fordi hun holdt kjeft så jeg fikk spille ferdig" ??????
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 ekke det typisk. husker da WOLK kom. var i en eller annen inst, husker ikke kas.. hører et vræl uten like via skype, etter bossen var nede (5in senere) kom det stille fra tanken "I have to go for a few min, that noice was my girl falling out of bed"
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Herregud, forum for småbarnsmødre.... jatta. Nerder!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 er det egnetlig så mye bedre å sitte på dib og vase,enn det er å spille?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Klart det er bedre å sitte på dib, sjangsen for at en faktisk lærer noe om barn er jo tilstede på dib. (For eks. den tråden nå nettopp om kvelningsfare og forskjellige matvarer.)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Driter i hva man gjør jeg, om man er nerd, bokorm eller fyller tiden sin med andre ting, men jeg driter ikke i barnet mitt når jeg sitter på dib, noe jeg ser andre gjør. Og si at man er glad i ungen sin fordi h*n ikke forstyrrer mens man spiller er jo helt insane!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #12 Skrevet 30. juni 2010 hvis dere leser ordentlig gjennom det hi skriver,så ser dere at det er ironisk ment. ungen sov frem til halv 9,og da begynte hun å vræle. regner med at hun slutter å spille når ungen griner. herregud for en gjeng bedrevitende hønsehuer der er her inne altså!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Om du leser, ditt inkompetente dustehue 21:44, før du slenger rundt deg at folk er hønsehuer, så står det i hovedinnlegget at GUD JEG ER GLAD I UNGEN MIN : også kommer grunnen....fordi hun fikk spille uavbrutt! Det er jo helt sykt! Jeg er glad i ungen min fordi om han hadde våknet/skriki midt i favorittserien min på tv, eller midt i en setning fra boka mi osv. Skjønner du ikke hvor dum og ansvarsløs HI virker når hun sier slikt?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #14 Skrevet 30. juni 2010 Hi her.... Det var ment som ironisk... hun timet det så godt med og våkne når jeg egentligt ikke kunne gå.. men ungen min kommer fremfor spill og dib;) Lar henne ikke akkurat ligge der inne og gråte fordi jeg skal spille:P
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #15 Skrevet 30. juni 2010 Tydligvis så forstår ikke DU hva som faktisk står i hovedinnlegget. Jenta lå stille i sengen, helt fram til HI skulle begynne å spille, da begynte hun å skrike, sånn at HI ikke fikk spille/raide på den nye instancen. Så det er DU 21:47, så må lese, før du slenger rundt deg at folk er inkompetente dustehuer.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #18 Skrevet 30. juni 2010 oida, har du vurdert å få deg noe form for hjelp? psykolog, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #19 Skrevet 30. juni 2010 HI her igjen.. Herregud,.... Det var ment som ironisk.... Jeg elsker dattera mi over alt som finnes.... og at hun våkna gjør ikke at jeg er eller blir mindre glad i henne. blir bare litt frustrert når hun bestemmer seg for og våkne og ikke vil sove... At hun gjorde at jeg ikke kunne spille driter jeg i... de andre folka klarer fint og finne en annen...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #20 Skrevet 30. juni 2010 Det var bare måten hun våknet... hun sov helt frem til vi begynte, så lå hun stille og halveis sov helt til vi skulle ta neste gruppe me folk da begynte hun og grine igjen... noe som ble til at jeg bare forlata det og heller prøver og få henne til og sove HILSEN HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #21 Skrevet 30. juni 2010 er bare noen som må ha det inn med teskje =) bare blås i de hi,er ikke din feil at de ikke forstår ironi=)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #22 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror du prøver å ro deg i land, HI. Men det var bru du skrev det du skrev og fikk de kommentarene du fikk, for du trenger å tenke over prioriteringene dine.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #23 Skrevet 30. juni 2010 såklart, at hun gjorde noe annet enn å sitte klar vedsiden av sengen til jentungen når hun sov, sånn i tilfelle hun våknet, såklart annmelde det til BV.. Er du helt blåst eller??? Hva hun gjør når ungen sover (sålenge det ikke går ut over ungens ve og vel) er vel deg revnende likegyldig. Om du leser hva HI har skrevet, mente hun at hun skulle spille, men måtte avbryte, da ungen våknet...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #24 Skrevet 30. juni 2010 hi trenger absolutt ikke å ro seg i land,for hun har ikke gjordt noe galt. er dere så dumme at dere ikke forstår ironi?les hovedinnlegget en gang til. djiiises... 21.44
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #25 Skrevet 30. juni 2010 Ro deg i land? Altså, jeg forsto hva HI mente med en gang, og hun ror seg jo ikke i land, forklarer bare hva hun faktisk har skrevet. Du forsto tydligvis ikke hovedinnlegget. Ikke HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå