Gå til innhold

Vil ha jeeenteeee!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kryss alle fingre og tær, damer der ute. Håper på ei søt jente i magen min!

Når kan man se kjønn på ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt på vei er du da? Har du barn fra før? Jeg fikk vite kjønnet i uke 12, men da var det gutt;-) Lykke til. Krysser fingrene for at du får det du ønsker deg

Skrevet

Jeg fikk vite at det var jente i uke 13, de var 120% sikre da.. Var på sykehuset og flere leger så at dette var garantert en jente.

Jeg ønsket meg også så inderlig en jente og det fikk jeg :) :)

Uke er du i?

Skrevet

Jeg er bare 8 uker på vei :( Men da er det kanskje bare 4 uker igjen til jeg får vite det da?? :) Fun! Har en nydelig liten gutt fra før. Derfor jeg ønsker meg ei jente, for jeg kan ikke gå gravid mer etter dette svangerskapet :) Tusen takk. Håper virkelig det blir slik jeg ønsker jeg og :)

Skrevet

Oi Oi det viktigeste for meg er at barnet er friskt. Gutt eller jente spiller ingen rolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så bra for DEG da...

Skrevet

Herregud så DUM du er! Du skal være glad for at du i det hele tatt kan få barn. "Håper på ei søt jente i magen min" Ja, du er nok 19 år og helt tett i pappen, og grunnen til at du vil ha en jente er nok at du synes si at rosa er finere enn blått. Hva om det er en søt gutt da, eller en mindre pen jente?

Skrevet

heilt enig med deg 1924.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 16, og de hadde ikke sjans til å se det. Måtte vente til den ordninær ul'en. Så ikke sikkert du får vite det før da! Håper for ungen din sin skyld, at du ikke blir skikkelig skuffa, om det viser seg å være en gutt! Sjansen er jo 50/50. Så det er jo lik så stor sjanse for at det faktisk blir en gutt!!!!!!!!!

Skrevet

Uffameg.... Du har vel i hele oppveksten fått vilja di også?

Nei takke seg til å streve litt med å oppnå det beste som finnes, å bli gravid, og heller vare TAKKNEMLIG for hvilket kjønn det blir, gutt som jente...

Hilsen en strever som etter mange år endelig har lykkes!

Skrevet

Håper du får en gut!! he he. Synst du virker ganske blåst

Skrevet

He he...ja, på ultralyden pleier de si om babyen er søt eller ikke, det er liksom det viktigste å sjekke. Om de har alle organer osv er ikke så nøye, bare de er søte så er alt ok.

Du er langt i fra moden nok til å bli mor!!

Skrevet

Håper virkelig dere kødder dere som slenger dritt her. Det må da være lov å ønske seg både friske barn, OG jentebarn? Man må vel ikke VELGE bort friske barn, når man får jentebarn? Det er nok dere som er barnslige. Herregud, er det mulig? Er ikke 19 år, og har en gutt fra før av. Fått beskjed av legen at jeg ikke kan bli gravid etter denne graviditeten, så at jeg ønsker en av hver, skal vel ikke si at jeg tråkker på de som ikke får barn. Er det virkelig mulig å bli så fjerne?

Skrevet

husk å sjekke om babyen har langt lyst hår også da, så du kan sette i fine rosa sløyfer:) usaklig.....ja! men det var du som startet!

Skrevet

jeg tror nok helst du får vite de på ultralyd i uke 18. Lykke til da! Skjønner godt at du har lyst på en av hver. Det har de fleste!

Skrevet

Det er da synd, for jeg er det allerede...HAHAHAAHA

HI

Skrevet

Nei vi kødder ikke, vi håpet vel alle at du kødda, men du ER virkelig bare blåst....

Skrevet

Jeg har vel ikke sagt noe usaklig? Sier bare at jeg ønsker meg ei jente jeg, så jeg kan få oppleve å oppfostre ei jente også. Herregud så hårsåre?! (Ps, mulighetene for at jenta mi blir blod = ganske nærme 0 da både pappa og jeg er mørke)

Skrevet

Herregud da jenter..... Må da være lov og ha et ønske.... så lenge man blir glad uansett hvilket skjønn det er...

Jeg har ei jente og håper jeg får gutt neste gang... men om det skulle bli en jente til så er det likebra det;) Men hadde vert kjekt med en av hver..

Det viktigste for meg er uansett at ungen er frisk så skal ikke jeg klage på noe som helst...

Er ganske så sikker på at alle har et ønske om et skjønn og at barnet er frisk...

Skrevet

50/50 for jente/gutt, håper du får jente siden du ønsker deg det men du vet jo at det kan bli gutt og. Og du blir like glad i han og :)

Bare barnet er friskt sier jeg :)

Skrevet

Hvordan i allverden kan dere kalle meg blåst som bare har et ønske om kjønn? Hva sier det om dere?

Og til du der oppe, NEI jeg blir ikke skuffa om det blir en gutt, men det er lov å ønske seg ei jente. (tydligvis ikke her inne da men)

Skrevet

ååååh... fysj... så frekke! makan....

dere må altså BESTANDIG ta opp alt i verste mening. det er så unødvendig.

La jenta håpe. er vel ikke sånn at hu tar det vekk hvis det ikke blir jente.

Skrevet

Hallo, det er forsåvidt ok å ha et ønske, men bare se på overskriften din først... den skriker umoden lang vei....

Så ber du alle damer krysse armer og bein for at du skal få jente...

Det er derfor folk reagerer, hvis ikke du ser den.... neivel!

Gjest Tale30
Skrevet

Syns ikke det er det minste rart, eller støtende, at folk har en preferanse mht. kjønn. HI her sier jo i tillegg at hun har en nydelig gutt fra før, og at hun etter dette siste svangerskapet ikke kan gå gravid flere ganger. Klart at hun gjerne kunne ønske seg en av hver. Det er jo "idealet", selv om ingen vil innrømme at de er en av dem som tenker tanken under svangerskapet..

Jeg har alltid følt at jeg ville få en jente først, og hadde derfor et håp om at dette stemte. Det er et bilde jeg har hatt i hodet siden jeg var ganske ung. Det betyr selvsagt ikke at jeg ville ha satt et guttebarn ut i skogen. Jeg ville elsket sønnen min like høyt, selv om jeg under svangerskapet følte sterkt for en jente.

Skrevet

Joda, det er lov! ... drit i alle disse selvgode folka og ønsk deg jente med god samvittighet.

De som mener at du tydeligvis blåser i om ungen er frisk er tydeligvis ikke i stand til å ha to tanker i hodet samtidig. Snakker om å være umoden, folkens. Stein i glasshus!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...