dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. juni 2010 #26 Skrevet 23. juni 2010 Så utrolig teit å si. Hva tror du a, at vi burer barna våre inne i våtdrakt...herregud. Tviler på at du har sett disse klærne. Tror nok de fleste barn klarer å si fra dersom shortsen og t-skjorten/ drakten er ubehagelig. Det har hvertfall datteren vår vett til. Jaja, jeg velger hvertfall slike beskyttelses klær kontra solblemmer, fordi solkrem IKKE er nok. Alle barn er som sagt ikke like;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #27 Skrevet 23. juni 2010 Jeg bruker ikke UV-drakt på mi på halvannet, men vi får se når hun blir eldre og er litt mer "aktiv" tenker jeg. Synes også det ser fryktelig ubehagelig ut å gå i dem, når en heller kan løpe rundt i bleia/badedrakt. Passer en på å smøre ofte, tenker jeg det er godt nok. Men som sagt vi får se, kan være vi ender opp med en slik drakt vi og;)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juni 2010 #28 Skrevet 23. juni 2010 bruker ikke uv drakt paa mine (bor i spania). bruker solkrem med faktor 30 eller 20 og ofte, vi er som regel paa stranden i 2 timer max og ikke mellom 14 og 16. de er lyse i huden og haaret, men de tar sol fint og har aldri vaert brent. syns ogsaa uv drakter virker veldig ubehagelig i 30 graders varme
Lemonia Skrevet 23. juni 2010 #29 Skrevet 23. juni 2010 Har ikke opplevd hverken solblemmer, soleksem, solbrenthet eller noe som helst på gutten min enda, etter to somre kun med høyest mulig solfaktor og hvor vi er utendørs fra morgen til kveld. Har forståelse for at ikke alle er like, men som sagt, min mening er at UV-drakten er unødvendig og ikke like behagelige som lette sommerklær av bomull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå