Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #26 Skrevet 30. juni 2010 Det hadde vært kjemperyddig, men ikke nødvendigvis så rent. Her har det blitt slik at han er den som rydder mest, jeg er den som vasker mest.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #27 Skrevet 30. juni 2010 Da hadde det vært helt strøkent ut her, kanskje han tom hadde tatt klærne. Men ellers er det det eneste som hadde stått igjen:)
Bidleba*4unger Skrevet 30. juni 2010 #28 Skrevet 30. juni 2010 Mannen min er voksen, så det er en selvfølge at han steller hjemme på lik linje med meg (eller mer). Ser ikke for meg hva slags grunn jeg skulle hatt for å tatt med alle unga for at han skulle vært alene hjemme heller, forresten.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #29 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har besøkt familien min i nord norge i anledning med 2 bursdagsfeiringer (oldeforeldre til vesle frøkna). (mannen har ikke ferie enda) HI
Villa Perlesukker Skrevet 1. juli 2010 #30 Skrevet 1. juli 2010 Beklager til gulesider nå men det hadde ikke sett særlig pent ut nei Det er nok det eneste som trekker noe ned på væremåten hans at han er så rotete av seg men egentlig synes jeg det er helt herlig for vi har det så avslappet her
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #31 Skrevet 1. juli 2010 Hadde sannsynligvis sett bedre ut når jeg kom hjem enn når jeg dro. Mannen er "husmoren" av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå