Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #27 Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor svarer du på dette, 21:46? Jeg er 21:24, ikke du.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #28 Skrevet 23. juni 2010 Det var jeg (som skrev over her) som spurte om HI hadde gitt seg selv applaus. Betyr ikke at jeg er uenig med henne heller egentlig. Selv blir jeg skjelden sinna, så klarer ikke helt å leve meg inn i det skjelvende raseriet HI følte, men bra hun sa ifra.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #29 Skrevet 23. juni 2010 Beklager, trodde det var myntet på meg. Kunne ikke huske tidspunket jeg skrev på. Nå må jeg nesten le her. Aner egentlig ikke hvem som skriver hva, og til hvem.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #30 Skrevet 23. juni 2010 Jeg støtter også deg i denne saken HI. Syns det du gjorde var helt riktig.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #31 Skrevet 23. juni 2010 God dag mann økseskaft, here we come:-D 21:24 og den første applausen:-D
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #32 Skrevet 23. juni 2010 Flott gjort Hi. Sett de på plass. Her er det ikke noe bedre og forskjellen på dems mor og mora til unga her i nabolaget er at hun her gir fullstendig f... slev om vi snakker til hun 10000 ganger.hun bryr seg ikke. Ungene ødelegger trampoline de kaster søppel de kaster matrester i hagen osv.. jeg tok dem sikkelig i går å sa at nå er jeg faen meg lei gå å rydde etter dere. da gliste hun bare!!! veldig voksent gjort. idioter
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #33 Skrevet 23. juni 2010 jeg ville ha sett den DIB dama som ROLIG OG AVBALANSERT uten mine til å være sint, bare kose- kose til de to staakars barna som jo ikke forstår bedre for de er jo bare 10 og 12 år ville fortalt dem veldig snilt og greit,uten utestemme måvite at dette er ikke lov,dere var litt uheldig her men det er greit fordi dere forstår ikke bedre og jeg er ikke sint nei!oh nei da!jeg FORSTÅR dere så godt at.bare fortsett å sparke ball dere for man KAN jo ikke forlange at dere skal GÅ hele veien til fotballbanen,den er jo så LAANGT unna!! nei bare spark mere dere staakarer... vil dere ha kakao?? Ja snakkes!!!slutt å bullshitte dere som tror dere er så jævla pedagogiske av dere!! det er ikke synd på disse barna som er 10 og 12 år for himmelens skyld! nei HI overreagerte ikke! de får pelle seg på fotballbanen! Så det så!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #34 Skrevet 23. juni 2010 Gadd ikke lese alle svarene, men er i alle fall helt enig i din reaksjon. Ville gjort akkurat det samme selv!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #35 Skrevet 23. juni 2010 Helt enig 21:57! Og jeg er pedagog av yrke. Det å være pedagogisk er ikke ensbetydende med å pakke ungene inn i bobleplast og tillate all mulig usosial og destruktiv oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #37 Skrevet 23. juni 2010 Takk til alle som har støttet meg her, bra at de fleste har gode verdier og mener at barn bør oppføre seg ordentlig og behandle voksne med respekt. 21:54: uff så kjedelig, for en drittkjerring! Ikke særlig håp for de barna med en sånn mor... Prøv å finne på noe utspekulert for å sette disse på plass! Og skriv gjerne om det på DiB etterpå 21:57 og 21:59: he he he. Ser for meg kakaodrikkende bølleunger innkapslet i bobleplast... HI
LivetErEnLek Skrevet 23. juni 2010 #38 Skrevet 23. juni 2010 Vel, jeg er også pedagog, har vært det i maaaange år og jeg kan love dere at mine unger IKKE får lov til å oppføre seg sånn som hi beskriver. Jeg har tre unger, fantastiske unger, og jeg, i motsetning til en del andre, har gangsyn nok til å forstå at de ikke er perfekte og alltid like sjarmerende. Det er helt greit og nødvendig å snakke til barn og voksne, for den saks skyld når de gjør noe som ikke er greit. Men er jo forskjell på å klikke og kosesnakke er det ikke???? Som ei over her skrev, det er forstålig at man kan miste besinnelsen, det er ikke dermed sagt at det var en god ide og noe vi skal sitte og heie frem. Helt utrolig denne gjengen her inne. Virker som om verden er svart /hvit. Tror nesten en del av dere går dere inn for å være vrange eller så er det jo sånn at det hjelper jo ikke hvor smart man er når ikke vettet strekker til...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #40 Skrevet 24. juni 2010 Det er lov å vise ekte følelser, også sinne. Hadde gjort akuratt det samme. Så store barn skjønner regler, dei vet kva dei driv med, og skjønner når strikken er strekt for langt. Desse barna hadde fått mange sjangser, og må både tåle og forvente ein reaksjon på sine handlingar.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 24. juni 2010 #41 Skrevet 24. juni 2010 Syns du gjorde helt rett HI. Vi hadde gjort akkurat det samme! Mindre unger enn det har mer respekt for voksne her i området enn hva de 10-12 åringene du snakka til har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå