Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #26 Skrevet 24. juni 2010 Det er på en måte forskjell på altfor ung, og det å være ung mor.. Det er altfor ungt å bli mor som 14-15-16 åring, men samtidig er man jo veldig ung om man får barn opp til 19-20, synes jeg.. Var selv 23 og syns det var veldig tidlig, var ikke helt moden for det.. Fortsatt veldig egoistisk og glad i å feste og leve "livet".. Men det gikk jo over, jeg ble mor, og selv om jeg har gjort endel feil, så ser det ut som datteren min blir en fornuftig ung dame! For gammel er jo egentlig etter at man har mistet mensen, men samtidig syns jeg 40-42 er en litt sånn grei alder å slutte å produsere unger på.. Men folk må jo få gjøre som de selv føler for!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #27 Skrevet 24. juni 2010 Hvis det er meg du sikter til, annie 23:40 så skrev jeg "17 år og 7 måneder" for å poengtere hvor ung jeg var den gang. Hvis du leser videre så ser du at jeg skriver at jeg er mor til to i en alder av 22 år. Kan være lurt å lese alt før man kommer med slike utsagn. - annie 21:46 -
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #28 Skrevet 24. juni 2010 Hvilke papirer trengte dere foreldrene deres underskrift på? Jeg måtte aldri ha mine foreldres underskrift ifm papirer ol for vår sønn, holdt med min og min samboers underskrift (han er eldre enn meg, men jeg var umyndig da jeg ble mor for første gang)..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #29 Skrevet 24. juni 2010 NAV-papirer. Husker ikke akkurat hva, men hadde i alle fall med NAV å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #30 Skrevet 24. juni 2010 I Norge og i år 2010: ikke under 20 ikke over 45 Det er alder. En helt annen diskusjon er hvem som egner seg, hvem som er moden nok eller ikke, hvem som aldri burde fått barn osv
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #31 Skrevet 25. juni 2010 Jeg leste alt også om din alder i dag. Men når man forteller sin alder i år og måneder, enten i nåtid eller i ettertid, så er man for ung til å få barn.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #32 Skrevet 25. juni 2010 Annie 11:37 - Dersom du mener man er for ung til å få barn i en alder av 20 + også så er jo dette noe du må få lov til å mene - I don't care Heller ung og vakker når barna er voksne enn inntørkede gamle rosiner på gamlehjem.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #33 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har aldri påstått at man er for ung til å få barn når man er over tyve år. Når man er 17 år derimot, og i ettertid fremdeles ser seg selv som et barn da er man for ung. Er du litt treg i toppen?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #34 Skrevet 25. juni 2010 Nei, men jeg lurer på om du er det - "ser på seg selv som et barn i ettertid.." jeg var jo et barn da jeg ble mor for første gang, man er ikke voksen som 17-åring. Nå derimot er jeg over 20 og jeg tør påsta at jeg er ganske voksen for alderen, til tross for at jeg skrev "17 år og 7 måneder" i det første innlegget - det var for å sette det på spissen. Dette hadde du skjønt om du selv hadde noe i topplokket.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #35 Skrevet 25. juni 2010 eg var 20 når eg fekk første...blei 21 seinare da året...! Er no snart 26 og har 3 barn....!!! og har lyst på fleire....!! Men grensa synst eg går ved 40 år(øvre..hehe') Nedre grense...tja...18-19 kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå