Gå til innhold

Føler du deg truet av pene jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er vi egentlig?

Skrevet

som i typen redd for at de skyter meg eller noe??

Alle er pene jenter, vet du ikke det HI :)?

Skrevet

Nei, det blir for dumt. Kommer jo ingenting godt utav det...

Skrevet

Ja, om de peker på meg med en pistol.

Er de ubevæpnet, så ser jeg ingen grunn til at de skal gjøre at jeg føler meg truet.

Skrevet

Ja, faktisk når jeg var yngre, sånn i slutten av tenårene begynnelsen av 20 åra så kunne jeg kjenne at jeg hadde lyst til å dra fram vodoo- dukken ved et par anledninger! Men ikke nå. 30 år med god selvfølelse og noen hakk klokere:)

Skrevet

et par hakk kloklere hvertfall? :P

Uff nei, føler meg ikke truet av andre pene jenter. Og nei, ikke alle jenter er pene heller!

Skrevet

Hæ? Alle jenter er vel ikke pene? Det var jo ikke spørsmålet.

Skrevet

Hehehe, typiske dib-svar du har fått her.

"Nei, truet av pene jenter, å neinei, ikke snakk om, hvor gamle er vi, 13 eller? Og om typen min stikker og trener med ei deilig dame fra jobben etter arbeidstid, så gjør ikke det meg noe heller, jeg er så selvsikker jeg, at SJALU eller TRUET, nei hehehehehehe, vettumeghva, DET er jeg ikke asså. Ikke i det hel tatt asså! Nemlig!"

Seriøst, nydelige jenter er en trussel, til og med for nydelige jenter. ;-)

Skrevet

Så du mener at alle damer føler seg truet??

Skrevet

Klart det, den sterkestes (penestes) rett gjelder. Med mindre du er veldig naiv da, som jeg mistenker at mange dibbere er;-)

Skrevet

Heldigvis er vi noen som har mannfolk som greier holde snoppen i buksa selv om det skulle slumpe til å tusle en annen pen jente forbi.

Skrevet

Hvorfor er de naive, fordi de ikke mener som du gjør?

Hvis den sterkeste (penestes) rett gjelder ville jo alle vært utro da!!

Skrevet

De er naive fordi de ikke overhodet føler seg truet av pene jenter, og så syter og bærer de seg på dib etterpå, når mannen har vært utro.

Skrevet

Men mannen ville vel uansett vært like utro om de så følte seg truet!? Det er vel mer mannen det går på og ikke dama!

Skrevet

Nettopp. Menn liker pene damer. Ikke vær naiv.

Skrevet

Er jo bra jeg er så pen da :P

Skrevet

Åh, gudskjelov, jeg også! :-)

Skrevet

Menn liker pene damer, ja, men ikke alle av dem føler behov for å knulle ALLE pene damer de ser. Noen er smarte nok (og glad nok i sin kone og sine barn), til å holde seg til å SE på de andre pene damene.

Synd for deg at du har en mann som ikke greier holde seg til deg da. Hvorfor du har fått barn med noe sånt er meg en gåte.

Skrevet

nei, men de føler seg vist ofte truet av meg =P

Skrevet

Mannen din knuller rundt han også, du bare vet det ikke. Hvis du ikke stenger han inne hver kveld da? ;-)

Skrevet

Hadde du lest litt lenger oppe så har Rampongi svart med: Vet du ikke at alle jenter er pene, HI?...Svarte på den med det samme!

Skrevet

Jeg er mye penere enn de damene som eksen min knulla på da vi var sammen, så den der holder ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...