Gå til innhold

inspirert.dusj og barn:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine gutter er 4 og 5,5 år og jeg dusjer ikke med dem mer. Jeg syns det er enklere å bade de i badekaret eller stå utenfor dusjen og dusje dem:-)

Men mens vi er inne på temaet, hvor lenge kan en gutt være med mor i damegarderoben?

Jeg pleier ha med meg han på 4 når vi er og bader, men vet ikke hvor lenge til det er "greit".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje greit så lenge barnet ikke klarer å være i garderoben, skifte og gå til riktig utgang alene? :P

Skrevet

Var det jeg tenkte og:-) Men sånn ca hvor gamle er de da?

Skrevet

jeg har nesten aldri dursja sammen med mine to barn fordi jeg dursjer før jeg legger meg og da sover de...

men jeg har dursja med 3 åringen og kommer til å dursje med de til det ikke føles naturlig lenger. synes det er en fin ting å være avslappa i forhold til nakenhet,det er jo ikke farlig å se hverandre naken.

litt moro kan det bli fordi 3 åringen nettopp ble storebror og vet godt hva puppene blir brukt til, hvor lillebror var da han var inni magen og han så meg bruke megabind (bleie som han kalte det) rett etter fødselen og da måtte jeg forklare litt hvorfor jeg også brukte "bleie".

det er en fin arena å lære på, badet...:)

Skrevet

Bare lurer på hvorfor man dusjer sammen med barna? Er ikke det upraktisk (hvis man ikke har dobbel dusj)?

Dusjer ikke sammen med sønn på 5, men ikke annen grunn enn at det ikke er praktisk. Er likegyldig til å være nakne i samme rom her i huset (enn så lenge...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...