Gå til innhold

Føler du deg truet av pene jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truet er vel kanskje for meg feil valg av ord, men misunnelig og "jeg-liker-ikke-deg" holdninger hadde jeg tidligere. Nå er jeg eldre, mer selvsikker, har en mann som heldigvis ikke har øyne for andre enn meg (så vidt jeg vet..hehe..). Så i dag gjør jeg ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stenger ham ikke inne, han blir hjemme frivillig han. Vanskelig å forstå for en som er så fæl at mannen rømmer hjemmefra hver kveld for å slippe unna?

Skrevet

Jeg er vant til å være den som får oppmerksomhet blant venninnene, og de sier de er vant til å føle seg som den "stygge venninna" sammen med meg. Det er alltid jeg som blir sjekka opp, til tross for at jeg er den eneste som har vært etablert i ti år og har to barn..

Men- det hender jo at det av og til dukker opp jenter som jeg synes er veldig pene også, i en eller annen sammenheng. Og ja, da skal jeg tilstå at jeg føler det litt ubehagelig. At noen andre kan få oppmerksomheten. Jeg så ikke bra ut som barn, og andre barn fortalte meg det- noe som var fryktelig vondt. Når jeg så ble voksen og fikk høre at menn plutselig synes jeg er vakker, er det blitt kjempeviktig for meg å alltid få denne bekreftelsen fra andre, i form av sjekkereplikker, komplimenter, blikk og smil. Er det andre som kan true dette, føles det ikke så bra, dessverre. Til tross for at jeg har et yrke jeg kan være råstolt av og er sikker på mine egne evner og kunnskaper, ble det i barndommen dessverre prentet inn i meg at det er viktig i den sosiale settingen å se bra ut, og jeg klarer ikke å slippe trangen til/ønsket om å være den som får blikkene..

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i historien din, 22:58:)

Skrevet

Sånn i forhold til mannen min mener du? Overhodet ikke, jeg er en pen jente selv, og er absolutt ikke noen trussel for andre! :)

Skrevet

Virker som at alle tror det er de peneste jentene som menn stikker av og er utro med. Har sett endel av "den andre kvinnen," både fra venninners menn og et par ekser av meg. Helt vanlige jenter, som i de fleste tilfellene ikke var i nærheten av å være like pen som mannens kjæreste. Sånn sett bør man vel føle seg truet av alle jenter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja jeg blir irritert når jeg å typen min er noen plass og det kommer ei fin jente/dame inn.. Skifter fra glad til pottesur! :o Ikke bra men klarer ikke gjøre noe med det!!

Ingen flere..?

Skrevet

Nei. Fordi mannfolk er som regel livredde for pene jenter ;-)

Dessuten blir jeg ikke misunnelig på vakre jenter. Jeg forstår at menn liker å se på dem, for det gjør jeg selv. Alle liker å se på pene mennesker.

Skrevet

15:23 - Jo, meg! jeg er sånn... :(

Skrevet

Bare hvis de truer med å banke meg.

Skrevet

Jeg føler meg truet av damer som er intelligente og flinke til å snakke for seg. Da vil jeg vise at jeg er like smart! Pene jenter er fint å se på, men jeg føler meg ikke truet bare på det grunnlaget. Mer fascinert.

Skrevet

Nei,men av en eller annen grunn føler pene jenter seg truet av meg.

høy,fet dame,2 barn og samme kjæresten etter 17 år.

Skjønner ikke grunnen til det.

De fleste gutter/menn liker godt å prate med meg,men jeg er da på ingen måte noen trussel for noen.

Kjemperart egentlig,at pene jenter reagerer slik på meg.

Skrevet

Nei, tenker ikke over utseende til andre rundt meg, personlighet er viktigst og så ser jeg ok ut selv også.

Skrevet

Meiner å ha lest forskning på kven menn er utro med ein gong i tida. Og da var ikkje elskerinnene penere damer enn fruene. Det er nok andre kvaliteter som har fått gubben til å falle for/erobre elskerinna.

One night stand derimot er vell kanskje med pene jenter.

For å svare på spørsmålet. Nei føler meg ikkje trua av vakre jenter. Har funne meg ein mann med vett i skallen, så det er ingen problemer der. Men han kan gjerne få titte på vakre jenter som går forbi. Eg kikker da på vakre menn som går forbi meg også ;o)

Er heilt lov det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...