Gå til innhold

Vil ha jeeenteeee!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at det liksom er idealet å ha en av hver. Vi har jente fra før, og jeg kunne godt tenke meg en jente til. Men alle rundt oss regner det som for det første mest sannsynlig at vi får en gutt denne gangen, og for det andre at det er vel gutt vi helst vil ha denne gangen. Siden vi har jo en jente allerede.

Vi blir selvsagt like glade uansett bare ungen kan komme seg ut snart, men jeg har ikke noe spesielt ønske om å få en gutt bare fordi vi har jente fra før.

Skrevet

Tusen takk, oppegående damer som svarer meg. Må si at dette forumet er farlig og skummelt. Nå begynte jeg å tvile på om jeg tenkte riktig, jeg?! Uff...Trodde kanskje jeg hadde blitt litt kynisk og empatiløs, bare for mitt lille ønske?

Men virker som om det er flere her som ser hva jeg mener.

HI

Skrevet

Det viktigste er at alt er i orden, men det er lov å ønske seg kjønn. Drit i de ufine kommentarene. Det sitter mange her som ikke unner andre noe, og må komme med ufine utsagn. Håper du har en liten jentespire i magen. Lykke til!

Hilsen ei som ønsket seg jente (og fikk det), som er godt over 30 år.

Gjest Tale30
Skrevet

Mitt ideal er 3 jenter - so shoot me :)

Kommer på ingen måte til å bli evig bitter på gutten eller guttene som måtte komme. Jeg kommer til å elske dem alle. Likevel klarer jeg ikke tro at 90% av befolkningen ikke har et bilde i hodet sitt på hvordan ungeflokken skal se ut.

Skrevet

Jeg ønska meg også jente første gangen, så skjønner deg godt jeg, Selvsagt er det viktigst at alt er i orden, kjønn betyr ingenting, men man har ofte et lite "ønske" selv om det egentlig Har mer selskap i hverandre enn om det kom en gutt nå. Blir nesten 3 år mellom de og siden gutter er senere enn jenter blir aldersforskjellen enda "større" enn om det blir jente.

Men betyr egentlig ingenting, men ønsket er der.

Skrevet

Tusen takk :) Setter pris på "medønsknene" :) (er 2 år unna 30 selv......trodde ikke det var en nedre aldersgrense for å ønske seg jente..menmen, ser over her at det er noen som virkelig mener at man må være under 20 for å ønske seg jente ;))

Skrevet

Ja, det er klart det er lov til å ønske seg det ene eller det andre kjønnet, menmåten HI skriver det på er bare FOR barnslig, og det er nok derfor mange blir provosert.

Skrevet

Hvorfor er det umodent å skrive det slik?

Skrevet

ja, det er helt ufattelig hva folk gidder å krangle om her...

Skrevet

Jeg drømte om å få en jente da jeg gikk gravid med første, akkurat som pappaen syntes det hadde vært stas med en gutt. Verre er det ikke.

Lykke til. Bra blir det uansett.

Skrevet

Jeg OG pappaen ønsket oss INDERLIG en jente og det fikk vi, jippi !!!! Så du er ikke alene :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Det gjør pappaen her og. Virkelig!! Han tror at det er jente allerede han. Sier alltid "hun" når han omtaler h*n :)

HI

Skrevet

Er så glad i jenta vår at vi kunne spist henne opp, hehe :) Duller vel litt for mye med henne begge to sies det, men er jo så kos :)

Oppdater oss når du har vært på UL da HI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...