Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Synes det må være en av de aller styggeste barnevognene som finnes. Ser jo ut somen kontorstol. Begriper ikke at folk triller rundt på slikt makkverk.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Jeg syntes ikke den er pen, nei! Ubrukelig til mitt bruk også. Men har lånt den på Barnas Hus et par ganger, praktisk til det bruket. Så hvis man bare vandrer rundt på kjøpesenter, er den sikkert fin...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Vogn? Er jo et fuglebrett på hjul!! Udugelig også!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 for mødre som ofte vandrer i byen/kjøpesenter så passer den nok utmerket.. synes ikke den er fin finnes mange andre fine vogner...
Mom2Two Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Ser ikke ut! Så synes jeg det er morsomt at de reklamerer med (på denne siden) at det er den eneste vognen du kommer til å trenge.. Skulle likt å se at man går tur på røffe stier i marka med den vogna der...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Statusvogn. Alt for dyr og upraktisk. Den slo jo an blant rikingene i USA før folk her hjemme hadde hørt om den. Er som noen andre sier: praktisk å trille mellom reoler, men langs veien eller i skogen derimot...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er ikke noe fan, men så har jeg en veldig traust simo også da, he he
Hikken Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Haha, tror du virkelig ikke den klarer å forsere røtter og mosehauger? Synes den er redsom selv, men nå er jeg en simo kombi-mamma og da ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Den har jo vunnet en designpris. Jeg ser at den ser stilig ut, men ikke at den er en brukende vogn. Det er en stygg vogn men en stilig sak.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Det er en stausvogn som "alle" damene til gutta med stausbiler, tykke gullsmykker og våpen går med.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #13 Skrevet 22. juni 2010 Skikkleig plastikk, og grusont design. De kan ikke ha tenkt på barnet når de designet den ihvertfall (den eneste fordelen er at ungen kommer høyt opp) Bagen er knøttliten, og splittet i fotenden. sittedelen og kalesjen er også en vits.
Rampongi Skrevet 22. juni 2010 #14 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes den er alldeles nydelig, god å kjøre og tøft design. Skulle gjerne hatt en selv, om jeg hadde bodd i et varmere land med bedre veier.
It's all about me Skrevet 22. juni 2010 #15 Skrevet 22. juni 2010 Nei du er garantert ikke den eneste, det finnes jo så mange forskjellige vogner og like mange forskjellige smaker. Så du er ikke alene, akkurat som jeg garantert ikke er alene om å synes at Emmaljunga og Simo er dritstygge. Smaken er som baken, vi har alle forskjellige krav.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #16 Skrevet 22. juni 2010 Haha, det har jeg sett faktisk. Senest i går trillet jeg i skogen og så noen streve hardt med en stokke xplory. Fikk så inderlig lyst til å si noe til dem, det så bare teit ut. Og stakkars ungen lå jo og ristet i vogna.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #17 Skrevet 22. juni 2010 Det finnes jo en mellomting mellom urstygge og upraktiske vogner som xplory og tunge gamle drog som emmaljunga og simo (som jeg heller ikke liker). HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Hvilken vogn har du Frokostquiz ? (ble nyskjerrig nå hehe)
It's all about me Skrevet 22. juni 2010 #20 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har en Bugaboo selvfølgelig ) En superduper vogn. Og har en TFK i kjelleren.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #21 Skrevet 22. juni 2010 Den er driiiit stygg. Hadde vært flau av å gå med den.
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #22 Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns også Stokke vogna er fryktelig stygg. Det samme synes jeg om Emmaljunga-vognene:) Emmaljunga kan jeg se at kan være behagelige å bruke da, så om jeg hadde fått den gratis ville jeg takket ja. Det ville jeg ikke gjort om jeg fikk en Stokke vogn;) De er stygge og må være helt utrolig upraktiske!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #23 Skrevet 22. juni 2010 Huff, Bugaboo er jo nesten like stygg som xplory. .-p
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #24 Skrevet 22. juni 2010 Nei, den er helt forferdelig stygg! Forstår ikke hvorfor noen har lyst å gå rundt med det der. Ser jo ut som et romvesen! Synes forøvrig Simovogner også er stygge, da.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #25 Skrevet 22. juni 2010 Synest den er dritstilig. Ordentelig kul. Angra litt på at jeg ikke hadde den, hadde lyst på den, men valgte bebeconfort hightec. Men det er mange år siden. Var fornøyd med high tec vogna forsåvidt, var fin den og temmelgi kul den også. Fikk to tette så det ble søsken vogn andre gang. Og fikk ikke sjangsen på en xplori. Drit kul vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå