Mom2Two Skrevet 24. juni 2010 #26 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har aldri ønsket meg hus, men det huset der var jo knallfint!! Også var det billig og mye for pengene (vant til oslopriser..). Go for it:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #27 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er jo også Oslojente så jeg reagerer heller ikke på prisen:) Alle ungene liker det også så dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå