Gå til innhold

MINUS 5 KG PÅ 3 UKER.. sleng deg på!!


Snabeltann

Anbefalte innlegg

Jeg tror Xyphedrine hjelper meg mye på veien med å begrense potetgull og annet inntak. Jeg blir rett og slett MYE fortere mett enn før. Du sier det går fort unna en halv pose når du først starter, for meg klarte jeg ikke begrense det til en halv pose heller. Det gikk unna hele posen.

 

Nå har jeg metthetsføleslse nesten hele tiden og hadde det ikke vært for at jeg generelt er utrolig glad i mat + er vant til å putte noe i munnen hele tiden, så hadde jeg nok spist ennå mindre enn jeg gjør nå, for jeg er egentlig mett.

 

I dag kom jeg hjem fra jobben og startet umiddelbart på middag. Iom middagen var torsk som kun tar 10 min å lage, klarte jeg å begrense potetgullet til en neve + 3 sjokoladebiter mens jeg ventet på at vannet skulle koke opp. Jeg spiste så middagen og dro rett tilbake til jobb. Kom hjem først nå og er fortsatt mett etter middag (som ble spist for 7 timer siden). Jeg orker ikke spise mer i dag.

 

.... men når det er sagt, så stappet jeg i meg MANGE salte sild (godteri) i går kveld. Ikke sulten, bare gammel vane.

 

Jeg har ikke veid meg underveis og startet opp mandag for 4 dager siden. Det kjennes ikke ut som om jeg har gått ned, for jeg kjenner meg mett hele tiden og jeg kan ikke se synlig forskjell. 4 dager er utrolig kort tid, men veier meg i morgen og rapporterer inn hit, men det er nok mandagsvekten som gjelder

 

...men 5 kg på 3 uker, tror jeg ikke jeg klarer. Klarer jeg 3 kg blir jeg overlykkelig, da går det uansett i riktig rettning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har ikke vært en bra dag :(

 

Spiste 1 knekkebrød med ost til frokost, trente shred, 1 grovt rundstykke med skinke til lunsj, så gikk det maaangen timer (var på shopping), før jeg spiste en mc chicken og en halv rosinbolle til "kvelds"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veiet meg i dag. Det er jo egentlig mandager som er min veiedag, da jeg startet på en mandag. Har allikevel bestemt meg for å veie meg både fredager og mandager for å ha litt kontroll på helgene.

 

Så i dag har jeg holdt på i 4 dager og vekten viser 0.8kg mindre enn den gjorde for 4 dager siden.

 

Dette motiverer meg til å stå på videre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,7 kilo på meg!

 

Ikke akkurat nok til at det skal blir 5 kilo på 3 uker, men det går ihvertfall rette veien... 79,5 kilo i dag.

 

Nå skal vi på helgetur og bo hos venner i helga så da får vi se hva det gjør med "dietten", også er jeg tilbake neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramla jo helt av. Men kommer sterkt tilbake nå.

Glemte å veie meg i morrest, men gjør det i morra.

 

Har spist polarbrød frørik, to halve med leverpostei og agurk til frokost. to halve med smør og brie til lunsj, og en halv en med postei før trening. To kopper nescafe vanilje, litt iste med grønn lime. en halv banan.

 

til middag blir det litt pasta først, og kapteinens fylte etellerannet med litt ris til etterpå.

 

Har trent 70 min. spinning i dag og 10 på sånn stairmill eller hva det heter.

 

Tror jeg har nok kalorier i gjen på regnskapet til å ta en neve peanutter til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ennå noen dager før reell måling, hvis man skal veie seg en gang i uken.

 

Motivert!

 

Meny og inntak i dag er:

 

Frokost: Havregryn, linfrø og skummetmelk

 

Lunch: To rugsprø med magerost (var sulten lenge etterpå og stolt over at jeg sto over popcorn, tomatsuppe og sjokoladekaketilbud før jeg skulle lage middag)

 

Middag står i ovnen: Laks med sopp, broccoli og gulrot

 

Kos: Planlagt 3 glass hvitvin, ett er inntatt allerede ;-)

 

Spent i morgen når vi får besøk, potetgull, lørdagsgodt, mat og vin innkjøpt. Motiver meg til å stå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er nå flinke :)

 

Idag har jeg spist 2 knekkebrød med kalkunpålegg til frokost, omelett av to egg med purre og paprika til lunsj, 1 banan og en gulrot til mellommåltid, og en grei porsjon med nachos av kyllingkjøttdeig til kvelds. Kos blir 2 halvlitere med sommerøl ;)

 

Har trent 30 day shred og gått en times tur som vanlig også. Spent på veiing på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampongi, du ligger jo bra an!

 

i dag har menyen vært:

 

Frokost: 2 rugsprø med egg og kaviar

 

Middag: Kyllingsalat uten brød og dressing

 

Kos: hvitvin

 

Har besøk og satt frem ost, kjeks g potetgull, men har ikke lyst på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste polar frørik med leverpostei til frokost.

Skal på spinning i kveld. pluss trilling i det smått begynnende sommerværet.

I går skeia jeg ut med 4 ruter lys melkesjokolade. Det ble 105 ekstra kalorier, men det får gå.

 

I dag blir det pasta (som vanlig til lunsj, vanskelig å unngå når man bor med en italiener) ellers antagelig taco til middag, men den gjøres sunnere ved å bruke litt mindre rømme, mer avokado og grønnsaker og kverna kjøttdeig fra "slaktern".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist mye, noe som passer dårlig med tanke på veiedag i morgen...men slik er virkeligheten...

 

Frokost: 2 rugsprø med gulost

2 glass eplejuice og 1 glass biola

 

Lunch: En posjon kylling/pastasalat uten dressing og uten brød. 10 speltkjeks med Brieost

 

Middag: Masse ferske reker, 3 loffskiver, litt majones og mye salat

 

Kos: 1 marsmellows, en halv pose potetgull og to glass hvitvin

 

Jaja, jeg har vel gått opp til veiing i morgen istedet for ned :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deprimerende dag. Det burde være forbudt å veie seg på en mandag.

 

Startvekt 61.5 forrige mandag. Fredagen hadde jeg gått ned 0.8 kg og i dag mandag har jeg gått opp 0.8 kg. Dvs 0 kg på en uke.

 

Jeg vet det er mye vann, ser på fingre og ansikt at kroppen har mye vann i seg nå, men de første 0.8 kg jeg mistet var vel også vann.

 

Jeg som syntes jeg har vært så flink, men klart når jeg leser igjennom innleggene mine, så burde selv en dummere person enn meg forstå at loff, majones, potetgull, marsmellows, sjokolade, kjeks, brieost og vin ikke hører hjemme i en diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden eg skrev sist, men i helga så har eg spist masse sjokolade, men vore endel i aktivitet, syklet til jobb f.eks (15 min hver hvei viss eg sykler litt raskt)..

 

Idag

Frokost: 2 skiver med leverpostei

lunsj: grønnsaksuppe

mellommåltid: eple og rosiner

måltid 4: 1 skive med rekeost

Middag: steikte poteter, kyllingvinger og peppersaus..

 

 

Aktivitet: ute å syklet 30 min :)

 

Nå skal eg prøve å holde meg ifra godter til helgen ivertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var jeg på plass igjen etter vår lille helgeferie.. Tør ikke tenke på hvor mange kalorier som ble inntatt i helga, men jeg prøvde begrense meg og forsyne meg bare en gang osv.

 

I dag har jeg spist:

 

Frokost: 0.0% yoplait yoghurt med frokostgryn

Lunsj: Salat og en grillet karbonade, en loffskive.

Mellom: 2 sjokoladekjeks

Middag: 1/2 grovt rundstykke med skinke og ost, 1 fint rundstykke med ost og skinke, pluss 1 glass husholdningssaft.

Dessert: 4 (!) sjokoladekjeks

Kvelds: har kjøpt vannmelon.

 

Hmm, loff og fint rundstykke i tillegg til sjokoladekjeks.. kan vel ikke akkurat kalle det diett nei. Men føler jeg spiser mindre enn jeg gjorde før da, jeg spiser ting jeg ikke burde men ikke i vannvittige mengder.. skal prøve å skjerpe meg enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuddelu!

 

rampen is checking in :)

 

2 knekkebrød med baconost

2 knekkebrød med smør

2 kopper vaniljekaffe

en trilletur med piraten (45 min)

1 porsjon pasta med tomatsaus

15 stk kenyabønner med litt olje og salt

40 min spinning

20 min core

 

en friskis-is, en babybel og et eple. tilsammen ca 1500 kalorier. litt lite mat i dag, men var desto mer i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over treningsmengden din Rampongi, har ikke trent så mye siden jeg var i begynnelsen av 20-årene og barnløs jeg ;)

Kanskje jeg klarer å prioritere litt tid til trening etterhvert jeg også, må si jeg savner det, men det er så vanskelig å komme igang når det er 1000 ting å gjøre her hjemme...

 

I dag har jeg vært litt flink synes jeg.

 

Frokost: Yoplait yoghurt med grynblanding

Lunsj: Nutri-slim bar (måltidserstatter) og vannmelon.

Mellom: 1 Gjende kjeks og sikker 10-15 lakrisbåter

Middag: Bakt potet og grillet nakkekotelett pluss løk og paprika fra grillen.

 

Kvelds: Driver å tenker på det.. siden mellommåltidet i dag ikke hadde noe i en slankekur å gjøre må jeg jo være fornuftig. Lager en fruktsalat jeg tenker jeg, 1/2 banan + 1/2 eple og noen jordbær fra hagen bør bli bra :)

 

Trener ingenting, men har 10 min med rokkeringen pluss husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi.. Så artig et mellommåltid da Kristin! Gjendekjeks og lakris.. et mellomåltid etter min smak.. namanamamam!

og tusen takk for skryt. Har heldigvis en mann som liker å være hjemme på kveldstid, så da kan mor svinge seg på elixia og la huset se bomba ut..

 

I dag har jeg vært helt rævvvva på matfronten!

 

2 knekkebrød med smør til frokost

en quarterpounder på maccern te lunsj.. pluss cola, en halv liten cheeseburger og fries.. (my god! heldigvis bare 1-2 ganger i året)

Vi hadde bilen på eu-kontroll og "måtte" spise der.. jaja samma det.

 

Wok med kylling, grønnsaker og kokosmelk til middag

 

Har sykla 55 min med fartslek med verdens flinkeste artigste Mikkel!

 

Tror nok den lunsjen ødelegger vektnedgangen min uka her, men jaja, noen ganger er det ålright.. (egentlig ikke, ganske skuffet over min manglende viljestyrke der assa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt deppa etter mandagsveiing som satte hele første uka i null :-(

 

Gravde meg ned i potetgullposen gjennom mandagen + kjeks med brieost + rester etter barnas lørdagsgodt + pasta og pesto middag.

 

Kravlet litt opp på tirsdag, men fortsatt bestående av å tømme kjeks og brie beholdningen + den kvarte potetgullposen jeg hadde igjen og hele 3 ostesnitzler til middag.

 

Onsdag var grei nok med rugsprø og salat til middag, men bommet med to rettikoppen

 

I dag onsdag har jeg spist 3 rugsprø med magerost og en rettikoppen til lunch. Middag har jeg ikke startet på, men det blir vel ostesnitzel i dag også... Depp, depp

 

Depper, men ser ett svakt lys i enden av tunellen. Skal veie meg inn i morgen og gi beskjed om tragiske tall :-(

 

I dag har jeg hittil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer liksom ikka være helt flink, må dytte noe unødvendig hver dag, men jeg klarer å holde meg unna fråtsing og overspising så jeg føler det går rette veien om ikke annet...

 

I dag har jeg spist:

Frokost: Yoplait 0,0% yoghurt med grynblanding

Lunsj: En Nutri-slim bar pluss en banan.

Mellom: 2 nektarier og 6 rosiner fra vesla sin pakke.

Middag: 3 biter Grandiosa

Kvelds: Planlegger å spise vannmelon.

 

Men så har jeg spist en sånn stor ispinne fra Diplomis i dag med to lag sjokolade og et lag karamell utenpå. Husker ikke hva den heter, men er sikker 500 kalorier i den...blæh, skulle jo bare kjøpt en saftis.

 

Blir spennende å veie i morgen, tviler på at jeg har gått ned noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testvinner, det ser da ikke så verst ut dette :)

Stå på flinkis!

 

Kristin; thihi. hva het den isen? sånn vil jeg også ha.

 

Jeg har foreløbig spist 2 knekkebrød med en halv avokado på (tilsammen)

og veier 63.6. Så jeg har gått opp noen hundre gram siden forrige helga. Jaja, får vel være flink i helga da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 80,2

Vekt i dag: 79,0

Minus 1,2 kilo!

 

5 kilo på 3 uker blir det ikke, men det går da rette veien..

 

Har begynt dagen på en utrolig barnslig måte da, honnikorn med rosiner, syltetøy og lettmelk til frokost. Som om det ikke var søtt nok avsluttet jeg med to kremtopper (sjokolade). Herregud jeg er patetisk ;)

 

Tror den isen heter Royal trippel eller noe sånt..god var den ihvertfall, hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet som sagt dagen med honnikort.

Lunsj: 2 skiver med kokt skinke og agurk

Middag: 1 skive med skinke og eggerøre og 2 skiver med grov leverpostei + tomat, agurk og paprika. Orket ikke lage middag i varmen.

Kvelds: store mengder smågodt (åpningstilbud på ny Europris) og potetgull, huffamei.

 

Er skikkelig premenstruell, så dette kan bli en spennende helg. Vet jeg går opp en del i forbindelse med mens, jeg blir skikkelig oppblåst og får vann i kroppen. Ingen deprimerende mellomveinger denne uka, venter pent på neste fredag hvor "mensenkiloene" forhåpentligvis er borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg synes du er flink jeg Kristin!

Jeg fant smørbukk-is i frysern på ica i dag. Den var kjempegod.. men med 320 kalorier, så var den på god vei til å ødelegge dagen min, men jeg har foreløbig hanka meg inn.

 

Frokost var 2 knekkebrød med avokado ja

lunsj ble is

middag litt pasta med panna først (panna er italiensk ala følte)

stekte svinekoteletter og sopp

 

nå står det et glass med cola forran meg, men jeg har ikke drukket av det enda, samboern kom hjem, med ikke mindre enn 5 svære stratosplater i dag. Kom innom noen fra nidar hos dem i dag og da endte de opp med snop da.. uff.. vet at skapet også er fullt av saltstenger, en japp og noe kokesjokolade. aiaiaia.. kom viljestyrke å treng deg på, her skal motstand finne!!

 

og der er jeg igang med colaglasset..;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...