It's all about me Skrevet 22. juni 2010 #26 Skrevet 22. juni 2010 Som sakt, smaken er som baken. Jeg synes både Stokke og Bugaboo er dødsfine. Valgte bare Bugaboo'en fordi den er mer praktisk, men vippet mellom de.
fant Skrevet 7. juli 2010 #27 Skrevet 7. juli 2010 Vanskelig å påstå at folk flest har god smak :-) Tror nok ikke noengang jeg har hørt noen påstå at Xplory skal brukes i Skogen. Selv er jeg super fan! Bytur i Barcelona, opp og ned metro og inn på restauranter. Da finnes det ingen bedre.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #28 Skrevet 7. juli 2010 Stokke Xplory er ikke favorittvogna for å si det sånn – men jeg synes de 20-kilo tunge 4hjulingene fra Simo og Emmljunga er myyye kjipere! Tipper det ikke er like lett å dra på en stor og tung Simo i skog og kupert terreng heller? Synes for øvrig det er så mange her inne som påpeker hvor fin Stokke Xplory er "hvis man bare går rundt på kjøpesenter hele dagen". Det er nok AKKURAT hva de fleste av dere her inne på DIB gjør tenker jeg. Så dere burde sikkert skaffe dere en Stokke-vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå