Gå til innhold

Sukk.... jeg er forelsket:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyyyydelig hus!! :)

I alle fall etter min smak, men likte ikke helt den rød/oransje fargen på den dagligstua.. Men sånt overser man glatt! :)

Skrevet

Hvis alt jeg må gjøre er å male den stuen og det gule soverommet er det helt greit:) Blir spennende å se det live senere i dag. Lenge siden jeg har funnet noe jeg virkelig kunne tenke meg å vurdere seriøst.

Skrevet

Nydelig. Bildet av kjøkkenet ble lagret her til mitt eget arkiv hihi.

KJØP KJØP KJØP hihi

Skrevet

Det var rett og slett nydeligvakkertsupertfantastisk flott hus :o)

Go for it ;)

Skrevet

Nydelig hus ja. Du er heldig hvis du har mulighet til å kunne kjøpe et slikt hus :-)

Skrevet

Jeg synes også det var kjempefint! Har dere mulighet til hus i denne prisklassen håper jeg det svarer til forventningene "live" slik at dere kan sette i gang å by! Lykke til!

Skrevet

Flott hus!

Man finner noen perler her i Østfold, tross alt;o)

Skrevet

Kjenner du området?

Jeg er fra Fredrikstad selv, og vet at Torsnes er for spesielt interiserte for å si det sånn;) Ikke bra beliggenhet.

Skrevet

Jeg vet godt at Torsnes ligger i gokk:) Og vanligvis ville jeg ikke vært spes interessert. Prisen reflekterer jo også beliggenheten. Her hvor vi bor ville en slik perle kostet opp mot det dobbelte.

Gjest thricane
Skrevet

det var jo et utrolig flott hus. er i utgangspunktet ikke så glad i gamle hus, men dette var et unntak.

skriv en liten oppdatering når du har sett på det da:)

Skrevet

For ett FANTASTISK hus! En av mine beste venninner bor i Torsnes! Barna stortrives på skolen der, og de liker at det er litt landlig:)

Gud så flott det var, sukk..

Skrevet

For et kjempenydelig hus!!!

Drømmehuset mitt ser ganske så likt ut, men bor nok AAALLLLTTT for langt unna til at vi kan dra å se på dette.

Har du vært på visning nå? Oppdater oss!!

Skrevet

Nyyydelig hus!!:)

Altfor, altfor, ALTFOR høy pris for vår lommebok, men guri så flott det var!:)

La spesielt merke til kjøkkenet, og alle de vakre ovnene som sto rundtforbi i huset:)

Fortell oss hvordan det gikk på visningen da:)

Skrevet

Hvis man skal bo i Torsnes må man like å være "litt bonde". Man må like jorder og skog.

Det er langt fra alt..Dere ser på hus i en prisklasse som er høy i Fredrikstad, for den summen kan dere få flotte eiendommer mer sentralt.

Jeg mener nå at beliggenheten er det viktigste, dere og barna skal trives, hvis dere ikke føler dere hjemme i det området dere bor, hjelper det ikke at huset er fantastisk.

Skrevet

Da har vi vært på visning og ungene lurer på når vi skal flytte hehehe:) Huset var nydelig.... akkurat som i annonsen. Veldig flott gjennomført i den gamle stilen. Ingen naboer i nærmeste omkrets, noe som passer meg perfekt. Eneste er en skytebane som ligger kanskje litt for nærme. Barnehage og flott skole i umiddelbar nærhet. Eneste jeg lurer på er hvor ungdomskolen ligger? 10 min ca til gamlebyen er jo ikke veldig usentralt. Det er ikke lett å finne hus på denne str sentralt til samme pris. Jeg lurer også på om ikke prisantydningen er litt høy i forhold til det huset ble solgt for sist, men det vil jo tiden vise. Det var ganske mange på visning for å si det sånn....

Skrevet

Monajenten: Sender deg en PM. Så et hus som fikk meg til å tenke på deg ;)

Skrevet

Mannen har ikke vært med og det er kanskje en fordel:) Jeg er heller ikke typen som legger inn første bud.... så vi får se. Må jo overveies nøye da det betyr store endringer for ungene spes. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg ikke vært i tvil. Tipper det blir en visning til på oss til helgen:)

Skrevet

Blir spennende å se, du må holde oss oppdatert:-)

Spetakkel: Har svart deg:-)

Skrevet

Himmel og hav! Er det noen som vil selge et sånt hus?! Jeg er også forelsket!! Men det er nok ingen konkurranse fra en arbeidsledig hedmarkslærer;)

Skrevet

Borge ungdomsskole, skolebuss. Langt!

Er vel stort sett de som har vokst opp i Torsnes eller de som har et nettverk der som velger flytte dit.

Hvis ikke man er av den typen som liker å være litt for seg selv da..

Ikke så mange boliger ute for salg nå i den prisklassen i Fredriktad, kommer fler i august tenker jeg.

Skrevet

Da er jeg typen som liker å være litt for seg selv:) Nettverk må man jo bygge uansett hvor man bor..... er bare veldig usikker på å flytte pga ungene.... men det gjelder hvor som helst liksom. Her hvor vi bor har vi ikke råd til et større hus da vi må opp 1 mill minimum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...