Gå til innhold

Barna skal settes bakovervendt i bilen, IKKE forovervendt!


*Frøken Lykkelig med ♂*

Anbefalte innlegg

hohohohoho! Så godt å se at ting ikke forandrer seg om jeg er borte noen dager..

 

ler så jeg riste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rent bortsett fra at da det faktisk ble en meningsutveksling, så ble konklusjonen at profilen din er styggere enn min, og så stakk vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er vell ren allmennkunnskap, men alikevell er det valgfritt fremdeles. Så du kan passe på dine barn, så kan andre velge selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det yndige Elise som føler for å spre sin kunnskap for allmenheten?

 

Du fremstår i innlegget som om du er kongen av vegvesenet og at alle vi andre er noen neandertalende mongolide som setter ungen på taket og lærer de å dra fingern fra de klarer å løfte hånda sjøl.

 

Vet du hva? Vi klarer faktisk å tenke sjæl. Jeg vet det kom som en overasskelse. Du bør kanskje legge en våt klut på panna di nå. Legg deg ned og la innvollene få en pause. WARNING: fare for indre blødning og lavtrykk i sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så enig med HI! Det kan da virkelig ikke være en ting som er allment kjent, siden det bare er 2 av 10 barn mellom 1 og 4 år i Norge som sitter bakovervendt!!

 

Jeg snakker med de jeg kan om emnet, og det er mange som sier at de ikke visste det. Ja til bedre opplysninger ang temaet!

 

Og HI; kom deg til et annet forum, her var det mye angrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette29, du kan da vel virkelig ikke mene at du trenger denne debatten igjen? Høydepunktene er vel dekket i denne tråden. Heier på Tøysetipp.

 

Forresten tror jeg du kan forvente deg en annen temperatur på "anonym" en her på siviliserte "krangle".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis trenger debatten å komme opp igjen, siden, som skrevet, det er 2 av 10 barn mellom 1 og 4 år som sitter bakovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vei jeg har ungene mine i bil burde interessere deg ca der sola skinner minst. Pass på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er 2 eller 10 vet jeg ingen ting om, det bryr meg heller ikke. Det er mange årsaker til at ungene sitter fremovervendt, men de fleste vet alikevell at det er anbefalt bakovervendt. Så der blir statestikken litt feil. Du sier jo bare noe om hvor mange som bruker bakovervendte stoler, ikke hvor mange som vet om dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at alle vet om at det skal sittes bakovervendt, da, hvorfor gjør de ikke det, da?? Fordi de ikke vil innse at det er andre mennesker som har rett angående ting, men de ikke vil innrømme det?! Hvorfor er det så vanskelig å følge en sterk anbefalning?

 

Det er vel neppe 8 av 10 barn som blir spysyke i bilen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skrev ikke alle, men de fleste ;) Jeanett29. Det er derfor jeg drar frem at du ikke hadde noe statestikk på hvorfor foreldre har barna sine fremovervendt. Det hadde vært spennende å lese. Men vil tro at det i tillegg til spysyke, er mange som argumenterer med at de bakovervendte stolene tar så stor plass i bilen, og at de ikke har råd til ny bil? At ungene sitter trangt i stolene, de har lange unger. Finnes det billige bakovervendt stoler? At hadde det vært så viktig at ungene sitter bakovervendt til en viss alder, hadde dette vært påbudt,ikke bare anbefalt? Ikke vet jeg. Noen uvitende i samfunnet er det alltid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vei barne mitt sitter har ingen noe med. vet vell at bakovervendt er anbefalt, men er jo bedre og sitte framovervendt enn uten sete f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...